marketing internetowy

Newsy e-commerce luty 2021

Luty 2021 to miesiąc, kiedy wiele dużych sklepów spożywczych wchodzi na rynek e-commerce. Dodatkowo oceniono rok 2020 pod względem trendów, wyzwań czy zysków w e-commerce. Z artykułu dowiesz się także o planach na rozwój paczkomatów i...

Czytaj więcej

Kampanie Adwords - najczęściej zadawane pytania

Nie wszyscy wiedzą czym jest AdWords i z czym to się je :) . I dobrze, bo wcale nie muszą tego wiedzieć. Od tego jest agencja i jej specjaliści. Nie zostawiamy naszych klientów bez odpowiedzi. Dlatego właśnie powstał ten FAQ - artykuł, w...

Czytaj więcej
pixabay.com

Marketing na Instagramie

Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować pozytywny wizerunek marki i wywołać...

Czytaj więcej
www.picjumbo.com

Inbound Marketing - marketing przyszłości

Im więcej ludzi korzysta na co dzień z Internetu, tym większe znaczenie marketingu internetowego. Wszystkie zmiany zachodzą w nim dynamicznie i nie można pozwolić sobie na zastój. Co roku obowiązują inne trendy i nowe, lepsze metody...

Czytaj więcej
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy wreszcie trafi do ich skrzynek?

Czytaj więcej
shutterstock

Zmiany w social media

Marketing internetowy jest niezwykle szybko rozwijającą się branżą. Aby być na bieżąco należy cały czas aktualizować swoją wiedzę. Samo pojęcie marketing internetowy, czy e-marketing staje się już bardzo obszerne, pojemne i mało konkretne....

Czytaj więcej
pixabay

Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Google AdWords - nie taki diabeł straszny jak go… reklamują. Dla niezorientowanych w temacie, kupony AdWords mogą wydawać się kolejnym tajemniczym narzędziem demonicznego Internetu. Jednak po zapoznaniu się z zasadami, jakimi kieruje się...

Czytaj więcej
shutterstock

Social Media - przyszłość dla firm

Ostatnimi czasy w siłę rosną media społecznościowe. Ludzie coraz więcej czasu spędzają na portlach typu Facebook, oglądają filmy na YouTube czy używają znanych wyszukiwarek jak Google. Internet stał się nieodłącznym elementem...

Czytaj więcej
shutterstock

4 kroki w wyborze słów kluczowych do pozycjonowania

Wybór słów kluczowych (Keyword Research) jest pierwszym i najważniejszym etapem działań marketingowych w wyszukiwarkach internetowych. Dotyczy on zarówno procesu pozycjonowania, jak i kampanii linków sponsorowanych (Google Adwords)....

Czytaj więcej
shutterstock

Jak założyć stronę internetową

Zastanawiasz się, po co Ci strona internetowa? Uważasz, że doskonale się bez niej obejdziesz? A może sądzisz, że stworzenie własnej witryny jest bardzo drogie i skomplikowane? Jedno jest pewne, jeżeli nie ma Cię w internecie, to nie...

Czytaj więcej
shutterstock

Mała świadomość marketingu internetowego w MŚP

Kolejne badanie polskich firm pokazało, że wciąż duża część polskich małych i średnich firm nie zna korzyści z założenia strony internetowej oraz marketingu internetowego. Badanie przeprowadziła marka 1&1 zajmująca się przede wszystkim...

Czytaj więcej
shutterstock

Certyfikat Google AdWords

Maciej Chmielowski zdał wymagane egzaminy i zademonstrował biegłość w dziedzinach niezbędnych do uzyskania kompetencji w zakresie programu Google AdWords. Dzięki temu otrzymał tytuł kwalifikowanego specjalisty AdWords w dziedzinie reklam...

Czytaj więcej
shutterstock

Raport: Wykorzystanie marketingu internetowego

... w małopolskich organizacjach pozarządowych. Wraz z Fundacją Rozwoju Gmin Polskich zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na stronie www.badaniefundacji.pl . Dotyczy on wykorzystania marketingu internetowego w działalności...

Czytaj więcej
shutterstock

Reklama internetowa - nowy siłacz

Marketing internetowy rośnie w siłę i przyspiesza! Już o 30% w ciągu roku. Raport dotyczący marketingu w wyszukiwarkach opublikował właśnie portal Interaktywnie.com. Prognozy są obiecujące. Reklama on-line notuje nieustanny wzrost. Jak to...

Czytaj więcej
shutterstock

Szkolimy dla największej firmy szkoleniowej w Polsce

Specjalista ds. marketingu internetowego i właściciel Agencji Interaktywnej Krakweb.pl - Maciej Chmielowski prowadzi konsultacje z promocji firmy w internecie w ramach projektu "Być przedsiębiorcą. Własna firma spin off, spin out" firmy...

Czytaj więcej
shutterstock

Skuteczny copywriting to więcej niż reklama

Polski e-biznes wciąż w powijakach! Samo posiadanie strony internetowej nie wystarcza, aby prowadzić skuteczny marketing internetowy (e-commerce). Niestety, wiele polskich firm nie zwraca uwagi na budowanie marki w Internecie, znaczenie...

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you