sprzedaż

Artykuły

Sprzedaż i marketing sklepu internetowego w ICEberg CMS 5

Sprzedaż i marketing sklepu internetowego w ICEberg CMS 5

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojego sklepu internetowego, ale nie wiesz, jak skutecznie wykorzystać d…
Współpraca marketingu i sprzedaży – klucz do sukcesu biznesowego

Współpraca marketingu i sprzedaży – klucz do sukcesu biznesowego

Czy wiesz, że współpraca między marketingiem a sprzedażą to klucz do sukcesu Twojego biznesu? Probl…
Sprzedaż na Allegro, Amazon, Etsy i Emag. Ryzyko uzależnienia od Marketplace. Budowanie przewagi konkurencyjnej w e-commerce

Mocno ryzykujesz, robiąc w ten sposób...

Sprzedaż na marketplace jak Allegro, Amazon czy Etsy może być pułapką, jeśli polegasz na nich za ba…
Optymalizacja kosztów marketingu i sprzedaży. Wdrożenie AI jako narzędzia ograniczającego koszty w dziale marketingu i sprzedaży

Optymalizacja kosztów marketingu i sprzedaży. Wdrożenie AI jako narzędzia ograniczającego koszty w dziale marketingu i sprzedaży

W dobie rosnących wydatków na marketing, sztuczna inteligencja staje się kluczowym sojusznikiem. Za…
Mała liczba leadów sprzedażowych jako źródło stresu właściciela firmy

Mała liczba leadów sprzedażowych jako źródło stresu właściciela firmy

Mała liczba leadów sprzedażowych to problem, który dotyka wielu właścicieli firm, prowadząc do stre…
Jak budować powtarzalną, przewidywalną sprzedaż dzięki procesom sprzedażowym

Sprzedaż na Autopilocie: Sekret stabilnych wyników, czy po prostu skuteczne metody korporacyjne?

Chcesz zwiększyć przewidywalność i efektywność swojego zespołu sprzedażowego? Zidentyfikuj pułapki …
Zarządzanie marketingiem i sprzedażą w 2025 roku. Zmiany, technologie, wyzwania. Jak ICEberg CMS 5 i Krakweb wspierają marketing i sprzedaż w 2025 roku?

Zarządzanie marketingiem i sprzedażą w 2025 roku. Zmiany, technologie, wyzwania. Jak ICEberg CMS 5 i Krakweb wspierają marketing i sprzedaż w 2025 roku?

W obliczu nadchodzących wyzwań w marketingu i sprzedaży w 2025 roku, musisz być gotowy na zmiany. J…
Rok 2025: Wyzwania i szanse w marketingu i sprzedaży

Rok 2025: Wyzwania i szanse w marketingu i sprzedaży

Rok 2025 rysuje przed marketerami nowe wyzwania — rosnące oczekiwania konsumentów, dynamiczne zmian…
Podsumowanie 2024 roku w e-commerce: stabilny rozwój, nowe technologie i globalizacja

Podsumowanie 2024 roku w e-commerce: stabilny rozwój, nowe technologie i globalizacja

Rok 2024 w e-commerce przyniósł wiele wyzwań i szans. Jakie innowacje i trendy odbiły się na stabil…
Leadoo – kompleksowa platforma konwersji dla zwiększenia sprzedaży, skutecznego pozyskiwania leadów, klientów, kandydatów do pracy

Leadoo – kompleksowa platforma konwersji dla zwiększenia sprzedaży, skutecznego pozyskiwania leadów, klientów, kandydatów do pracy

Czy masz dość niskiej konwersji i trudności w pozyskiwaniu leadów? Leadoo to kompleksowa platforma …
Black Friday w B2B: szanse, ryzyka i cyberzagrożenia dla firm

Black Friday w B2B: szanse, ryzyka i cyberzagrożenia dla firm

Black Friday w B2B to czas, w którym firmy mogą skorzystać z wyjątkowych promocji i wzrostu sprzeda…
Jak zwiększyć sprzedaż bez zwiększania wydatków na marketing, budżetu na sprzedaż ani zasobów? Optymalizacja konwersji na stronie internetowej.

Jak zwiększyć sprzedaż bez zwiększania wydatków na marketing, budżetu na sprzedaż ani zasobów? Optymalizacja konwersji na stronie internetowej.

Wzrost sprzedaży nie musi oznaczać wzrostu budżetu marketingowego czy zatrudnienia nowych handlowcó…
Automatyczne webinary: Przyszłość komunikacji i edukacji online

Automatyczne webinary: Przyszłość komunikacji i edukacji online

Automatyczne webinary (zwane również evergreen webinars) stają się coraz popularniejszym narzędziem…
BOFU w lejku content marketingu: maksymalizacja konwersji dzięki CMS

BOFU w lejku content marketingu: maksymalizacja konwersji dzięki CMS

W content marketingu treści na dole ścieżki użytkownika (BOFU) wyznaczają ostatni etap, w którym po…
Upselling w strategii sprzedaży tradycyjnej i e-commerce

Upselling w strategii sprzedaży tradycyjnej i e-commerce

W sferze handlu upselling (dosprzedaż /  sprzedaż dodatkowa) okazuje się skuteczną strategią, która…
Trendy / badania: sprzedaż produktów ze zwrotów, wydajemy więcej online, wzrost e-commerce, marki kosmetyczne w e-commerce

Trendy / badania: sprzedaż produktów ze zwrotów, wydajemy więcej online, wzrost e-commerce, marki kosmetyczne w e-commerce

Wzrosty w obszarze e-commerce dają szansę na rozwój i wdrażanie kolejnych marek do świata online. J…
Komunikacja interpersonalna: model DISC

Komunikacja interpersonalna: model DISC

Czy potrafisz uważnie obserwować swoich klientów? Wiesz jakich zachowań oczekują od Ciebie partnerz…
CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

CRM w liczbach - Dynamika rynku systemów CRM

Pierwsze systemy służące do zarządzania relacjami z klientami pojawiły się już w latach 80-tych. Od…
Cold mailing  - SPAM czy skuteczny kanał pozyskiwania nowych klientów?

Cold mailing - irytujący SPAM, czy dobry sposób do pozyskania nowych klientów?

Co ma wspólnego piękna dziewczyna na mrozie na okładce tego artykułu z wysyłką maili? Ma po pierwsz…

Blog Blog sprzedaż
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe