Blog

Slajder na stronie www. Rola sliderów na firmowej stronie głównej. Jak projektować i jakie treści publikować? Poradnik

Slajder na stronie www. Rola sliderów na firmowej stronie głównej. Jak projektować i jakie treści publikować? Poradnik

Strona główna firmy tworzy pierwsze wrażenie na potencjalnych klientach. Jednym z podstawowych elementów strony głównej jest slajder, znany również jako karuzela lub slajder obrazów. Co musisz wiedzieć o slajderze?  
2024-04-08 15:27
CMS dla portalu ogłoszeniowego. Silnik serwisu, katalog ogłoszeń, wyszukiwarka, płatności internetowe

CMS dla portalu ogłoszeniowego. Silnik serwisu, katalog ogłoszeń, wyszukiwarka, płatności internetowe

Wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS) ma kluczowe znaczenie dla zbudowania skutecznej platformy ogłoszeniowej - portalu ogłoszeń. Solidny CMS służy nie tylko do edycji treści serwisu, ale także integruje funkcje, takie jak …
2024-03-26 12:46
3 podstawowe strategie zwiększania przychodów Twojego sklepu internetowego

3 podstawowe strategie zwiększania przychodów Twojego sklepu internetowego

Prowadzenie odnoszącego sukcesy sklepu internetowego to coś więcej niż tylko oferowanie świetnych produktów; chodzi o maksymalizację strumieni przychodów i napędzanie zrównoważonego wzrostu. Jeśli chodzi o to, istnieją dokładnie trzy klucz…
2024-03-26 10:00
Nowoczesna automatyzacja CMS ułatwiająca prowadzenie portali internetowych

Nowoczesna automatyzacja CMS ułatwiająca prowadzenie portali internetowych

Kto nie automatyzuje ten traci dystans do konkurencji, która automatyzacje wdraża. Tak jest również w przypadku portali internetowych. Nowoczesne systemy zarządzania treścią (CMS) stały się niezbędnymi narzędziami do sprawnego prowadzenia …
2024-03-15 17:47
Wykorzystanie Twig i Bootstrap do tworzenia portali internetowych płynnie działających na urządzeniach mobilnych

Wykorzystanie Twig i Bootstrap do tworzenia portali internetowych płynnie działających na urządzeniach mobilnych

60-80% ruchu w portalach internetowych pochodzi z urządzeń mobilnych. Stworzenie płynnie działającej wersji mobilnej portalu internetowego nie jest już luksusem, ale koniecznością. Ze względu na powszechność urządzeń mobilnych w życiu codz…
2024-03-15 17:30
Tworzenie portali wideo. Budowanie dynamicznych doświadczeń cyfrowych

Tworzenie portali wideo. Budowanie dynamicznych doświadczeń cyfrowych

Treści wideo królują, urzekając widzów swoją atrakcyjnością wizualną i wciągającą narracją. Firmy i twórcy treści starają się wykorzystać siłę wideo. Opracowanie solidnego portalu wideo stało się niezbędne dla wielu z nich. Portal wideo pe…
2024-03-14 14:52
Wideo CMS - silnik zarządzania portalem i treściami wideo

Wideo CMS - silnik zarządzania portalem i treściami wideo

Wideo stało się dominującą formą treści, która porywa odbiorców i zwiększa zaangażowanie jak nic innego nigdy dotąd. W miarę jak firmy i twórcy treści starają się wykorzystać potencjał wideo, zapotrzebowanie na niezawodne systemy zarządzan…
2024-03-14 14:29
Zarządzanie portalem - możliwości nowoczesnego systemu CMS

Zarządzanie portalem - możliwości nowoczesnego systemu CMS

Portale służą jako bramy do bogactwa informacji, zasobów i usług. Niezależnie od tego, czy jest to portal informacyjny, intranet do wewnętrznej współpracy, czy ekstranet do interakcji z klientem, nowoczesne systemy zarządzania treścią (CMS…
2024-03-14 14:06
Prowadzić bloga czy social media? Blogowanie przebija marketing w mediach społecznościowych. Zwrot z inwestycji, kontrola, społeczność wokół marki.

