ICEberg CMS Deweloper - 32 argumenty za wdrożeniem

ICEberg CMS Deweloper - 32 argumenty za wdrożeniem

Ideą realizowanych przez nas serwisów dla deweloperów jest dostarczanie użytkownikom serwisu (potencjalnym klientom dewelopera) kompletu informacji potrzebnych do podjęcia decyzji. Celem jest przeprowadzenie użytkowników przez proces i zakończenie go pozyskaniem danych kontaktowych - poprzez interakcję z dostarczanym przez nas narzędziem. Wdrażamy system, który sprawia, że użytkownicy mocniej się angażują i dłużej zostają w serwisie. Dowiadują się więcej z serwisu (serwis odpowiada na pytania, również te, które przychodzą do głowy dopiero w kolejnych etapach cyklu zakupowego). W efekcie uzyskujemy odciążenie handlowca, skrócenie procesu zakupowego, zwiększenie liczby leadów ze strony.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
{[description]}

Poniższa lista to tylko pierwsze 30+ argumentów za tym, żeby skorzystać z Krakweb - doświadczonego zespołu, posiadającego specjalistów od User Experience, projektowania graficznego grafiki, kodowania wyglądu serwisu, programowania i rozbudowy modułów, marketingu. Połączenie kompetencji i doświadczenia zespołu z potężnym istniejącym już systemem nad którym mamy pełną kontrolę da Państwu przewagę nad konkurencją zamiast pozostania na średnim rynkowym poziomie. Nasze realizacje pomagają bowiem naszym klientom awansować do czołówki i szybciej sprzedawać mieszkania.

Pierwsza wersja artykułu pochodzi z 26.11.2019, aktualizacja: 31.12.2019

  1. Unikalny projekt graficznyWyróżnienie od konkurencji uzyskujemy przez unikalną kreacjęZaprojektowana dla Państwa, w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenia w realizacji katalogów i serwisów dla deweloperów. To kwestia prestiżu. Takiego prestiżu nie dają gotowe szablony w systemie Wordpress i metoda jaką do tej pory realizowaliście Państwo serwisy. Zobaczyć to można dopiero w statystykach użytkowników po uruchomieniu serwisu. Dłużej zostają na stronie, lepiej zapamiętują Państwa firmę. 
  2. Kreator serwisów inwestycji. Możliwość uruchomienia kolejnego serwisu inwestycji samodzielnie bez kosztów zewnętrznych.
  3. Katalog inwestycji połączony z katalogiem mieszkań. Spięcie w jednym serwisie wielu inwestycji. Daje to w szczególności takie korzyści jak: wyszukiwarka w serwisie pozwala szukać w katalogu wszystkich mieszkań ze wszystkich inwestycji. 
  4. Świetnie dopracowane filtry. Na Sento.pl widać np. jak wybranie jednego filtra powoduje interaktywną reakcję kilku elementów strony - listy mieszkań. 
  5. Wiele sposobów nawigacji - zarówno po stronie generalnie (lista, wyszukiwarka, linki do podstron, filtry), jak i po samej inwestycji. Np. na maperze można nawigować po piętrach klikając w budynek, albo w numery pięter, albo w filtry. przykład to inwestycja sentotu  https://www.sento.pl/sentotu 
  6. Dostarczenie kompletu informacji uzyskujemy przez wiele sposobów nawigacji i prezentacji informacji - interaktywnymi modułami takimi jak m.in. mapa otoczenia, mapa 3d, katalog obiektów, katalog mieszkań.
  7. Nowość - maper 3D mieszkań na fasadzie budynku  - nie tylko budynek - piętra - mieszkania.
  8. Importer. Możliwość masowej samodzielnej aktualizacji cen i dostępności mieszkań. Importer służy nam podczas wdrożenia do szybkiego wczytania bazy kilkudziesięciu lub kilkuset mieszkań. Później może on być wykorzystywany przez klienta do aktualizacji oferty (w przypadku gdy nie jest wykorzystana opcja integracji ICEberg CMS z systemem CRM).
  9. Katalog mieszkań to rozbudowany, funkcjonalny moduł, który daje szerokie możliwości katalogowania mieszkań. Daje możliwość np. jednym kliknięciem oznaczania mieszkań promowanych i wrzucania ich do boksu na stronie głównej. Katalog pozwala opisać mieszkania kilkoma lub kilkunastoma parametrami, a następnie korzystać z tych danych w nawigacji (filtrowanie po dowolnym parametrze), tworzeniu list mieszkań - np podstron landing page z listami wg pewnych filtrów, czy robienie promocji.  Katalog mieszkań nie tylko prezentuje wszystkie parametry mieszkań, ale też ułatwia kontakt i zapytanie o konkretne mieszkanie
  10. Moduł kreator landing page. Możecie Państwo stworzyć nie tylko serwis nowej inwestycji, ale też landing page promocji. 
  11. Pliki produktowe. Dzięki nim możecie Państwo automatycznie zaczytywać mieszkania wraz z parametrami i np. planami do reklam w systemach reklamowych - np. Google Ads, Facebook Ads. 
  12. Mapa obiektów z katalogiem obiektów. Stosowana do uzyskania mapy inwestycji, mapy otoczenia bliksiego i dalekiego każdej inwestycji.
  13. Mapa inwestycji. Inwestycje zrealizowane oraz aktualne oraz przyszłe można dodać (samodzielnie przez CMS) do katalogu miejsc i załączyć na mapie np. na stronie głównej. Mapa 3D osiedla łączy wizualizacje z katalogiem ofert. Użytkownik widzi, że część mieszkań jest już niedostępnych, a część zarezerwowanych. Fakt, że zmieniają się one z tygodnia na tydzień pobudza do aktywności (lęk przed utratą możliwości zakupu). Szereg drobnych udoskonaleń takich jak obrót rzutu i zaznaczenie mieszkań z różnych perspektyw. Moduły są ze sobą mocno połączone co daje lepsze UX - np. wybierając opcje w boksie z filtrami. W efekcie mniej użytkowników wychodzi ze strony bez informacji.
  14. Mapa otoczenia inwestycji. Mapa obiektów w otoczeniu bliskim z możliwością importu, samodzielnego ręcznego dodawania, edycji, włączania, wyłączania. Katalog obiektów daje możliwość zastosowania filtrów typów obiektów - np. pokaż tylko szkoły, pokaż sklepy itp. Mapa otoczenia sprawia, że jednym kliknięciem, nie wychodząc ze strony użytkownicy sprawdzają jaką trasą ich dziecko będzie szło do szkoły, ile minut na piechotę jest do sklepu, a ile samochodem do centrum.  Użytkownicy nie czytają, wolą klikać i wchodzić w interakcję z serwisem. Badania mówią, że Polacy chcą dochodzić do informacji, dowiedzieć się samodzielnie.
  15. Otoczenie inwestycji szerokie. W podobny prosty sposób można stworzyć mapę obiektów wraz z czasem dojazdu, odległością - na mapie miasta. 
