Facebook

Facebook jest największym portalem społecznościowym na świecie. Dane z 2016 roku pokazują, iż aktywnych facebook’owych profili w Polsce jest aż 14 mln (ok. 35% populacji polski), a 11 mln z nich, loguje się codziennie. Oprócz prywatnych kont swoje profile posiadają także firmy. Facebook stał się więc miejscem, w którym marki komunikują się ze swoimi sympatykami i klientami. Dzięki dużej ilości informacji o użytkownikach, które zbiera portal społecznościowy Marka Zuckerberga, firmy mają możliwość tworzenia płatnych reklam z wysoką trafnością docierających do grupy docelowej. Prowadząc taką kampanię, jest także możliwość na bieżąco obserwowania jej wyników, które są dostępne dla administratorów fanpage’y i osób do tego upoważnionych. Dzięki kontom firmowym na Facebooku marki budują swoją świadomość oraz mogą kontaktować się z innymi użytkownikami przez cały czas. Jeżeli chcesz wiedzieć jak dobrze wykorzystać potencjał Facebooka, przeczytaj poniższe artykuły.

Artykuły Krakweb na temat: Facebook

http://mockdrop.io/

Instant Articles — Ukłon Facebooka w kierunku mobile

Denerwują cię długo ładujące się strony na Twoim smartfonie? Facebook ma na to sposób! Instant Articles ładują się nawet 10 razy szybciej od treści standardowej strony www. Czy w efekcie zawładną mobilną wersją najpopularniejszego kanału...

Czytaj więcej
kaboompics.com

26 inspiracji na zdjęcia w tle na Facebooku

Wzrost popularności social media spowodował przyrost liczby akcji marketingowych realizowanych na portalach społecznościowych. Firmy poza własną stroną www coraz częściej posiadają też aktywnie prowadzony profil na Facebooku, w którym...

Czytaj więcej
Flickr

Jak skrócić adres fanpage na FB

Trudny do zapamiętania, mało profesjonalny. Z tym zazwyczaj kojarzy nam się przestarzały, długi adres do fanpage’a. Dlatego też, aby uniknąć oceny naszego fanpage’a po “okładce”, warto zatroszczyć się o dobrze wyglądający, krótki i spójny...

Czytaj więcej
Shutterstock

Zasada 70/20/10 prowadzenia fanpage’a firmy

Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła pozytywne efekty? Oto metoda dla...

Czytaj więcej

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze względu na rebranding, rozszerzenie...

Czytaj więcej
Unsplash

5 kroków do sukcesu w social media

“11% Polaków przerywa seks na aktywności w social media” – podaje poradnik Marty Smagi i Tomasza Bonka*. Jak wykorzystać potencjał portali spłecznościowych? Jak zainteresować nową generację konsumentów - pokolenie Y? Autorzy badania...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści? Jeśli w poście nie oferujesz wiecznej...

Czytaj więcej
shutterstock

Zmiany w social media

Marketing internetowy jest niezwykle szybko rozwijającą się branżą. Aby być na bieżąco należy cały czas aktualizować swoją wiedzę. Samo pojęcie marketing internetowy, czy e-marketing staje się już bardzo obszerne, pojemne i mało konkretne....

Czytaj więcej
shutterstock

Oszałamiające statystyki social media

Nie da się zaprzeczyć temu, że Social Media istotnie wpływaja na popularność firm. Aby uzmysłowić sobie jak duzy jest to wpływ zobaczcie wybrane przez nas statystyki. Pokazują one dokładnie, że żyjemy w dobie Internetu, który jest obecny...

Czytaj więcej
shutterstock

Google Buzz - hybryda Twittera z Facebookiem

Czytając opis Buzz'a na Googleblog.com można odnieść wrażenie, że Google chce za wszelką cenę skupić uwagę użytkowników na swoich produktach. Jakby można skupić ich wokół marki by po sprawdzeniu wiadomości na skrzynce Gmail nie...

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you