Klient
Pracownia Sushi Wola to dobrze znane miejsce z pysznym sushi w Warszawie. Mają dobrze wyrobioną markę, rozpoznawalny wizerunek, o czym świadczy 100 tys. fanów na Facebooku. O swoim lokalu piszą: “to miejsce jest zupełnie magiczne, klimatyczna wyspa doskonałości kuchni japońskiej na Woli”.
Wyzwanie projektu
Wnętrze restauracji jest utrzymane w ciemnej kolorystyce z lekko prześwitującymi przez tę czerń białymi detalami. Już przed powstaniem nowej strony Pracownia miała rozpoznawalną markę i unikalny, własny wizerunek. Bywało w niej wielu stałych klientów, a także chętnie była odwiedzana przez nowych.
Celem nowej strony było utrzymanie tego wizerunku, wyraźne zaznaczenie obecności marki Pracowni Sushi Wola w Internecie. Oraz stworzenie przyjemnego w obsłudze dla klientów systemu zamówień.
Efekt
Pracownia Sushi zaczęła sprzedawać w Internecie. Obsługuje kilka tysięcy zamówień miesięcznie. Indywidualnie zaprojektowany projekt graficzny spełnił ich wysokie wymagania odnośnie zgodności z identyfikacją wizualną ich marki.
Dla tej realizacji usprawniliśmy moduł zamówień, co się przekłada na to, że klient może złożyć zamówienie w mniej niż jedną minutę.
W efekcie Pracownia Sushi Wola otrzymała atrakcyjną graficznie, prostą w obsłudze stronę internetową obsługującą wiele tysięcy zamówień.
przeczytaj artykuł opisujący ten projekt
Masz pytanie?
Napisz!