Artykuły - Autorzy

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

Jak dzięki CMS-owi robić content marketing?

“Content is king” - twierdził Bill Gates już w 1996 roku. Te słowa nie straciły na aktualności - nie ma strony bez treści. A zatem jeśli chcesz prowadzić bloga firmy albo po prostu regularnie aktualizować stronę firmową, a nie jesteś informatykiem, to potrzebujesz wygodnego, łatwego w obsłudze narzędzia do aktualizowania serwisu o nowe treści - nowoczesnego systemu CMS. Tylko jak wybrać najlepszy?

2015-04-08 10:00 | mikolaj

Jak zbudować wizerunek w Social Media?

Jak zbudować wizerunek w Social Media?

Pytanie to zadają sobie specjaliści, jak i sami zainteresowani tworzeniem swojego wizerunku w internecie. Firmy różnią się od siebie, więc oczekiwania klientów również są różne. Naszym zadaniem jest rozpoznać ich potrzeby i odpowiednio się nimi zająć. Kiedy użytkownik szuka czegoś na temat jakiejś firmy, zagląda do internetu. Już po chwili łatwo i szybko potrafi znaleźć interesujące go informacje.

2012-07-25 14:00 | mikolaj

Landing page - dobre praktyki projektowania

Landing page - dobre praktyki projektowania

Projektowanie landing page’y nie należy do wyzwań szczególnie twórczych. Przypomina raczej układanie budowli za każdym razem z takich samych elementów, wedle tych samych zasad. Podczas wznoszenia konstrukcji bardziej niż bujnej wyobraźni będziesz potrzebować znajomości jasnych reguł. Zebraliśmy je dla Ciebie!

2015-04-15 11:21 | mikolaj

Aktualizacje profilu firmy na LinkedIn - dobre praktyki

Aktualizacje profilu firmy na LinkedIn - dobre praktyki

300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for professionals".

2015-04-22 09:06 | mikolaj

Na czym polega marketing usług medycznych?

Na czym polega marketing usług medycznych?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Ustawa o działalności leczniczej z 2011 roku (Dz. U. z 2011r. Nr 112 poz. 654) utrzymała zakaz reklamowania praktyk lekarskich. Jednakże duża konkurencja sprawia, że informowanie pacjenta o swoich mocnych stronach (czyli marketing medyczny) w ramach niektórych specjalizacji jest po prostu koniecznością.

2015-01-14 16:00 | mikolaj

Projektowanie stron – co należy wiedzieć

Projektowanie stron – co należy wiedzieć

W dzisiejszym świecie ciężko funkcjonować bez reklamy w internecie. Istnieje wiele sposobów na dotarcie do klienta, jednak własna strona www jest jednym z lepszych rozwiązań. Aby na swojej drodze napotkać jak najmniej problemów, warto dokładnie zaplanować proces tworzenia strony. Na rynku istnieje wiele agencji interaktywnych, które Ci w tym pomogą. Przed przystąpieniem do współpracy warto zdefiniować sobie kilka celów.

2012-07-04 14:00 | mikolaj

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Zmiana algorytmu Google: Responsywność a pozycjonowanie

Uwaga, ważna informacja dla web designerów i pozycjonerów! Google powiadamia o zmianach w algorytmie! Strony, które nie spełniają wymagań responsywności, będą miały duże problemy. Jeśli jesteś właścicielem firmy, sprawdź, czy jej strona wyświetla się prawidłowo na urządzeniach mobilnych. W przeciwnym razie - to ostatni moment na zmiany.
SEO

2015-03-03 11:00 | mikolaj

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

Jak poprawnie dobrać wymiary zdjęć na Facebooka? (2016)

[aktualizacja: 2016.08.23 ] Niemal 12 milionów użytkowników w Polsce korzysta z Facebooka, z czego 57% loguje się codziennie. Ty też wykorzystujesz ten potencjał, budując wizerunek firmy poprzez sprawne prowadzenie fanpage'a? Trzymasz rękę na pulsie, informujesz o nowościach w branży, udostępniasz zdjęcia i grafiki związane z działalnością firmy... i tu pojawia się problem. Jak dobrać rozmiary zdjęć, by wyświetlały się w najbardziej korzystny sposób?

2016-08-25 12:00 | mikolaj

Jak targetować posty na Facebooku?

Jak targetować posty na Facebooku?

Pewnie wiesz, że nastolatki rzadko kupują protezy, a przeciętnej starszej pani raczej nie zainteresujesz pozycjonowaniem stron w Google’u. Wiesz, a jednak… czy uwzględniasz to przy publikacji treści? Jeśli w poście nie oferujesz wiecznej urody i nieograniczonej gotówki - towarów poszukiwanych w każdym zakątku świata i w niemal każdej grupie wiekowej - możesz zapomnieć o kierowaniu postów do “byle kogo”. Inaczej posty zawsze będą “byle jakie”.

2015-01-07 10:00 | mikolaj


Blog Artykuły - Autorzy mikolaj
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe