Zostań naszym idealnym copywriterem

Myślisz o praktykach w Agencji Interaktywnej Krakweb? Chcesz dobrze przygotować się do rozmowy konsultacyjnej? Marzysz o pracy copywritera? Jeśli odpowiedź brzmi: "yes, yes, yes!" - koniecznie przeczytaj ten poradnik!
2009-12-16 13:00
3 minuty czytania

Mały przewodnik

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Przeczytaj ogłoszenie rekrutacyjne

Dokładnie zapoznaj się z naszym ogłoszeniem o praktyce i przedstawionymi w nim wymaganiami. Pierwszy test przechodzisz jeszcze przed przejściem na rozmowę - prawidłowo zatytułuj swoje CV, wyślij je w preferowanym przez nas formacie i dostosuj do wymagań – opisz odpowiednio i takie tam sprawy. To pokaże, że umiesz czytać ze zrozumieniem i poświęcasz odrobinę czasu (na moje oko ok. 7 minut) na przygotowanie aplikacji dla naszych potrzeb i zależy Ci na tym. Zwróć uwagę na to iż przyjmujemy studentów wyłącznie studiów dziennych, przede wszystkim 3, 4 i 5 roku.

Czy spełniasz kryteria?

Czuj „zew pisania'' – nieodpartą, niezbędną do życia niczym tlen, potrzebę przelewania myśli, uczuć i pomysłów na papier – poszukujemy osób które zmienią świat swoim „piórem” i przyniosą czarując słowem zyski naszym klientom oraz naszej firmie.

Pokaż determinację

Bądź jak pitbull, jak Tommy Lee Jones w "Ściganym"... – wiesz już, że praktyka to pierwszy i nieodzowny krok na drodze do pracy w agencji reklamowej. Za wysiłek Twojej misji „nagrodzimy'' Cię odpowiednimi referencjami, a zatem „DO YOUR BEST IF POSSIBLE'' : ), nie zasypiaj nad kubkiem z kawą, tłumacząc się sesją lecz bierz pióro w dłoń i walcz nim na froncie jakim jest internet. Najskuteczniejsi żołnierze otrzymali już medale i awans i służą dalej u nas lub na innych frontach w naszej branży.

Wnieś iskrę w nasz zespół – będziesz pracować w teamie młodych, zdolnych i kreatywnych osób, które cenią sobie poczucie humoru, zaangażowanie i samodzielność.

Zaprzyjaźnij się z myszką – praktyczna wiedza o Internecie, MSO XP, Open Office, Google jako odpowiedź na każde pytanie to podstawa. Twoje pomysły, kreatywność i s@modzielność w sieci : ) są dla nas bardzo ważne;

Nie czytasz - nie idę z Tobą do... pracy

Bądź człowiekiem oczytanym – nie obchodzi nas to, czy uczęszczasz do Opery (8.x), czy też wolisz inne badzIEwie, a może polujesz na lisy**... Jeżeli jesteś w naszym zespole musisz śledzić na bieżąco to co się dzieje w branży i angażować się w dążenie do sukcesu firmy.

Zdjęcie w CV - byle nie akt

Dołącz swoje zdjęcie – fajnie jest zobaczyć, z kim będziemy mieli do czynienia! Jednak jeżeli masz ochotę przesłać swój akt* załączony do CV, to niech to będzie co najwyżej akt urodzenia! : );

Kreatywne CV

Niech Twoje CV będzie kreatywne. Co Ty byś do diabła pomyślał o sto pierwszej osobie która do Ciebie pisze aplikację wg tego samego układu z nieistotnymi bzdurami w stylu umiem jeździć na rowerze i skończyłem liceum. Copywriter = Pomysł. Pozostali aplikując mogą się zapoznać co najwyżej z moją nową niszczarką.

Rozmowa kwalifikacyjna - tylko dla orłów

Przygotuj się na rozmowę. Jeżeli jesteś zdeterminowany to przeczytasz całą naszą stronę www, podręcznik użytkownika naszego oprogramowania i zatrudnisz agenta 007, aby wykradł pytania jakie zadajemy na rozmowie wstępnej.

Ucz się i zarabiaj

Wiedz po co są praktyki. Dwa słowa: ucz się i zarabiaj. Ucz się. Jeżeli jeszcze tego nie wiesz muszę Cię sprowadzić na ziemię: po latach nauki nie wiesz jeszcze niemal nic co pomoże Ci pisać skuteczne teksty reklamowe***. Zarabiaj. Poświęcam Ci mój czas i uczę Cię jak pisać jednak efektem tego niech będą słowa, które ozłocą moją firmę i mojego klienta.

Jeżeli tym pisaniem nie udało mi się Ciebie jednak zniechęcić i chcesz podjąć rzuconą rękawicę to zapraszam – napisz do mnie i bądź copywriterem Krakweb.pl.

Maciej Chmielowski****


* i z takimi sytuacjami miałem do czynienia ;) niestety tak wielka determinacja aplikującej nie została nagrodzona zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną;)

** jeżeli nie rozumiesz niektórych aluzji, to najlepszy dowód, że musisz zdobyć nieco praktyki w branży interaktywnej

*** istnieją oczywiście wyjątki od tej reguły – praktycy, który mieli już do czynienia ze słowem w skali większej niż tekst na zaliczenie

**** autor nie jest i nigdy nie był zawodowym copywriterem, a największym jego osiągnięciem w kwestii pisania było jak do tej pory zdanie starej matury z języka polskiego ;)

Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe