Ideą realizowanych przez nas serwisów dla deweloperów jest dostarczanie ich potencjalnym klientom kompletu informacji potrzebnych do podjęcia decyzji - przeprowadzenie użytkowników przez proces i zakończenie go pozyskaniem danych kontaktowych - poprzez interakcję z dostarczanym przez nas narzędziem. Wdrażamy system, który sprawia, że użytkownicy mocniej się angażują i dłużej zostają w serwisie. Dowiadują się więcej z serwisu (odpowiada na pytania, również te, które przychodzą do głowy dopiero w kolejnych etapach cyklu zakupowego). W efekcie: odciążenie handlowca, skrócenie procesu zakupowego, zwiększenie liczby leadów ze strony.
ICEberg CMS Deweloper - argumenty za wdrożeniem
ICEberg CMS Deweloper - argumenty za wdrożeniem
![{[description]}](https://www.krakweb.pl/uploads/modules/articles/thumbs/775_400_crop_q80_fc53ffba560304f.jpg)
- Wyróżnienie od konkurencji uzyskujemy przez unikalną kreację.
- Dostarczenie kompletu informacji uzyskujemy przez wiele sposobów nawigacji i prezentacji informacji - interaktywnymi modułami takimi jak m.in. mapa otoczenia, mapa 3d, katalog obiektów, katalog mieszkań.
- Mapa otoczenia sprawia, że jednym kliknięciem, nie wychodząc ze strony użytkownicy sprawdzają jaką trasą ich dziecko będzie szło do szkoły, ile minut na piechotę jest do sklepu, a ile samochodem do centrum. Użytkownicy nie czytają, wolą klikać i wchodzić w interakcję z serwisem. Badania mówią, że Polacy chcą dochodzić do informacji, dowiedzieć się samodzielnie.
- Mapa 3D osiedla łączy wizualizacje z katalogiem ofert. Użytkownik widzi, że część mieszkań jest już niedostępnych, a część zarezerwowanych. Fakt, że zmieniają się one z tygodnia na tydzień pobudza do aktywności (lęk przed utratą możliwości zakupu).
- Katalog mieszkań nie tylko prezentuje wszystkie parametry mieszkań, ale też ułatwia kontakt i zapytanie o konkretne mieszkanie.
- 7 sposobów kontaktu przez stronę daje użytkownikowi więcej opcji. (m.in. zapytanie o mieszkanie, sms, zostawienie swojego numeru telefonu, oddzwonimy, subskrypcja ofert specjalnych, subskrypcja newslettera z dziennikiem budowy, subskrypcja powiadomień push itp. ), umawianie spotkań z konkretną propozycją godziny i miejsca spotkania.
- Szereg drobnych udoskonaleń takich jak obrót rzutu i zaznaczenie mieszkań z różnych perspektyw. Moduły są ze sobą mocno połączone co daje lepsze UX - np. wybierając opcje w boksie z filtrami. W efekcie mniej użytkowników wychodzi ze strony bez informacji.
- Opcje dodatkowe - m.in. zmapowanie przykładowego lub wręcz każdego mieszkania - na mapie mieszkania możemy zaznaczyć pokoje i ich parametry np. metraż.
- Marketing automation - wdrażamy po stronie CMS elementy automatyzacji - m.in. automatyczne podziękowanie po pozostawieniu zapytania.
- CRM. Możliwość wdrożenia elementów CRM - np. wysyłki odpowiedzi na zapytanie z poziomu CMSa - z załączeniem wyfiltrowanych mieszkań spełniających kryteria klienta. Czyli sprzedawca w CMSie klika na zapytanie od klienta, klika odpowiedz, klika załącz mieszkania, filtruje je, załącza, dodaje wiadomość i odpisuje klientowi, a kopia ląduje w jego skrzynce odbiorczej.
- Opcja integracji z zewnętrznym CRMem przez API.
Oczywiście wszystkie popularne opcje takie jak slajder, animacje, kronika budowy, responsywność, menu, zarządzanie wszystkimi treściami przez CMS są dostępne w standardzie.
Zapraszamy do współpracy!
Autor:
Przeczytaj również
Dyskusja
Skomentuj