Statystyki na Instagramie
Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywileje czekają Cię jako właściciela konta firmowego? Sprawdź w naszym dzisiejszym artykule!
Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywileje czekają Cię jako właściciela konta firmowego? Sprawdź w naszym dzisiejszym artykule!
Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwości zarówno jeśli chodzi o typ publikacji, jak i o samą jej zawartość. Jak marki komunikują się na Tumblr, w czym tkwi potencjał tego...
Internauci poszukujący informacji o marce trafiają nie tylko na firmową stronę www. Szukają też informacji i opinii o niej w social media. Tworząc strategię działań social media dla polskiego oddziału międzynarodowej korporacji Arrow ECS...
O tym, że Facebook mocno tnie zasięgi przekonaliśmy się dotkliwie w 2013 r. Wprowadzony wtedy algorytm wpłynął na widoczność treści tak mocno, że nawet te, generujące wcześniej tysiące wyświetleń, dające setki wizyt w firmowych witrynach...
Od Coca-Coli przez Audi, aż po Burberry - coraz więcej marek prowadzi działania promocyjne na Snapchacie. Komunikator z logiem małego duszka, przestał już dawno pełnić tylko swoją podstawową rolę - przeszedł drogę od narzędzia...
Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę tego serwisu społecznościowego. Pinterest to świetne miejsce dla marek - służące do kreowania wizerunku i pokazywania się z lepszej,...
Chcesz docierać do większej grupy odbiorców w social media? Nie wiesz jak wyszukać opinie dotyczące interesującego Cię tematu na Twitterze? A może na Instagramie chcesz oglądać tylko zdjęcia kotów, a nie wiesz jak je odfiltrować? Czas...
Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, tak i tu potrzebujesz przemyślanego planu działań. Jakie narzędzia i metody zastosować, aby wykreować pozytywny wizerunek marki i wywołać...
Jakie działania marketingowe w internecie sprawdzą się dla małej lub średniej firmy? Na czym obecnie polega pozycjonowanie? Czy Content Marketing jest potrzebny?
Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła pozytywne efekty? Oto metoda dla...
Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga firmowego plus konta na Facebooku, Twitterze i Instagramie wykorzystujesz możliwości jakie dają Ci Social Media? Które z serwisów są teraz...
300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for professionals".
Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i...
Nie da się zaprzeczyć temu, że Social Media istotnie wpływaja na popularność firm. Aby uzmysłowić sobie jak duzy jest to wpływ zobaczcie wybrane przez nas statystyki. Pokazują one dokładnie, że żyjemy w dobie Internetu, który jest obecny...
Dzięki działalności w mediach społecznościowych możesz błyskawicznie odnieść duży sukces, lecz równie szybko możesz spaść na samo dno. Przekonało się o tym wiele, nawet potężnych firm. Najczęstszą przyczyną wpadek jest niedocenianie...
Ostatnimi czasy w siłę rosną media społecznościowe. Ludzie coraz więcej czasu spędzają na portlach typu Facebook, oglądają filmy na YouTube czy używają znanych wyszukiwarek jak Google. Internet stał się nieodłącznym elementem...