ICEberg CMS Deweloper - argumenty za wdrożeniem

ICEberg CMS Deweloper - argumenty za wdrożeniem

Ideą realizowanych przez nas serwisów dla deweloperów jest dostarczanie ich potencjalnym klientom kompletu informacji potrzebnych do podjęcia decyzji - przeprowadzenie użytkowników przez proces i zakończenie go pozyskaniem danych kontaktowych - poprzez interakcję z dostarczanym przez nas narzędziem. Wdrażamy system, który sprawia, że użytkownicy mocniej się angażują i dłużej zostają w serwisie. Dowiadują się więcej z serwisu (odpowiada na pytania, również te, które przychodzą do głowy dopiero w kolejnych etapach cyklu zakupowego). W efekcie: odciążenie handlowca, skrócenie procesu zakupowego, zwiększenie liczby leadów ze strony.

Poprzedni artykuł
{[description]}
  1. Wyróżnienie od konkurencji uzyskujemy przez unikalną kreację.
  2. Dostarczenie kompletu informacji uzyskujemy przez wiele sposobów nawigacji i prezentacji informacji - interaktywnymi modułami takimi jak m.in. mapa otoczenia, mapa 3d, katalog obiektów, katalog mieszkań.
  3. Mapa otoczenia sprawia, że jednym kliknięciem, nie wychodząc ze strony użytkownicy sprawdzają jaką trasą ich dziecko będzie szło do szkoły, ile minut na piechotę jest do sklepu, a ile samochodem do centrum.  Użytkownicy nie czytają, wolą klikać i wchodzić w interakcję z serwisem. Badania mówią, że Polacy chcą dochodzić do informacji, dowiedzieć się samodzielnie.
  4. Mapa 3D osiedla łączy wizualizacje z katalogiem ofert. Użytkownik widzi, że część mieszkań jest już niedostępnych, a część zarezerwowanych. Fakt, że zmieniają się one z tygodnia na tydzień pobudza do aktywności (lęk przed utratą możliwości zakupu). 
  5. Katalog mieszkań nie tylko prezentuje wszystkie parametry mieszkań, ale też ułatwia kontakt i zapytanie o konkretne mieszkanie
  6. 7 sposobów kontaktu przez stronę daje użytkownikowi więcej opcji. (m.in. zapytanie o mieszkanie, sms, zostawienie swojego numeru telefonu, oddzwonimy, subskrypcja ofert specjalnych,  subskrypcja newslettera z dziennikiem budowy, subskrypcja powiadomień push itp. ), umawianie spotkań z konkretną propozycją godziny i miejsca spotkania. 
  7. Szereg drobnych udoskonaleń takich jak obrót rzutu i zaznaczenie mieszkań z różnych perspektyw. Moduły są ze sobą mocno połączone co daje lepsze UX - np. wybierając opcje w boksie z filtrami. W efekcie mniej użytkowników wychodzi ze strony bez informacji.
  8. Opcje dodatkowe - m.in. zmapowanie przykładowego lub wręcz każdego mieszkania - na mapie mieszkania możemy zaznaczyć  pokoje i ich parametry np. metraż. 
  9. Marketing automation - wdrażamy po stronie CMS elementy automatyzacji - m.in. automatyczne podziękowanie po pozostawieniu zapytania. 
  10. CRM. Możliwość wdrożenia elementów CRM - np. wysyłki odpowiedzi na zapytanie z poziomu CMSa - z załączeniem wyfiltrowanych mieszkań spełniających kryteria klienta. Czyli sprzedawca w CMSie klika na zapytanie od klienta, klika odpowiedz, klika załącz mieszkania, filtruje je, załącza, dodaje wiadomość i odpisuje klientowi, a kopia ląduje w jego skrzynce odbiorczej. 
  11. Opcja integracji z zewnętrznym CRMem przez API. 
Oczywiście wszystkie popularne opcje takie jak slajder, animacje, kronika budowy, responsywność, menu, zarządzanie wszystkimi treściami przez CMS są dostępne w standardzie.
Zapraszamy do współpracy!
Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you