Strona korporacyjna firmy elektrotechnicznej

Z jakich działów powinna się składać dobra strona korporacyjna? Jakie sekcje powinna zawierać jej strona główna? Zobacz na przykładzie naszej realizacji dla polskiej rodzinnej firmy z ponad 30-letnią historią.
2019-08-12 10:33
1 minuta czytania

Treść

Strona dla Proster to rozbudowany serwis, większy od standardowych stron firmowych. Dopracowane, rozbudowane, wielofunkcyjne serwisy firmowe nazywamy umownie korporacyjnymi. Dlatego też nie wahamy się użyć tego sformułowania opisując serwis dla firmy zatrudniającej 200 osób. Proster bowiem jako firma ma wiele "dobrych cech korporacyjnych" - duży zasięg działania, dużą liczbę zrealizowanych projektów, szeroką gamę usług. 

Najważniejszymi wyróżnikami strony Prostej odróżniających ją od prostej strony firmowej są:

  • rozbudowana wielopoziomowa struktura z różnorodnymi typami podstron
  • możliwość tworzenia i zarządzania stronami landing page ofert specjalnych i mikroserwisów partnerów - m.in. stworzony modułem landing page mikroserwis Philips,
  • mikro serwis kariera z katalogiem ofert pracy i formularzem rekrutacyjnym,
  • rozbudowane, atrakcyjne, dopracowana prezentacja informacji na podstronach takich jak np. Osiągnięcia
  • interaktywna mapa projektów z katalogiem zrealizowanych projektów
  • wielojęzyczność
  • wyszukiwarka
  • integracje z kanałami social media

Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe