Krakweb

Jak dodać przycisk CTA na fanpage’u na Facebooku?

Jak dodać przycisk CTA na fanpage’u na Facebooku?

Przyciski akcji (CTA - czyli Call To Action, wezwanie do akcji) to element profilu (fanpage) na Facebooku wprowadzony na początku roku 2015. Jest to jeden z lepszych sposobów na przekierowanie użytkownika do swojej strony internetowej i konwersję ze źródła którym jest nasz fanpage. Jak prosto i szybko w kilku krokach dodać swój przycisk do fanpage? Instrukcja poniżej.
Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Foto: PublicDomainPictures.ney
Przeczytanie artykułu zajmie Ci 2 minuty
PublicDomainPictures.ney

By dodać przycisk akcji na swoim fanpage’u, z prawej strony pod zdjeciem w tle kliknij  “+ Dodaj przycisk”. By móc stworzyc jakikolwiek przycisk, musisz miec podany adres swojej strony internetowej, do której ma przekierowywać przycisk. Jezeli jeszcze nie podałeś adresu sowjej witryny, musisz to zrobić w momencie tworzenia CTA.
Gdy już to zrobiłeś, klknij “Add button.
Teraz do wyboru bedziesz miał kilka przycisków informujacych Twoich fanów / klientów o tym, czego mogą się spodziewać po kliknięciu w niego. Do wyboru masz tylko przyciski zdefiniowane z góry przez Facebooka.

Rodzaje przycisków na Facebooku

Nie możesz niestety podać własnego tekstu ani modyfikować wyglądu przycisku. Możesz jednak w ten sposób przekierować do strony internetowej lub jej odpowiednika mobilnego (osobny adres witryny mobilnej). Do wyboru są następujące opcje:

Przycisk rezerwacji

(zarezerwuj teraz)

“Zarezerwuj teraz” służy do przenoszenia na strony kalendarzy, badx formularzy zapisu. Dzieki tem klient za posrednictwem facebook’a bedzie mógł umówic sie z Tobą na spotkanie

Przycisk kontaktu

(skontaktuj się z nami)

Przycisk kontakt może przekierowywać np. do formularza kontaktowego na stronie firmowej. Umozliwia wysłanie zapytania do firmy.

Przycisk aplikacji

(Użyj aplikacji)

“Uzyj aplikacji” może Ci posłużyć do przekierowania osoby zainteresowanej, do zalogowania do aplikacji w chmurze.

Przycisk gry

(Zagraj w grę)

Przycisk ten przyda się producentom gier lub organizatorom akcji promocyjnych.

Przycisk dla sklepu

(Kup teraz)

Przycisk informuje o mozliwosci kupna. Powinien przekierowywac ją na strone produktu bądź na strone ofertową.

Przycisk rejestracji

(Rejestracja)

W ten sposób możesz ułatwić użytkownikowi rejestrację - przekierować prosto do formularza rejestracyjnego zamiast na stronę główną.

Przycisk zobacz film

(Zobacz film)

Przekierowuje użytkownika np. do filmu promocyjnego na Youtube lub na podstronę Twojego serwisu gdzie odtworzysz automatycznie film reklamowy lub instruktażowy.

Przycisk ten na Facebooku wygląda tak:

Więcej informacji:

  1. Instrukcja FB: https://www.facebook.com/help/312169205649942

 

Dyskusja

Zamknij

Nie znalazłeś tego, czego potrzebujesz? Zadzwonimy do Ciebie za darmo, jak wrócimy do biura!

KrakwebTwój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

We will call you