Prowadzić bloga czy social media? Blogowanie przebija marketing w mediach społecznościowych. Zwrot z inwestycji, kontrola, społeczność wokół marki.

Marketerzy stają przed szeregiem możliwości nawiązania kontaktu z odbiorcami i promowania swojej marki. Dwie ważne strategie, które są popularne, to blogowanie i marketing w mediach społecznościowych. Chociaż obie mają swoje zalety, blogow…
2024-03-14 13:02
Micro-learning. Wykorzystanie minikursów jako lead magnetów z użyciem nowoczesnych systemów CMS i LMS

Micro-learning. Wykorzystanie minikursów jako lead magnetów z użyciem nowoczesnych systemów CMS i LMS

Generowanie leadów jest podstawą dla firm, które chcą poszerzać swój zasięg i rozpoczynać rozmowy z nowymi potencjalnymi klientami. Spośród licznych dostępnych strategii szczególnie skuteczne okazuje się być wykorzystanie minikursów jako l…
2024-03-13 20:56
Automatyzacja wystawiania certyfikatów online

Automatyzacja wystawiania certyfikatów online

Światowa pandemia wyraźnie pokazała siłę i potrzebę cyfryzacji. Procesy biznesowe i administracyjne przechodzą szybką transformację. Jednym z obszarów, który podlega znaczącym zmianom, jest wydawanie certyfikatów online. Ta nowoczesna prak…
2024-03-12 15:03
Formularze w popupie. Wyskakujące okienka - zwiększanie zaangażowania użytkowników i konwersji

Formularze w popupie. Wyskakujące okienka - zwiększanie zaangażowania użytkowników i konwersji

Formularze wyskakujące są istotnym elementem nowoczesnego projektowania stron internetowych i strategii marketingowych. Są rodzajem formularza, który pojawia się na stronie internetowej i zwykle jest wywoływany przez określoną akcję lub za…
2024-03-11 17:43
Zwiększenie sprzedaży na firmowej stronie internetowej: optymalizacja obecnej strony czy stworzenie nowego serwisu?

Zwiększenie sprzedaży na firmowej stronie internetowej: optymalizacja obecnej strony czy stworzenie nowego serwisu?

Prowadząc firmę, kierując marketingiem czy też sprzedażą nieustannie szukamy sposobów na zwiększenie sprzedaży na swojej stronie internetowej. Częstym dylematem, przed którym stajemy, jest to, czy zoptymalizować obecną stronę internetową, …
2024-03-09 17:58
Wykorzystanie systemu CMS do strategicznego zarządzania stroną internetową firmy

Wykorzystanie systemu CMS do strategicznego zarządzania stroną internetową firmy

Strona internetowa firmy jest często pierwszym punktem kontaktu dla potencjalnych klientów. Służy jako wirtualna siedziba, salon sprzedaży i tablica ogłoszeniowa, przekazująca przesłanie, wartości i ofertę marki odbiorcom na całym świecie.…
2024-03-07 14:57
Gated content - treści zamknięte za bramką a generowanie leadów

Gated content - treści zamknięte za bramką a generowanie leadów

Gated Content (treść za bramką): potężne narzędzie marketingowe, które może pomóc firmom w generowaniu potencjalnych klientów i generowaniu konwersji. W tym artykule szczegółowo omówiono, czym jest Gated Content (treść za bramką), jakie ko…
2024-03-06 17:19
Import i eksport danych w systemie CMS i stronie internetowej

