Artykuły - Autorzy

Bezpieczeństwo czy wygoda w sieci?

Bezpieczeństwo czy wygoda w sieci?

W styczniu 2012 r. firma Google ogłosiła, że od marca ma zamiar wprowadzić nową politykę prywatności w swoich usługach. Dotychczas każda z usług giganta z Mountain View posiadała osobną politykę prywatności - teraz mają one zostać zastąpionę jednym, wspólnym regulaminem.

2012-02-12 13:00 | Szymon Słowik

Content marketing dla firm

Content marketing dla firm

Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i świadome. Content Marketing polega właśnie na tworzeniu i publikacji wartościowych dla otoczenia treści. Jest to pewnego rodzaju dystrybucja wiedzy, której zadaniem jest budowanie wizerunku firmy - co w dłuższym okresie przekłada się bezpośrednio na sprzedaż.
SEO

2012-05-23 14:00 | Szymon Słowik

Content Marketing na firmowych stronach www

Content Marketing na firmowych stronach www

Na stronach www dużych firm i korporacji często zauważyć można dział poświęcony publikowaniu wiadomości i innego rodzaju treści, które związane są bezpośrednio lub pośrednio z działalnością danej organizacji. Jest to działanie celowe i świadome.
SEO

2011-12-15 12:04 | Szymon Słowik

Jak dopasować grafikę do publikacji na stronie www?

Jak dopasować grafikę do publikacji na stronie www?

Zmagasz się z marnowaniem miejsca na serwerze przez zbyt duże grafiki? W naszym artykule odkryjesz proste techniki na dopasowanie wymiarów obrazów do publikacji na stronie www. Poznaj narzędzia i sprawdź, jak w szybki sposób poprawić jakość swojej witryny! Przeczytaj teraz!

2012-02-22 13:00 | Szymon Słowik

Jak pisać teksty SEO

Jak pisać teksty SEO

Podstawowe wytyczne do tworzenia treści SEO-friendly Poniżej prezentujemy wytyczne do tworzenia tekstów SEO (ang. Search Engine Optimization - optymalizacja pod kątem wyszukiwarek) – tekstów, które nie muszą mieć dużej wartości użytkowej dla potencjalnego klienta odwiedzającego stronę, lecz służą budowaniu pozycji strony w wyszukiwarkach internetowych. Wytyczne te powinny być także stosowane przy tworzeniu pozostałych artykułów, lecz tak, aby nie traciły one swoich walorów użytkowych.
SEO

2011-11-14 13:00 | Szymon Słowik

Nowy projekt - strona www dla WSE w Krakowie

Nowy projekt - strona www dla WSE w Krakowie

Wygraliśmy konkurs na wykonanie strony internetowej dla nowego projektu Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

2011-08-25 14:00 | Szymon Słowik

Oferty pozycjonowania w zakupach grupowych

Oferty pozycjonowania w zakupach grupowych

Od kilku miesięcy w serwisach zakupów grupowych takich jak Groupon.pl, Gruper.pl, Citeam.pl itp., pojawiają się, mogłoby się wydawać, niebywale atrakcyjne oferty pozycjonowania. Postanowiłem przyjrzeć się tym “okazjom”. Zobacz, do jakich wniosków doszedłem.
SEO

2011-12-05 13:00 | Szymon Słowik

Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Reklama AdWords - korzystanie z kuponów

Google AdWords - nie taki diabeł straszny jak go… reklamują. Dla niezorientowanych w temacie, kupony AdWords mogą wydawać się kolejnym tajemniczym narzędziem demonicznego Internetu. Jednak po zapoznaniu się z zasadami, jakimi kieruje się AdWords, łatwo stwierdzić, jak bardzo przydatny może okazać się nasz "diabełek" podczas internetowej kampanii promocyjnej. Dzięki temu zmieni się on w poczciwego chochlika, którego zaprzęgniemy do pracy nad naszym sukcesem.

2012-04-19 14:00 | Szymon Słowik

SEO PR - sztuka uwodzenia

SEO PR - sztuka uwodzenia

Kobiety wiedzą o tym od dawna, a na mężczyzn to działa. I choć obie strony z całą kurtuazją wolą się do tego nie przyznawać, to jednak sztuka uwodzenia jest jedną z najprzydatniejszych umiejętności. Sprawdza się zarówno w relacjach damsko - męskich jak i … w świecie biznesu - przedsiębiorcy i klienci prowadzą nieustanną grę, kokietują się wzajemnie, czarują, aby osiągnąć swój cel. Oczywiście, w tej grze "uwodzony" bywa klient, zaś rolę Casanovy odgrywają przedsiębiorcy. Tym ostatnim z pomocą przyszedł więc SEO PR!
SEO

2012-04-12 14:00 | Szymon Słowik

Skąd wziąć zdjęcia do artykułów na stronę www?

Skąd wziąć zdjęcia do artykułów na stronę www?

Po co zamieszczać grafikę w artykule Nie jest żadną tajemnicą, że strona, na której oprócz tekstu pojawiają się elementy graficzne, jest przyjemniejsza dla oka i bardziej przykuwa uwagę od strony "gołej". Ponadto grafiki tematycznie związane z treścią artykułu sprawiają, że przekaz zawarty w tekście jest łatwiej przyswajalny dla czytelnika, a elementy perswazji, na przykład w tekstach sprzedażowych, są po prostu skuteczniejsze. Nie ulega zatem wątpliwości, że warto w artykułach zamieszczać elementy graficzne – zdjęcia, wykresy, grafy, czy nawet symboliczne obrazki powiązane z treścią tekst…

2012-02-22 13:00 | Szymon Słowik

SUO - nowe podejście, czy nowa moda?

SUO - nowe podejście, czy nowa moda?

Od jakiegoś czasu w świecie e-marketingu coraz częściej pojawia się tajemnicze pojęcie "SUO". W Polsce jest to póki co nowość - mało która agencja interaktywna posiada w swojej ofercie audyt, czy też optymalizację SUO. Jednak, czy na pewno nowy termin wnosi nową jakość i wiąże się z nową usługą? Po pierwsze trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: co to jest SUO?
SEO

2011-11-08 13:00 | Szymon Słowik

Zmiany w algorytmie Google

Zmiany w algorytmie Google

Po raz kolejny Google straszy zmianami w algorytmie swojej wyszukiwarki. Cel jest szczytny. Chodzi o to, aby wyniki wyszukiwania (ang. SERP - Search Engine Result Page) były jak najbardziej użyteczne dla internautów. Celem działań Google jest więc wyeliminowanie z wysokich pozycji stron śmieciowych, spamowych, które nie niosą ze sobą żadnej wartości dla użytkownika. A teraz kilka słów o tym, jak to wygląda w praktyce.

2012-04-26 14:00 | Szymon Słowik

Zmiany w social media

Zmiany w social media

Marketing internetowy jest niezwykle szybko rozwijającą się branżą. Aby być na bieżąco należy cały czas aktualizować swoją wiedzę. Samo pojęcie marketing internetowy, czy e-marketing staje się już bardzo obszerne, pojemne i mało konkretne. Czym innym jest SEM (marketing w wyszukiwarkach - linki sponsorowane, opisy stron, mikroformaty), czym innym działania na stronie www, a jeszcze zupełnie czymś innym obecność w mediach społecznościowych (ang. social media - będę używał tych pojęć zamiennie). Tym ostatnim będzie poświęcony niniejszy nasz wpis.

2012-07-05 14:00 | Szymon Słowik


Blog Artykuły - Autorzy Szymon Słowik
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe