Synchronizacja kontaktów w GRK - jak działa i jakie daje korzyści?

Oprogramowanie GRK konsoliduje rozproszone i niespójne dane i informacje o kontaktach, pochodzące z różnych systemów, do jednej bazy, dzięki czemu firmy mogą łatwiej uzyskiwać do nich dostęp i efektywniej nimi zarządzać.
2016-12-15 00:00
2 minuty czytania

Czym jest GRK?

Główne Repozytorium Kontaktów (GRK) jest to oprogramowanie w chmurze, które pozwala firmom na sprawne zarządzanie bazami kontaktów i zgodami marketingowymi. Aplikacja ta oprócz tego, że przechowuje dane z innych, połączonych z nią źródeł, to dodatkowo, umożliwia komunikację między nimi (źródłami zewnętrznymi). 

Dlaczego warto?

GRK działa poprzez zbieranie a następnie dogłębną analizę informacji zebranych od potencjalnych klientów, aby później móc lepiej zrozumieć wymagania rynku i w rezultacie trafniej odpowiedzieć na ich potrzeby.

Największą korzyścią, jaką mogą dostrzec firmy korzystające z GRK jest możliwość synchronizacji danych, pochodzących z wielu serwerów z różnych działów (np, sprzedaży, marketingu, obsługi klienta i HR) w jednym, centralnym miejscu. Osoby upoważnione uzyskują natychmiastowy dostęp do wszystkich danych o klientach, którymi mogą elastycznie zarządzać, kiedy tylko tego potrzebują. W efekcie, poszczególne działy w firmie mogą współpracować z łatwością oraz lepszą efektywnością.

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Korzyści z wdrożenia GRK

  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Scentralizowane informacje na temat klientów i rynku
  • Wzrost jakości obsługi klienta
  • Wysoki wskaźnik utrzymania klienta
  • Zmniejszenie kosztów pozyskiwania klientów
  • Wzrost przychodów przy niskich wydatkach

System GRK został zaprojektowany w taki sposób, aby poprawić jakość obsługi klienta. Choć termin ten odnosi się głównie do systematycznego podejścia w relacjach z klientami, to w ostatnim czasie rozszerzył się również do całościowego podejścia do strategii biznesowej. Zarządzanie relacjami z klientami jest często traktowane jako element strategii biznesowej, która umożliwia firmom poprawę na wielu płaszczyznach.

GRK to narzędzie cechujące się wysoką wydajnością i użytecznością, dlatego też firmy decydują się na jego wdrożenie w celu poprawy jakości funkcjonowania na każdym szczeblu organizacji. Wielozadaniowy system GRK gromadzi dane pochodzące z różnych źródeł, bez konieczności wymiany obecnych systemów na nowe czy wdrażania dodatkowych aplikacji. 

Napisz do nas!

Wybierz plik

Technologia i internet zmieniły sposób podejścia firm w relacjach z klientami. Obecnie istnieje wiele innowacyjnych narzędzi, służących szybkiej obsłudze i komunikacji firm z klientami oraz gromadzenia danych o nich. Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się w tym celu na wdrożenie GRK, dlaczego?  

Strategia GRK pozwala firmom:

  • Dokładniej poznać potrzeby swoich klientów
  • Synchronizować dane pochodzące z różnych zapisów
  • Udostępniać aktualne dane do pobrania i zapisu
  • Deduplikować dane
  • Kontrolować działania sprzedażowe
  • Automatyzować procesy biznesowe
  • Odnotować większe zyski
  • Zmniejszyć koszty zarządzania relacjami z klientem
Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe