Rok 2010 rokiem Społeczności!

Rok 2010 rokiem Społeczności!

Social media przenikają nasze życie. Żyjemy w erze, w której znacząca część życia towarzyskiego przeniosła się do strefy Internetu.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Foto: shutterstock
shutterstock

Social Media  to ogół technik komunikacji w sieci internet, dzięki którym zachodzi interakcja między firmami a użytkownikami serwisów. To media które wspierają komunikację z odbiorcą i pozwalają na poznanie jego potrzeb. Przez uzyskanie informacji o jego preferencjach możliwa jest zmiana przekazu, by jak najlepiej dopasować ofertę do wymagań.

Nasza-klasa, Blip, Facebook, Twitter, MySpace, GoldenLine,Wykop.pl, Wikipedia czy YouTube - większość internautów, bez tych portali nie wyobraża sobie codziennego surfowania po sieci. Będąc w tych miejscach i ty możesz zyskać!

 

Szybko rosnące statystyki Social Media


Facebook ma obecne ponad 400 milionów zarejestrowanych użytkowników na świecie. W Polsce już ponad 2 mln ludzi posiada profil na tym portalu, a optymistyczne prognozy na rok 2010 mówią, że pod koniec roku liczba polskich użytkowników facebooka sięgnie 10 milionów.
Obecnie najpopularniejszym seriwsem społecznościowym w naszym kraju jest Nasza klasa, która posiada ponad 11 milionów zarejestrowanych użytkowników.
Kolejnym serisem, odnotowującym duży wzrost popularności jest Twitter, który posiada ponad 500 tysięcy** korzystających z minibloga. Konkurencyjny Blip ma już 350 tysięcy użytkowników.

Warto zaznaczyć, że popularność tych serwisów ciągle wzrasta, co brzmi obiecująco w kontekście wykorzystania tej formy reklamy.

Możliwości i zasięg takowej kampanii są ogromne.

Według badań przeprowadzonych przez Wave 4 Power to the people,  wśród użytkowników Internetu w 38 krajach, w tym Polski,
aktywnych użytkowników sieci jest 625 milionów, z czego:

  • 63% Internautów korzysta z co najmniej  jednego portalu społecznościowego, co daje prawie 2/3 wszystkich użytkowników;
  • ponad 64% aktywnych spędza czas na zarządzaniu swoim profilem na stronie społecznościowej;
  • ponad 71% odwiedza profile swoich znajomych w sieci;
  • 83% ogląda materiały video;
  • 76% aktywnych Internautów dodaje swoje zdjęcie do profilu na portalu społecznościowym.

 

Jakie korzyści dla firm? 

Social media charakteryzuje darmowy i łatwy dostęp do szerokiego grona zainteresowanych użytkowników. Taka forma reklamy może się łatwo dopasować do stylu danego serwisu społecznościowego i tym samym wzbudzać zaufanie.

My Ci to umożliwimy. Skontaktuj się z nami, wspólnie stworzymy plan działania i zajmiemy się jego realizacją.
Skorzystaj z możliwości, jakie oferują  social media już dziś - zostaw konkurencje w tyle.
Zapraszamy do współpracy!

** Październikowe badania Megapanel PBI/Gemius

 

Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you