Maciej Chmielowski ekspertem na konferencji dot. systemów CRM

W poniedziałek, 12.06. 2017 Maciej Chmielowski jako przedstawiciel Krakweb weźmie udział w panelu dyskusyjnym na konferencji dotyczącej systemów CRM. Konferencja AGT (Akademia Grzegorza Turniaka) odbędzie się na Stadionie Narodowym w Warszawie - w inkubatorze Business Link PGE Narodowy, pod adresem ul. Al. Poniatowskiego 1, 03–901 Warszawa. Start planowany jest na godzinę 16:00.
2017-06-09 09:17
2 minuty czytania

AGT - panel dyskusyjny na temat systemów CRM

"Akademia Grzegorza Turniaka  to cykliczna konferencja, podczas której promujemy relacje, networking i rekomendacje. To miejsce spotkań, rozmów, rozwoju życzliwych ludzi i społeczności. Inspirujemy, integrujemy menadżerów, profesjonalistów i przedsiębiorców. Ułatwiamy im poznawanie się, nawiązywanie relacji, wymianę doświadczeń i robienie biznesów."

Na hasło KRAKWEB jest 15 % zniżki ;) 
link do rejestracji:
www.akademiarekomendacji.pl

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Maciej Chmielowski

Maciej ChmielowskiPrzedstawię moje podejście do integracji systemów CRM z innymi aplikacjami funkcjonującymi w firmach. Opowiem o naszym nowym narzędziu - GRK - systemie SaaS (w chmurze) do synchronizacji kontaktów pomiędzy różnorodnymi systemami  funkcjonującymi w przedsiębiorstwach i ich deduplikacji. GRK pozwala na połączenie takich systemów jak CRM, ERP, Business Iteligence, webmail, gmail, e-commerce, lead generation. Pozwala m.in. na automatyczną synchronizację, deduplikację, kompletowanie danych kontaktów, przechowywanie zgód marketingowych.

Grzegorz Turniak

Grzegorz Turniak„W mojej karierze przedsiębiorcy miałem 4 podejścia do CRM. Dopiero czwarte jest udane. Dlaczego? O tym podczas rozmów z moimi gośćmi.

Dla mnie dziś coraz większym stopniu praca to nie miejsce, tylko mobilna czynność. Wykonuję ją zarówno w biurze, bezpośrednio u klienta, w trasie, pociągu, kawiarni bądź w domu. Przekłada się to na większą elastyczność i wydajność firmy, a także zadowolenie klientów i pracowników, co zdecydowanie ułatwia zachowanie dobrych relacji.
Co sobie cenię?
- Bezawaryjność, dostęp z każdego miejsca, ciągła praca na najnowszej aktualnej wersji oraz stałe i przewidywalne koszty to główne argumenty przemawiającymi za systemami Online.

A jakie są Twoje argumenty za korzystaniem z systemu CRM?

W dyskusji wezmą udział: 

Piotr Chrząszcz

„jestem jakby "CRM-nestorem" w tej części świata... sporo dyrektorów CRM i magików od relacji na rynku to moi wychowankowie (którzy rzecz jasna przerośli mistrza, czyli tak jak być powinno!), może nawet jako pierwszy manager w Polsce miałem na wizytówce Dyrektor ds CRM... stwarzając w 2002 w Erze GSM taki departament, kiedy jeszcze ani bankom, ani innym telekomom, ani innym biznesom w Polsce się nie śniły takie tematy :) otwierałem i zamykałem program lojalnościowy widząc, że nie tędy droga, kiedy inni dopiero myśleli o otwieraniu programów lojalnościowych...”

Hubert Majchrzak

„Od 2009 roku działam w e-commerce. Doskonale rozumiem, że menadżerowie e-commerce powinni móc skupić się na swoim core biznesie, a nie powinni walczyć z serwerami!”

Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe