Liderzy e-commerce w Polsce rozwijają się. Empik - marketplace i wejście w produkty bio, Super Pharm, Lidl e-sklep, E-sklep żywiec zdrój

Dowiedz się, w którym kierunku Empik planuje rozwój swojej działalności i dlaczego planuje wprowadzenie produktów Bio? Jak funkcjonuje sprzedaż online w sieci Lidl i jak szybko otrzymasz zamówioną wodę na stronie Żywiec Zdrój. Poznaj liderów e-commerce w Polsce.
2021-04-06 13:06
2 minuty czytania

Empik Marketplace

Sieć księgarni Empik ma powody do satysfakcji. Jeden z fundamentów wielokanałowego rozwoju Grupy zanotował dynamikę wzrostu na poziomie 3% w stosunku do roku poprzedniego. Na chwilę obecną, obroty platformy Empik Marketplace stanowią już jedną piątą sprzedaży online dokonywanej przez Grupę Empik. W celu dalszego rozwoju platformy, prowadzone są działania na rzecz pozyskania produktów znanych marek. Empik ma 55 mln użytkowników, generujących 2,5 miliona odsłon codziennie, 2 miliony użytkowników aplikacji mobilnej, 1 milion zamówień na marketplace, przy 2,5 milionach produktów obecnych w ofercie. 

Empik wchodzi w bio i sprzedaż produktów spożywczych online

Grupa Empik stawia na dywersyfikację prowadzonej działalności. Już wkrótce, poprzez platformę Empik Marketplace,  będzie możliwe zamawianie produktów spożywczych m.in. z kategorii bio. Na taką decyzję wpłynęła m.in. rosnąca popularność platformy Empik Marketplace. Na platformie swoje produkty sprzedaje już ponad 2 tysiące sprzedawców

Super-Pharm rozwija swój e-commerce

Rok 2020 był bardzo korzystny dla prowadzonej przez Super-Pharm działalności online. W 2020 roku odnotowano aż 500-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2019. Co więcej, wszystko wskazuje na kontynuację trendu wzrostowego także w 2021 roku. W dwóch pierwszych miesiącach tego roku także zauważono dynamiczne wzrosty sięgające 300 proc. w stosunku do analogicznego okresu z roku poprzedniego. Wśród najczęściej sprzedawanych produktów znalazły się m.in. dermokosmetyki.

E-sklep Lidla bez żywności

W asortymencie produktów sprzedawanych w ramach mającej już 2 lata platformy internetowej sieci Lidl znalazły się produkty z grupy non-food (artykuły gospodarstwa domowego, odzież itd.). Platforma online wciąż jednak nie obejmuje artykułów spożywczych. Powodem takiego stanu rzeczy są przede wszystkim wysokie koszty działalności związane z takim rodzajem działalności. Z drugiej strony, plany sprzedaży żywności poprzez kanały online w przyszłości nie zostały ostatecznie wykluczone.

Sklep Żywiec Zdrój online aktywny na terenie całego kraju

Sieć Żywiec Zdrój uruchomiła platformę online, za pomocą której możliwy jest zakup oferowanych przez nią produktów na terenie całego kraju. Co ważne, zamówienia będą dostarczane także w te miejsca, które nie są objęte obszarem działalności sklepów online. Maksymalny czas oczekiwania na dostawę zakupionych produktów to 48 godzin (wysyłka jest bezpłatna w przypadku zamówienia o wartości przekraczającej 100 PLN).


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe