SERP
Artykuły
SERP (Search Engine Result Page) jest to strona wyników wyszukiwania, czyli strona internetowa wyświetlająca listę adresów znalezionych za pomocą wyszukiwarki internetowej. Obejmuje ona strony znalezione automatycznie przez wyszukiwarkę i adresy wprowadzone do indeksu ręcznie oraz adresy pochodzące z bazy adresów, które są opłacane przez ogłoszeniodawców. Najczęściej układ wyników wyszukiwania na początku i końcu strony wyświetla wyniki, które są płatne, a pomiędzy nimi są wyświetlane organiczne. Poszczególne adresy wyświetlane w wynikach wyszukiwania składają się z co najmniej trzech ważnych kluczowych elementów oraz adresu strony. Dodatkowe , występujące w przypadku niektórych zapytań elementy wyników wyszukiwania to zdjęcia, ilustracje, miniatury, odnośniki do YouTube czy Map Google. W SERP można odnaleźć także fragmenty tekstów - definicji z Wikipedii, a także linki do aukcji, wizytówki firm, wyróżnione odpowiedzi, ważne wiadomości, wyszukiwarki wewnętrzne serwisów zewnętrznych wraz z listą odnośników do poszczególnych podstron, usługi. Organiczne wyniki wyszukiwania są wyświetlane w określonej kolejności, jako pierwsze od góry strony podawane są te, które uznane są przez wyszukiwarkę za najbardziej odpowiednie dla zapytania. Wyświetlanie płatnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google również zależy od algorytmu wyszukiwarki, który wybiera najlepsze dla zapytania reklamy i ustala odpowiednią kolejność ich prezentacji. Dowiedz się więcej z artykułów poniżej:

Rozszerzone Wyniki Wyszukiwania Google a Schema.org

Słownik pozycjonowania

Miłość w Paryżu, czyli Google w naszym życiu.

Google Puzzle - 7 elementów wyników wyszukiwania

Projektowanie stron internetowych Kraków - linki witryny

Zaplecze - podstawy pozycjonowania