Import i eksport danych w systemie CMS i stronie internetowej

Import i eksport danych w systemie CMS i na stronie internetowej niesie ze sobą wiele korzyści, takich jak usprawnienie aktualizacji treści, umożliwienie tworzenia kopii zapasowych witryny i ułatwienie współpracy pomiędzy członkami zespołu…
2024-03-06 13:47
Ciągła integracja / ciągłe dostarczanie - Continuous Integration-Continuous Delivery (CI/CD) — rewolucja w tworzeniu oprogramowania

Ciągła integracja / ciągłe dostarczanie - Continuous Integration-Continuous Delivery (CI/CD) — rewolucja w tworzeniu oprogramowania

Ciągła integracja/ciągłe dostarczanie (CI/CD) stała się rewolucyjnym podejściem do tworzenia oprogramowania, usprawniającym procesy, usprawniającym współpracę i zapewniającym szybkie dostarczanie oprogramowania wysokiej jakości. W tym arty…
2024-03-06 12:38
Zarabianie na publikowaniu treści - platformy publikacji online z ograniczonym dostępem dla płacących użytkowników

Zarabianie na publikowaniu treści - platformy publikacji online z ograniczonym dostępem dla płacących użytkowników

Twórcy i wydawcy treści nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów zarabiania na swoich treściach, zapewniając jednocześnie wartość swoim odbiorcom. Coraz popularniejszą strategią jest oferowanie ograniczonego dostępu do treści premium p…
2024-03-06 11:19
Potęga personalizacji treści w Content Marketingu dla wyższego ROI i konwersji

Potęga personalizacji treści w Content Marketingu dla wyższego ROI i konwersji

Konsumenci są dziś bombardowani przytłaczającą ilością treści. Spersonalizowane doświadczenia stały się ważne dla firm chcących zaangażować i utrzymać swoich odbiorców. Personalizacja treści polega na dostosowaniu treści i doświadczeń użyt…
2024-03-05 11:11
Double Opt-In

Double Opt-In

Double Opt-In to proces, podczas którego użytkownik potwierdza swoją subskrypcję listy e-mailowej, odpowiadając na wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Ta metoda gwarantuje, że subskrybenci aktywnie wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości …
2024-03-04 16:27
Bezpłatny audyt SEO strony internetowej - zwiększenie zasięgu w Internecie

Bezpłatny audyt SEO strony internetowej - zwiększenie zasięgu w Internecie

Optymalizacja wyszukiwarek internetowych (SEO) to podstawowa strategia dla firm, których celem jest zwiększenie ich widoczności w Internecie i przyciągnięcie ruchu organicznego do swoich witryn internetowych. Chociaż wiele firm korzysta z …
2024-03-04 13:10
Najlepsze kanały dystrybucji dla marketerów B2B (w Internecie i nie tylko)

Najlepsze kanały dystrybucji dla marketerów B2B (w Internecie i nie tylko)

Kanał dystrybucji jest kluczowym elementem dla marketerów B2B, ponieważ określa, w jaki sposób produkty lub usługi docierają do klientów. W epoce cyfrowej krajobraz kanałów dystrybucji uległ znaczącym zmianom, a tradycyjne metody są nadal …
2024-03-03 18:31
Zapisywanie produktów w koszyku i tworzenie list w sklepie internetowym w celu późniejszego zakupu

Zapisywanie produktów w koszyku i tworzenie list w sklepie internetowym w celu późniejszego zakupu

Nie można przecenić znaczenia zapisywania produktów w koszykach i tworzenia list w sklepach internetowych. Funkcje te pozwalają klientom łatwo śledzić produkty, którymi są zainteresowani zakupem i usprawniają zakupy online. W tym artykule …
2024-03-03 17:55
Haki (hooki) w marketingu

Haki (hooki) w marketingu

Przyciągnięcie i utrzymanie uwagi konsumentów jest ciągłym wyzwaniem. Aby wyróżnić się na zatłoczonym rynku, marketerzy często uciekają się do stosowania haków – technik zaprojektowanych w celu wzbudzenia zainteresowania, wywołania emocji …
2024-03-03 13:00

Blog
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe