Synchronizacja kontaktów w GRK - jak działa i jakie daje korzyści?

Oprogramowanie GRK konsoliduje rozproszone i niespójne dane i informacje o kontaktach, pochodzące z różnych systemów, do jednej bazy, dzięki czemu firmy mogą łatwiej uzyskiwać do nich dostęp i efektywniej nimi zarządzać.
2016-12-15 00:00
2 minuty czytania

Czym jest GRK?

Główne Repozytorium Kontaktów (GRK) jest to oprogramowanie w chmurze, które pozwala firmom na sprawne zarządzanie bazami kontaktów i zgodami marketingowymi. Aplikacja ta oprócz tego, że przechowuje dane z innych, połączonych z nią źródeł, to dodatkowo, umożliwia komunikację między nimi (źródłami zewnętrznymi). 

Dlaczego warto?

GRK działa poprzez zbieranie a następnie dogłębną analizę informacji zebranych od potencjalnych klientów, aby później móc lepiej zrozumieć wymagania rynku i w rezultacie trafniej odpowiedzieć na ich potrzeby.

Największą korzyścią, jaką mogą dostrzec firmy korzystające z GRK jest możliwość synchronizacji danych, pochodzących z wielu serwerów z różnych działów (np, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i HR) w jednym, centralnym miejscu. Osoby upoważnione uzyskują natychmiastowy dostęp do wszystkich danych o klientach, którymi mogą elastycznie zarządzać, kiedy tylko tego potrzebują. W efekcie, poszczególne działy w firmie mogą współpracować z łatwością oraz lepszą efektywnością.

Korzyści z wdrożenia GRK

  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Scentralizowane informacje na temat klientów i rynku
  • Wzrost jakości obsługi klienta
  • Wysoki wskaźnik utrzymania klienta
  • Zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów
  • Wzrost przychodów przy niskich wydatkach

System GRK został zaprojektowany w taki sposób, aby poprawić jakość obsługi klienta. Choć termin ten odnosi się głównie do systematycznego podejścia w relacjach z klientami, to w ostatnim czasie rozszerzył się również do całościowego podejścia do strategii biznesowej. Zarządzanie relacjami z klientami jest często traktowane jako element strategii biznesowej, która umożliwia firmom poprawę na wielu płaszczyznach.

GRK to narzędzie cechujące się wysoką wydajnością i użytecznością, dlatego też firmy decydują się na jego wdrożenie w celu poprawy jakości funkcjonowania na każdym szczeblu organizacji. Wielozadaniowy system GRK gromadzi dane pochodzące z różnych źródeł, bez konieczności wymiany obecnych systemów na nowe czy wdrażania dodatkowych aplikacji. 

Napisz do nas!

Wybierz plik

Technologia i internet zmieniły sposób podejścia firm w relacjach z klientami. Obecnie istnieje wiele innowacyjnych narzędzi, służących szybkiej obsłudze i komunikacji firm z klientami oraz gromadzenia danych o nich. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się w tym celu na wdrożenie GRK, dlaczego?  

Strategia GRK pozwala firmom:

  • Dokładniej poznać potrzeby swoich klientów
  • Synchronizować dane pochodzące z różnych zapisów
  • Udostępniać aktualne dane do pobrania i zapisu
  • Deduplikować dane
  • Kontrolować działania sprzedażowe
  • Automatyzować procesy biznesowe
  • Odnotować większe zyski
  • Zmniejszyć koszty zarządzania relacjami z klientem

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe