Raport: Wykorzystanie marketingu internetowego

... w małopolskich organizacjach pozarządowych. Wraz z Fundacją Rozwoju Gmin Polskich zapraszamy do zapoznania się z naszym raportem na stronie www.badaniefundacji.pl . Dotyczy on wykorzystania marketingu internetowego w działalności małopolskich organizacji pozarządowych.
2011-03-07 13:00
1 minuta czytania

Treść

Dane w nim zebrane pochodzą z badania, które przeprowadziliśmy w lutym 2011 roku. Wzięło w nim udział 51 organizacji pozarządowych z terenu Małopolski. Respondenci odpowiadali na pytania ankietowe telefonicznie oraz przez Internet.

Pytania ankiety dotyczyły sposobów finansowania działalności organizacji pozarządowych oraz posiadanych przez nie serwisów internetowych. Badanych proszono o ocenę ich pod względem kilku kryteriów i informacje dotyczące utworzenia tych stron oraz zarządzania nimi. Poruszono kwestię prowadzenia przez badane organizacje dodatkowych programów i projektów oraz istnienia oddzielnych stron z nimi związanych. Część pytań dotyczyła także działań marketingowych w Internecie.

Aż 96% przebadanych organizacji posiada własne serwisy, choć tylko 73% z nich przyznaje, że do swoich darczyńców dociera za pośrednictwem Internetu. Do najpopularniejszych działań marketingowych w sieci należą pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach (68%) oraz działania w mediach społecznościowych (62%). Co ważne - 63%  zapytanych pracowników tych organizacji byłoby zainteresowanych  poszerzeniem  wiedzy  na  temat  promocji
w sieci poprzez uczestnictwo w szkoleniach.

Więcej informacji w pełnej wersji raportu: www.badaniefundacji.pl ( bezpośredni link do pliku raportu w formacie PDF: http://www.badaniefundacji.pl/marketing-internetowy-w-organizacjach-pozarzadowych-luty-2011.pdf )

Open publication - Free publishing - More marketing


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe