social media marketing
Artykuły
Social media marketing polega na prowadzeniu komunikacji i zdobywaniu uwagi internautów oraz generowaniu ruchu do serwisu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się portale społecznościowe takie jak Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube czy blogi. Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych wielu firm ze względu na swoje szerokie rozpowszechnienie i zasięgi które pozwalają osiągnąć. Social media marketing obniża koszty działań marketingowych w stosunku do tradycyjnych mediów umożliwiając jednocześnie precyzyjną komunikację do zdefiniowanej grupy docelowej. Głównym motywem działań z zakresu social media marketing jest nie tylko sprzedaż, ale przede wszystkim budowanie wizerunku marki i zwiększanie zasięgu komunikatu marketingowego. Materiały do kampanii marketingowych są tworzone, nie tylko po to by zdobyć uwagę klienta, lecz przede wszystkim celem zachęcenia go do dzielenia się nimi ze swoimi znajomymi oraz odbiorcami. Skutkuje to zwiększeniem wiarygodności przekazywanej treści, gdyż pochodzi ona ze źródła uznawanego za odbiorcę za zaufane. Dowiedz się więcej z poniższych artykułów!
Prowadzić bloga czy social media? Blogowanie przebija marketing w mediach społecznościowych. Zwrot z inwestycji, kontrola, społeczność wokół marki.
Marketerzy stają przed szeregiem możliwości nawiązania kontaktu z odbiorcami i promowania swojej ma…
Statystyki na Instagramie
Co da Ci Twoje nowe konto firmowe na Instagramie? Do jakich statystyk zyskasz dostęp? Jakie przywil…
Tumblr jako platforma komunikacji marki
Tumblr to jedna z najbardziej zróżnicowanych platform społecznościowych. Daje markom szereg możliwo…
Influencer marketing - czyli jak promować markę dzięki zasięgom innych?
O tym, że Facebook mocno tnie zasięgi przekonaliśmy się dotkliwie w 2013 r. Wprowadzony wtedy algor…
Snapchat w strategii marki
Od Coca-Coli przez Audi, aż po Burberry - coraz więcej marek prowadzi działania promocyjne na Snapc…
Komunikacja wizualna w social media - krótki przewodnik po Pinterest
Inspiracja, kreatywność, estetyka - to pierwsze słowa, które przychodzą na myśl gdy słyszę nazwę te…
Hasztag czy hashtag?
Chcesz docierać do większej grupy odbiorców w social media? Nie wiesz jak wyszukać opinie dotyczące…
Marketing internetowy dla małych i średnich firm - co poza pozycjonowaniem?
Jakie działania marketingowe w internecie sprawdzą się dla małej lub średniej firmy? Na czym obecni…
Marketing w social media - poradnik dla początkujących 2
Siłą marketingu w social mediach są interakcje i nawiązywanie relacji z klientami. Czy mając bloga …
Prowadzenie fanpage: Zasada 70/20/10 w social media marketingu
Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…?…
Marketing na Instagramie
Planujesz rozpocząć działalność marketingową na Instagramie? Jak w każdej strategii promocyjnej, ta…
LinkedIn - jak prowadzić profil firmy?
300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga l…
Strona firmowa na LinkedIn dla Arrow ECS Polska
Internauci poszukujący informacji o marce trafiają nie tylko na firmową stronę www. Szukają też inf…
Social Media - przyszłość dla firm
Ostatnimi czasy w siłę rosną media społecznościowe. Ludzie coraz więcej czasu spędzają na portlach …
Słynne wpadki w Social Media
Dzięki działalności w mediach społecznościowych możesz błyskawicznie odnieść duży sukces, lecz równ…
Oszałamiające statystyki social media
Nie da się zaprzeczyć temu, że Social Media istotnie wpływaja na popularność firm. Aby uzmysłowić s…
Content marketing dla firm
Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadom…