poradnik

Pixabay

Wprowadzenie do ICEberg CMS

ICEberg CMS jest naszym autorskim programem do zarządzania treścią serwisów www. Jest to system, który z sukcesami wdrażamy już od ponad 13 lat. Stale go aktualizujemy i ulepszamy, abyś mógł kierować swoją stroną internetową w łatwy...

Czytaj więcej

Jak generować leady za pomocą ICEberg CMS.

Lead generation, czyli pozyskiwanie danych kontaktowych potencjalnych klientów, to nieodłączna część prowadzenia firmowych stron internetowych i sklepów internetowych. By móc wykorzystać stronę firmową, bloga czy sklep internetowy do...

Czytaj więcej

Jak zmienić nazwę fanpage 200+ polubień?

Jednym z problemów, jaki możesz napotkać prowadząc fanpage na Facebooku jest brak możliwości zmiany jego nazwy po osiągnięciu więcej niż 200-u polubień. Czasami jednak zmiana nazwy jest konieczna ze względu na rebranding, rozszerzenie...

Czytaj więcej
Unsplash

21 porad, jak stworzyć pierwszy newsletter

Co sekundę na świecie wysyłanych jest prawie 3 miliony maili. 98% z nich to spam. Co zrobić, aby Twój newsletter nie został zaliczony do tej kategorii, a odbiorcy wręcz niecierpliwili się, kiedy wreszcie trafi do ich skrzynek?

Czytaj więcej
Fotolia

3 typy grafik, które angażują uwagę

Aż 90% informacji przekazywanych w formie obrazów jest przetwarzanych w mózgu 60.000 razy szybciej niż tekst - tak wynika z danych zebranych przez 3M Corporation i Zabisco. Połącz to z faktem, że masz tylko 8 sekund na to, aby przyciągnąć...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści? Jeśli w poście nie oferujesz wiecznej...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak dodać stronę do Google News?

Jak znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwania w ciągu kilku minut od publikacji? Odpowiedź brzmi: Google News! To usługa Google polegająca na agregowaniu aktualnych wiadomości z wiarygodnych źródeł w jak najkrótszym czasie. Wiadomości...

Czytaj więcej
Unsplash

Blog firmowy - pole popisu dla firmy

Jeśli hasło „blogowanie” sprawia, że myślisz o internetowych pamiętnikach nastolatek, celebrytów i szafiarek, najwyższa pora zmienić wyobrażenia. Dzisiaj autorzy blogów stają się liderami opinii, rozpoznawalnymi fachowcami w danej...

Czytaj więcej
Maciej Chmielowski

Pioneers Festival

Na całym świecie odbywa się wiele niesamowitych konferencji, festiwali oraz spotkań StartUp-owych. Dziś chcę się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami z odbywającego się w Wiedniu Pioneers Festival 2014.

Czytaj więcej
Unsplash

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerzy biznesowi? Istnieje kilka metod, które zwiększą Twoją skuteczność w relacjach interpersonalnych i pomogą Ci lepiej komunikować się z...

Czytaj więcej
Shutterstock

Strona dostosowana do niepełnosprawnych

Według szacunków GUS z 2009 roku ponad 40% polskiego społeczeństwa boryka się z długotrwałymi problemami zdrowotnymi. W tym gronie znajduje się również znaczny odsetek osób borykających się z problemami ze wzrokiem. Badanie wykazało, że...

Czytaj więcej
Unsplash

Projektowanie landing page - podstawowe elementy

Chcesz wypromować produkt lub usługę w Internecie? Inwestujesz prawdopodobnie w pozycjonowanie, AdWords, czy też e-mail marketing. Niezbędnym elementem Twojej kampanii jest też jednak landing page. Jest to ostatni etap w procesie...

Czytaj więcej
Shutterstock

Poradnik - Jak tworzyć informatory pod SEO?

SEO (Search Engine Optimization - optymalizacja stron dla wyszukiwarek) to szereg działań zmierzających do wypromowania strony w internecie. SEO składa się z działań na stronie internetowej, mających na celu osiągnięcie przez stronę...

Czytaj więcej

Livechat - narzędzie sprzedaży i wsparcia klienta

Użytkownicy Internetu są leniwi - przyzwyczaili się do dużej dostępności informacji i otrzymywania błyskawicznych odpowiedzi na interesujące pytania. Użytkownik, który nie uzyska szybkiej odpowiedzi, szuka jej w innym miejscu. Jak zatem...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj więcej
Shutterstock

Jak pisać teksty dla pozycjonowania?

Teksty redagowane pod pozycjonowanie, czyli SEO, są zmorą autorów. Jak stworzyć użyteczną treść, przy jednoczesnym użyciu niezbędnych w pozycjonowaniu fraz? To pytanie zadał sobie przynajmniej raz każdy, kto tworzy teksty pod SEO. Jak...

Czytaj więcej
Shutterstock

Tytuły mailingu - co jest na topie?

Większość posiadaczy skrzynek mailowych kilka razy dziennie bombardowana jest wiadomościami marketingowymi. Jak wyróżnić się z tłumu? Co przyciągnie uwagę odbiorcy? Jak formułować tytuły, aby współczynnik otwarć był najwyższy?...

Czytaj więcej
Unsplash

Jak znaleźć temat na artykuł?

Każdy piszący jakiekolwiek treści czasem dochodzi do momentu kiedy czuje, że znalezienie dobrego, ba, jakiegokolwiek tematu graniczy z cudem. Abyś uniknął takiej sytuacji podczas pisania artykułów przygotowałem dla Ciebie kilka rozwiązań...

Czytaj więcej
shutterstock

Projektowanie stron – co należy wiedzieć

W dzisiejszym świecie ciężko funkcjonować bez reklamy w internecie. Istnieje wiele sposobów na dotarcie do klienta, jednak własna strona www jest jednym z lepszych rozwiązań. Aby na swojej drodze napotkać jak najmniej problemów, warto...

Czytaj więcej
pixabay

SEO PR - sztuka uwodzenia

Kobiety wiedzą o tym od dawna, a na mężczyzn to działa. I choć obie strony z całą kurtuazją wolą się do tego nie przyznawać, to jednak sztuka uwodzenia jest jedną z najprzydatniejszych umiejętności. Sprawdza się zarówno w relacjach damsko...

Czytaj więcej
shutterstock

Strona www dla restauracji

przepis na sukces Internet to pierwsze źródło, w którym użytkownicy szukają informacji na temat firm, ciekawych miejsc, restauracji i interesujących lokali. Każda firma, która chce zapewnić sobie rozgłos i nowych klientów musi posiadać...

Czytaj więcej
shutterstock

Social Media - przyszłość dla firm

Ostatnimi czasy w siłę rosną media społecznościowe. Ludzie coraz więcej czasu spędzają na portlach typu Facebook, oglądają filmy na YouTube czy używają znanych wyszukiwarek jak Google. Internet stał się nieodłącznym elementem...

Czytaj więcej
shutterstock

5 kroków do efektywnej kampanii Adwords

Każdy z nas chciałby znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwań Google. Niestety, aby tam dotrzeć trzeba przejść cały proces pozycjonowania, który zwykle wymaga długotrwałej i żmudnej pracy, a na efekty trzeba czekać nawet kilka miesięcy....

Czytaj więcej
shutterstock

Jak pisać teksty SEO

Podstawowe wytyczne do tworzenia treści SEO-friendly Poniżej prezentujemy wytyczne do tworzenia tekstów SEO (ang. Search Engine Optimization - optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) – tekstów, które nie muszą mieć dużej wartości...

Czytaj więcej
shutterstock

Zaplecze - podstawy pozycjonowania

Każdy chciałby znaleźć się na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwań Google. W tym celu pozycjonerzy, firmy SEO i agencje interaktywne prześcigają się w wysyłaniu ofert i zachwalaniu swoich metod oraz skuteczności. Dla Ciebie całe to...

Czytaj więcej
shutterstock

Przewodnik po CMSie

Wiesz, jak ważna jest obecność Twojej firmy w internecie. Znasz podstawowe zasady tworzenia stron www i zdajesz sobie sprawę, jakich błędów należy unikać. Przekonałeś się, że system CMS to dla Ciebie najlepsze rozwiązanie, ale ciągle nie...

Czytaj więcej
shutterstock

Jak nie zakładać strony internetowej

Już kiedyś poruszaliśmy temat tworzenia stron internetowych. Magda napisała artykuł o tym, jak powinno się to wykonać i dlaczego firma potrzebuje takiej wirtualnej wizytówki (tekst możecie przeczytać tutaj). Ja natomiast chciałbym pokazać...

Czytaj więcej
shutterstock

2 kroki na szczyt - Pozycjonowanie i optymalizacja

Zarówno pozycjonowanie, jak i optymalizacja mają za zadanie wynieść Twoją stronę na pierwsze miejsca wyników wyszukiwań na wybrane frazy i słowa kluczowe. I chociaż przyświeca im ten sam cel, to osiągają go w całkiem inny sposób....

Czytaj więcej
shutterstock

15 dobrych praktyk w pisaniu bloga

Blog można nazwać zapisywaniem życia w skrócie. Może dotyczyć życia osobistego, ale również działalności firmy lub organizacji w której pracujemy. Czytając blogi możesz być świadkiem tego, jakie zaskakujące scenariusze pisze życie autorowi...

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you