E-commerce z sushi - system zamówień online [case study]

Pracownia Sushi Wola to dobrze znana Warszawska restauracja serwująca wysokiej jakości sushi. Swoją rozpoznawalność zawdzięczają pysznemu jedzeniu oraz niezwykle wyrazistemu stylowi. Wyzwaniem projektu było utrzymanie ciekawego wizerunku i przełożenie tego na intuicyjną stronę internetową obsługującą kilka tysięcy zamówień w miesiącu.
2019-08-21 10:48
1 minuta czytania

Klient

Pracownia Sushi Wola to dobrze znane miejsce z pysznym sushi w Warszawie. Mają dobrze wyrobioną markę, rozpoznawalny wizerunek, o czym świadczy 100 tys. fanów na Facebooku. O swoim lokalu piszą: “to miejsce jest zupełnie magiczne, klimatyczna wyspa doskonałości kuchni japońskiej na Woli”.

Wyzwanie projektu

Wnętrze restauracji jest utrzymane w ciemnej kolorystyce z lekko prześwitującymi przez tę czerń białymi detalami. Już przed powstaniem nowej strony Pracownia miała rozpoznawalną markę i unikalny, własny wizerunek. Bywało w niej wielu stałych klientów, a także chętnie była odwiedzana przez nowych. 

Celem nowej strony było utrzymanie tego wizerunku, wyraźne zaznaczenie obecności marki Pracowni Sushi Wola w Internecie. Oraz stworzenie przyjemnego w obsłudze dla klientów systemu zamówień.

Efekt

Pracownia Sushi zaczęła sprzedawać w Internecie. Obsługuje kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Indywidualnie zaprojektowany projekt graficzny spełnił ich wysokie wymagania odnośnie zgodności z identyfikacją wizualną ich marki.

Dla tej realizacji usprawniliśmy moduł zamówień, co się przekłada na to, że klient może złożyć zamówienie w mniej niż jedną minutę. 

W efekcie Pracownia Sushi Wola otrzymała atrakcyjną graficznie, prostą w obsłudze stronę internetową obsługującą wiele tysięcy zamówień.

przeczytaj artykuł opisujący ten projekt

Masz pytanie?

Napisz!

Napisz do nas

Wybierz plik

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe