Reklama kontekstowa

Wyciśnij więcej z Internetu. Codziennie ponad miliard ludzi* przeszukuje Internet w poszukiwaniu informacji. Reklama kontekstowa dzięki szerokiemu zasięgowi poprzez AdSense, AdWords, czy AdKontekst, pozwala na dotarcie do szerokiego grona użytkowników. To ogromna liczba ludzi, z których część jest zainteresowana właśnie Twoimi usługami i produktami! Nie trać możliwości, Nie chowaj się w gąszczu stron - pokaż się twoim klientom!
2010-02-04 13:00
2 minuty czytania

Główne zalety Adwords, Adsense, Adkontekst

  • Płacimy jedynie za kliknięcia
  • Sami ustalamy słowa kluczowe, na które chcemy wyświetlać naszą reklamę
  • Dopasowujemy przekaz reklamowy do naszej strony
  • Sami ustalamy budżet
  • To my decydujemy, kiedy reklama jest wyświetlana
  • Mierzymy skuteczność naszych reklam

 

W czym reklama kontekstowa jest lepsza od dotychczasowych form reklamy?

Ta forma reklamy jest jedną z nowoczesnych metod reklamy w Internecie. Główną jej cechą jest dopasowywanie treści przekazu reklamowego do tematyki strony internetowej, którą promuje.
Reklama kontekstowa jest wyświetlana odbiorcom, którzy posiadają pożądane przez reklamodawcę cechy lub zainteresowania.  
Przykładowo, firma oferująca usługi budowlane może się reklamować na portalach poświęconym budownictwu i urządzaniu domu. 
Taka forma przekazu sprawi, że  odbiorca będzie bardziej skłonny do skorzystania z oferty, gdyż  nawiązuje bezpośrednio do interesujących go  zagadnień. 
Dzięki temu, że  reklama jest integrowana z profilem i tematyką danej strony, forma tej reklamy nie jest zbyt uciążliwa, odbiorca pozytywnie na nią reaguje.
Reklama kontekstowa stosuje wiele form:  od linków sponsorowanych, poprzez banery, aż do formaty video - pomożemy Ci wybrać ten najlepszy dla twojego biznesu.


Obecnie na rynku polskim rynku największymi graczami oferującymi tą formę reklamy są:

  • Google Adwords - lider rynku dysponujący siecią kontekstową stron w programie Adsense -
  • AdKontekst - rozwijająca się sieć zarządzana przez Wirtualną polskę
  • AdTaily - niszowy jednak bardzo skuteczny i dobrze zapowiadający się system


Tworzymy reklamy we wszystkich wymienionych sieciach.

Brzmi dobrze? Jak to zrobić?

Zacznij współpracę z nami. Co zyskasz?
Na początku pomożemy wybrać najlepszy dla ciebie system reklamowy - wymyślimy plan działań, a później krok po kroku będziemy go realizować.

W ramach działań wykonamy dla Ciebie między innymi:  

  • analizę słów kluczowych pod kątem efektywności i oczekiwanych zwrotów z inwestycji
  • kompleksową analizę konkurencji
  • przygotowanie i aktywację kampanii
  • badania oraz korekty słów kluczowych i tekstów reklamowych
  • raporty informujące o skuteczności kampanii
  • definiowanie słów kluczowych
  • doradztwo i analizę przebiegu kampanii


Cena jest uzależniona od wybranych słów kluczowych, które szukający będzie wpisywał szukając usług czy produktów.
Skontaktuj się z nami - podaj adres swojej strony, a my prześlemy Ci ofertę pasującą do twojego biznesu!


*Według danych podanych przez comScore World Metrix, w grudniu 2008 roku liczba internautów przekroczyła próg miliarda.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe