Mała świadomość marketingu internetowego w MŚP

Kolejne badanie polskich firm pokazało, że wciąż duża część polskich małych i średnich firm nie zna korzyści z założenia strony internetowej oraz marketingu internetowego. Badanie przeprowadziła marka 1&1 zajmująca się przede wszystkim hostingiem stron internetowych.
2011-03-17 13:00
1 minuta czytania

Treść

Wśród firm posiadających stronę internetową świadomość potrzeby posiadania serwisu jest na znacznie wyższym poziomie: 81% z nich uważa, że posiadanie strony firmowej to obowiązujący w dzisiejszym świecie standard. 70% uważa, że dzięki stronie internetowej łatwiej im dotrzeć do do nowych klientów, a 45%, że łatwiej im utrzymać kontakt z bieżącymi klientami.

 

Z badania wynika, że firmy mające stronę widzą, że Internet przynosi korzyści takie jak zwiększenie widoczności marki (78%), dostęp do nowych klientów (71%) i wzrost znajomości firmy i jej oferty (67%).

 

Przedsiębiorcy nie posiadający strony widzą świat w nieco innych barwach. Tylko 25% z nich uważa, że posiadanie serwisu firmowego pomogłoby im rozwinąć biznes, tylko 46% uważa, że da to dostęp do nowych klientów, darmową reklamę wskazało 44%, a zwiększenie widoczności firmy w sieci 43%.

 

Badanie pokazuje niewielką świadomość możliwości jakie dają nowoczesne strony i aplikacje internetowe. Z badania można wysnuć wnioski, że mikro, mali i średni przedsiębiorcy nie znają możliwości, jak również nie porównują oferty na rynku, ani nie śledzą najnowszych technologii internetowych, przez co nie znają korzyści jakie przyniosłaby im strona internetowa.

 

Źródło: Webhosting.pl

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe