W styczniu 2012 r. firma Google ogłosiła, że od marca ma zamiar wprowadzić nową politykę prywatności w swoich usługach. Dotychczas każda z usług giganta z Mountain View posiadała osobną politykę prywatności - teraz mają one zostać zastąpio…
Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i świ…
Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i świ…
Problemy ze zmianą wymiarów grafiki
Publikując grafikę na stronie mamy możliwość dopasowania jej wielkości poprzez wybrane parametry HTML lub po prostu przez interfejs systemu CMS. Jednak czasem chcemy wcześniej zdefiniować wymiary zd…
Podstawowe wytyczne do tworzenia treści SEO-friendly
Poniżej prezentujemy wytyczne do tworzenia tekstów SEO (ang. Search Engine Optimization - optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) – tekstów, które nie muszą mieć dużej wartości użytkowe…
Od kilku miesięcy w serwisach zakupów grupowych takich jak Groupon.pl, Gruper.pl, Citeam.pl itp., pojawiają się, mogłoby się wydawać, niebywale atrakcyjne oferty pozycjonowania. Postanowiłem przyjrzeć się tym “okazjom”. Zobacz, do jakich w…
Google AdWords - nie taki diabeł straszny jak go… reklamują. Dla niezorientowanych w temacie, kupony AdWords mogą wydawać się kolejnym tajemniczym narzędziem demonicznego Internetu. Jednak po zapoznaniu się z zasadami, jakimi kieruje się A…
Kobiety wiedzą o tym od dawna, a na mężczyzn to działa. I choć obie strony z całą kurtuazją wolą się do tego nie przyznawać, to jednak sztuka uwodzenia jest jedną z najprzydatniejszych umiejętności. Sprawdza się zarówno w relacjach damsko …
Po co zamieszczać grafikę w artykule
Nie jest żadną tajemnicą, że strona, na której oprócz tekstu pojawiają się elementy graficzne, jest przyjemniejsza dla oka i bardziej przykuwa uwagę od strony "gołej". Ponadto grafiki tematycznie zwi…
Od jakiegoś czasu w świecie e-marketingu coraz częściej pojawia się tajemnicze pojęcie "SUO". W Polsce jest to póki co nowość - mało która agencja interaktywna posiada w swojej ofercie audyt, czy też optymalizację SUO. Jednak, czy na pewno…
Po raz kolejny Google straszy zmianami w algorytmie swojej wyszukiwarki. Cel jest szczytny. Chodzi o to, aby wyniki wyszukiwania (ang. SERP - Search Engine Result Page) były jak najbardziej użyteczne dla internautów. Celem działań Google j…
Marketing internetowy jest niezwykle szybko rozwijającą się branżą. Aby być na bieżąco należy cały czas aktualizować swoją wiedzę. Samo pojęcie marketing internetowy, czy e-marketing staje się już bardzo obszerne, pojemne i mało konkretne.…
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies (ciasteczek). Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. lub tylko niezbędne pliki cookie - wtedy kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”.
Cookies podstawowe
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania m.in. opcji prywatności.