  16. Pakiet modułów marketingowych. To połączenie naszego doświadczenia i wypracowanych modułów. W pakiecie dostajecie Państwo szereg modułów, które pomagają zwiększać liczbę zapytań ze strony, zbierają zapytania z możliwością eksportu. W pakiecie są moduły, za które trzeba byłoby zapłacić - np. moduł oddzwonimy, który zbiera numery telefonów klientów. 7 sposobów kontaktu przez stronę daje użytkownikowi więcej opcji. (m.in. zapytanie o mieszkanie, sms, zostawienie swojego numeru telefonu, oddzwonimy, subskrypcja ofert specjalnych,  subskrypcja newslettera z dziennikiem budowy, subskrypcja powiadomień push itp. ), umawianie spotkań z konkretną propozycją godziny i miejsca spotkania. 
  17. Zapytania o konkretne mieszkania. Zapytania przychodzą na mail, są odnotowywane w systemie CMS w module, z możliwością eksportu. Zapytania wreszcie (w przypadku realizacji integracji ICEberg CMS z Państwa systemem CRM) lądują bezpośrednio w systemie CRM.
  18. Możliwość rozbudowy o szereg modułów dostępnych w systemie - m.in. Schowek, porównywarkę mieszkań, wysyłka zapytań o wiele mieszkań. 
  19. Gwarancja. Zobowiązujemy się, że moduły będą cały czas rozbudowywane i otrzymacie Państwo ich udoskonalone, wypracowane w kolejnych inwestycjach wersje. Zapłacicie Państwo raz, a za kilka miesięcy otrzymacie udoskonaloną wersję np. mapera czy automatyzacji. 
  20. Marketing automation - wdrażamy po stronie CMS elementy automatyzacji - m.in. automatyczne podziękowanie po pozostawieniu zapytania. Automatyzacja obejmuje też prezentację użytkownikowi mieszkań zgodnych z preferencjami odwiedzającego. To kolejna funkcja, której nie otrzymacie Państwo w Wordpressie. Kolejna dająca więcej zapytań ze strony. Zapisujemy preferencje użytkownika zgodnie z tym czego szuka i jakie mieszkania odwiedza. Następnie prezentujemy mu mieszkania (podczas kolejnej wizyty, ale nawet też w trakcie tej samej) zgodne z tym czym jest zainteresowany. Jego preferencje mogą być też zapisywane w jego zapytaniu. 
  21. Automatyzacja wysyłania ofert. Z poziomu panelu administracyjnego można na zapytanie odpowiedzieć wysyłając wiadomość, która dotrze zarówno do klienta jak i kopia na Pana adres mailowy. Podczas wysyłki tej wiadomości można kilkoma kliknięciami załączyć listę mieszkań zgodną z zadanymi preferencjami np. 2-pokojowe w metrażu 40-50m, na piętrze 2-4. 
  22. Pełny branding komunikacji z serwisu. Klienci będą otrzymywać maile zgodne stylem ze stroną internetową, ładne, responsywne, z Państwa logo i danymi, a nie czyste tekstowe. Maile te będą wysyłane też automatycznie - podziekowane za zostawienie danych, złożenie zapytania itp.
  23. System zgodny z RODO. Przechowuje, przekazuje zgody marketingowe, pozwala nimi zarządzać przez CMS. Umożliwia kasowanie danych osobowych zapytań z CMSa. 
  24. Cały czas udoskonalamy system i materiały dla klientów. W tym miesiącu opublikowaliśmy już kilka wpisów i wymyśliliśmy kilka zastosowań istniejących już modułów w pakiecie dla deweloperów (choćby pliki produktowe).
  25. Wsparcie. Zespół osób w wielu specjalizacjach, który służy pomocą. Doradzi, pomoże rozwiązać problem, skorzystać z wszystkich możliwości systemu. 
  26. Otwarty kod. Możliwość samodzielnej modyfikacji modułów gdybyście Państwo tak zapragnęli.
  27. Szereg efektów wizualnych - animacje, rysowanie logotypu lub inna jego animacja, preloadery, interaktywna animowana historia firmy w postaci osi czasu.
  28. Moduł social media feed, który prezentuje treści z social mediów w sposób spójny z projektem strony, z możliwością połączenia wielu kanałów w jednym okienku - np. FB i instagrama. Znów jest to argument brandingowy. 
  29. Bezpieczeństwo. Pełne logi systemowe akcji wszystkich użytkowników, kopie bezpieczeństwa w systemie, polityka haseł i wiele więcej.
  30. Opcje dodatkowe - m.in. zmapowanie przykładowego lub wręcz każdego mieszkania - na mapie mieszkania możemy zaznaczyć  pokoje i ich parametry np. metraż. 
  31. CRM. Możliwość wdrożenia elementów CRM - np. wysyłki odpowiedzi na zapytanie z poziomu CMSa - z załączeniem wyfiltrowanych mieszkań spełniających kryteria klienta. Czyli sprzedawca w CMSie klika na zapytanie od klienta, klika odpowiedz, klika załącz mieszkania, filtruje je, załącza, dodaje wiadomość i odpisuje klientowi, a kopia ląduje w jego skrzynce odbiorczej. 
  32. Opcja integracji z zewnętrznym CRMem przez API. Przekazywanie do CRMa zapytań od klientów oraz automatyczna synchronizacja np. co 5 minut cen mieszkań i statusu ich sprzedaży.
Oczywiście wszystkie popularne opcje takie jak slajder, animacje, kronika budowy, responsywność, menu, zarządzanie wszystkimi treściami przez CMS są dostępne w standardzie.
Zapraszamy do współpracy! :)
Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Chcesz, żebyśmy zadzwonili do Ciebie za darmo w 3 minuty?

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

03:00Powered by KRAKWEB
and ICEBERG
We will call you