sprzedaż

Artykuły

BOFU w lejku content marketingu: maksymalizacja konwersji dzięki CMS

BOFU w lejku content marketingu: maksymalizacja konwersji dzięki CMS

W content marketingu treści na dole ścieżki użytkownika (BOFU) wyznaczają ostatni etap, w którym po…
Upselling w strategii sprzedaży tradycyjnej i e-commerce

Upselling w strategii sprzedaży tradycyjnej i e-commerce

W sferze handlu upselling (dosprzedaż /  sprzedaż dodatkowa) okazuje się skuteczną strategią, która…
Trendy / badania: sprzedaż produktów ze zwrotów, wydajemy więcej online, wzrost e-commerce, marki kosmetyczne w e-commerce

Trendy / badania: sprzedaż produktów ze zwrotów, wydajemy więcej online, wzrost e-commerce, marki kosmetyczne w e-commerce

Wzrosty w obszarze e-commerce dają szansę na rozwój i wdrażanie kolejnych marek do świata online. J…
Komunikacja interpersonalna: model DISC

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerz…
CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

Pierwsze systemy służące do zarządzania relacjami z klientami pojawiły się już w latach 80-tych. Od…
Cold mailing  - SPAM czy skuteczny kanał pozyskiwania nowych klientów?

Cold mailing - SPAM czy skuteczny kanał pozyskiwania nowych klientów?

Co ma wspólnego piękna dziewczyna na mrozie na okładce tego artykułu z wysyłką maili? Ma po pierwsz…

Blog Artykuły sprzedaż
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe