Zostań naszym idealnym copywriterem

Myślisz o praktykach w Agencji Interaktywnej Krakweb? Chcesz dobrze przygotować się do rozmowy konsultacyjnej? Marzysz o pracy copywritera? Jeśli odpowiedź brzmi: "yes, yes, yes!" - koniecznie przeczytaj ten poradnik!
2009-12-16 13:00
3 minuty czytania

Mały przewodnik

Przeczytaj ogłoszenie rekrutacyjne

Dokładnie zapoznaj się z naszym ogłoszeniem o praktyce i przedstawionymi w nim wymaganiami. Pierwszy test przechodzisz jeszcze przed przejściem na rozmowę - prawidłowo zatytułuj swoje CV, wyślij je w preferowanym przez nas formacie i dostosuj do wymagań – opisz odpowiednio i takie tam sprawy. To pokaże, że umiesz czytać ze zrozumieniem i poświęcasz odrobinę czasu (na moje oko ok. 7 minut) na przygotowanie aplikacji dla naszych potrzeb i zależy Ci na tym. Zwróć uwagę na to iż przyjmujemy studentów wyłącznie studiów dziennych, przede wszystkim 3, 4 i 5 roku.

Czy spełniasz kryteria?

Czuj „zew pisania'' – nieodpartą, niezbędną do życia niczym tlen, potrzebę przelewania myśli, uczuć i pomysłów na papier – poszukujemy osób które zmienią świat swoim „piórem” i przyniosą czarując słowem zyski naszym klientom oraz naszej firmie.

Pokaż determinację

Bądź jak pitbull, jak Tommy Lee Jones w "Ściganym"... – wiesz już, że praktyka to pierwszy i nieodzowny krok na drodze do pracy w agencji reklamowej. Za wysiłek Twojej misji „nagrodzimy'' Cię odpowiednimi referencjami, a zatem „DO YOUR BEST IF POSSIBLE'' : ), nie zasypiaj nad kubkiem z kawą, tłumacząc się sesją lecz bierz pióro w dłoń i walcz nim na froncie jakim jest internet. Najskuteczniejsi żołnierze otrzymali już medale i awans i służą dalej u nas lub na innych frontach w naszej branży.

Wnieś iskrę w nasz zespół – będziesz pracować w teamie młodych, zdolnych i kreatywnych osób, które cenią sobie poczucie humoru, zaangażowanie i samodzielność.

Zaprzyjaźnij się z myszką – praktyczna wiedza o Internecie, MSO XP, Open Office, Google jako odpowiedź na każde pytanie to podstawa. Twoje pomysły, kreatywność i s@modzielność w sieci : ) są dla nas bardzo ważne;

Nie czytasz - nie idę z Tobą do... pracy

Bądź człowiekiem oczytanym – nie obchodzi nas to, czy uczęszczasz do Opery (8.x), czy też wolisz inne badzIEwie, a może polujesz na lisy**... Jeżeli jesteś w naszym zespole musisz śledzić na bieżąco to co się dzieje w branży i angażować się w dążenie do sukcesu firmy.

Zdjęcie w CV - byle nie akt

Dołącz swoje zdjęcie – fajnie jest zobaczyć, z kim będziemy mieli do czynienia! Jednak jeżeli masz ochotę przesłać swój akt* załączony do CV, to niech to będzie co najwyżej akt urodzenia! : );

Kreatywne CV

Niech Twoje CV będzie kreatywne. Co Ty byś do diabła pomyślał o sto pierwszej osobie która do Ciebie pisze aplikację wg tego samego układu z nieistotnymi bzdurami w stylu umiem jeździć na rowerze i skończyłem liceum. Copywriter = Pomysł. Pozostali aplikując mogą się zapoznać co najwyżej z moją nową niszczarką.

Rozmowa kwalifikacyjna - tylko dla orłów

Przygotuj się na rozmowę. Jeżeli jesteś zdeterminowany to przeczytasz całą naszą stronę www, podręcznik użytkownika naszego oprogramowania i zatrudnisz agenta 007, aby wykradł pytania jakie zadajemy na rozmowie wstępnej.

Ucz się i zarabiaj

Wiedz po co są praktyki. Dwa słowa: ucz się i zarabiaj. Ucz się. Jeżeli jeszcze tego nie wiesz muszę Cię sprowadzić na ziemię: po latach nauki nie wiesz jeszcze niemal nic co pomoże Ci pisać skuteczne teksty reklamowe***. Zarabiaj. Poświęcam Ci mój czas i uczę Cię jak pisać jednak efektem tego niech będą słowa, które ozłocą moją firmę i mojego klienta.

Jeżeli tym pisaniem nie udało mi się Ciebie jednak zniechęcić i chcesz podjąć rzuconą rękawicę to zapraszam – napisz do mnie i bądź copywriterem Krakweb.pl.

Maciej Chmielowski****


* i z takimi sytuacjami miałem do czynienia ;) niestety tak wielka determinacja aplikującej nie została nagrodzona zaproszeniem na rozmowę kwalifikacyjną;)

** jeżeli nie rozumiesz niektórych aluzji, to najlepszy dowód, że musisz zdobyć nieco praktyki w branży interaktywnej

*** istnieją oczywiście wyjątki od tej reguły – praktycy, który mieli już do czynienia ze słowem w skali większej niż tekst na zaliczenie

**** autor nie jest i nigdy nie był zawodowym copywriterem, a największym jego osiągnięciem w kwestii pisania było jak do tej pory zdanie starej matury z języka polskiego ;)


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe