Strony www dla branży medycznej

[aktualizacja: 15.09.2021] Jakie cechy mają strony www w branży medycznej? Jakie elementy musi posiadać strony przychodni? W tym artykule znajdziesz analizę potrzeb i krótkie case study naszych wdrożeń dla branży medycznej.
2016-10-17 00:00
4 minuty czytania

Wizytówka placówki w Internecie

Najczęściej spotykanym typem zleceń są strony “firmowe” - wizytówki placówek medycznych. Jest to podstawowe narzędzie wizerunkowe w Internecie, jakie posiadać powinna każda przychodnia, dentysta czy gabinet medyczny. Pacjenci powinni mieć możliwość znaleźć niezbędne informacje dotyczące kontaktu i lokalizacji oraz przeczytać jakie usługi świadczy placówka.

RehaMed Centrum Rehabilitacji

Strona główna Centrum Rehabilitacji RehaMed

Promocja usług medycznych w Internecie

Strona internetowa jest w obecnych czasach niemal niezbędna, aby zdobywać zarówno pacjentów jak i tzw. leady - czyli zapytania o usługi oferowane przez placówkę. Konkurencja w wynikach wyszukiwania Google jest tak duża, że strony gabinetów stomatologicznych często płacą wysokie stawki za reklamę Google Adwords na hasła takie jak "stomatologia kraków" czy "dentysta kraków". Każdy tworzony przez nas projekt przechodzi podstawowy proces optymalizacji kodu co pozwala na szybsze zaindeksowanie strony i pokazanie się jej w wynikach wyszukiwania oraz na łatwe przygotowanie nowych podstron połączonych z kampaniami reklamowymi w Internecie.

Wnęk Stomatologia

Efektowny slajder na stronie gabinetu dentystycznego z Tarnowa "Wnęk Stomatologia"

Przeczytaj więcej wdrożeniu strony wnekstomatologia.pl

Strona www dla przychodni

W naszej niedawnej realizacji kontakt jest podstawową informacją na pierwszej stronie. Adres wraz z linkiem prowadzącym do pełnych wskazówek dojazdu, telefon do rejestracji oraz godziny pracy. Te informacje każdy pacjent uważa za niezbędne.

Strona Podgórskiej Przychodni Lekarskiej

Strona Podgórskiej Przychodni Lekarskiej, www.ppl-przychodnia.com 

Strona - wizytówka

Inną z naszych realizacji, która również wpasowuje się w styl strony “wizytówki” jest witryna www.inter-medicus.pl. Strona ta ma nowoczesną szatę graficzną w stylu flat, nie tracąc przy tym przejrzystości. Dane kontaktowe są również bardzo dobrze widoczne i łatwo dostępne zarówno na ekranie komputera jak i innych urządzeń do jakich została dopasowana strona.

Podstrona serwisu Inter-Medicus.pl

Podstrona serwisu Inter-Medicus.pl

Godziny przyjęć

Strony oparte o nasz autorski system ICEberg CMS w wersji Basic w zupełności wystarczają klientom z branży medycznej do przedstawienia zarówno oferty jak i innych działów - np. Godzin przyjmowania lekarzy, czy lokalizacji obiektu na mapie. Ich wygląd dopasowujemy do indywidualnych wymagań każdego klienta.

Tabela z godzinami przyjęć lekarzy na stronie Podgórskiej Przychodni Lekarskiej

Tabela z godzinami przyjęć lekarzy na stronie Podgórskiej Przychodni Lekarskiej 

 

Więcej niż strona internetowa

Ten sam system - ICEberg CMS, w wersji zaopatrzonej w odpowiednie moduły pozwala na stworzenie sklepu internetowego, katalogu produktów, bloga branżowego, produktowego landing-page lub portalu informacyjnego. W branży medycznej i takie serwisy są potrzebne naszym klientom. Przykładem jest Optotech Medical - dostawca produktów okulistycznych. Oprócz strony firmowej zawierającej katalog produktów stworzyliśmy również sklep internetowy, w którym prezentowane są najlepsze oferty i wyprzedaże. 

Strona główna Outlet.Optotech.pl

Strona główna e-sklepu wyprzedażowego Optotech Medical 

 

Chcesz pokazać więcej - możesz!

Jedna z naszych wcześniejszych realizacji to strona Przychodni Maxmed. Mimo, iż pierwsza wersja tego serwisu pojawiła się w sieci już ponad 4 lata temu, to wciąż jest ona dobrym źródłem informacji dla pacjentów placówki. Jest to rozbudowana strona, która zawiera 4 główne działy - m. in. dział “Specjaliści”, a w nim podstrony wszystkich lekarzy. Każda specjalizacja oznaczona została odpowiednią ikoną, a oprócz tego pacjent przyzwyczajony do standardowej nawigacji znajdzie nazwę lekarza z lewej strony na tradycyjnym, pionowym menu. Podobnie skonstruowane są działy stomatologiczny i lekarza rodzinnego.

Odrębnym projektem była strona, do której prowadzi boks “Kosmetyka”. Dzięki możliwościom systemu ICEberg CMS możliwe było stworzenie zupełnie innego projektu graficznego i struktury działu bez konieczności instalacji osobnego panelu administracyjnego.

Strona główna Centrum Medycznego Maxmed

Strona główna Centrum Medycznego MAXMED

Tę samą właściwość systemu wykorzystaliśmy tworząc blog branżowy dla Optotech Medical.

 

Prezentacje produktowe dla przedstawicieli - zintegrowane z systemem Farmaprom

Niektórzy klienci potrzebują nie tylko promocji swojej placówki w Internecie. Branża medyczna obfituje w producentów leków i przyrządów lekarskich. Również w tej dziedzinie pomagamy naszym klientom.

Stworzyliśmy już kilkanaście prezentacji produktowych typu CLM (Closed Loop Marketing), które stanowią niezbędną pomoc dla przedstawicieli handlowych firmy farmaceutycznej. Prezentacje te współpracują z aplikacją IZI Farmaprom, która umożliwia analizę danych sprzedażowych. Najlepiej prezentują się na tabletach, ale jak większość naszych realizacji są również responsywne.

Zapraszamy do przeglądnięcia prezentacji DEMO

Przykładowa prezentacja produktowa

Demo: Przykładowa prezentacja produktowa

 

CMS - Wordpress

Innym typem stron, jakie udało nam się zrealizować są strony oparte o system CMS Wordpress. Nie są to już tak indywidualne projekty jak te, które budujemy na naszym ICEberg CMS, ale mogą również dobrze służyć klientowi jako wizytówka i platforma blogowa. Główną treścią takich serwisów są artykuły. Dla naszego klienta - Instytutu Stomatologii Vita Medical - wdrożyliśmy stronę, którą następnie w ramach obsługi marketingowej uzupełniamy o artykuły i treści ofertowe. Pomagamy również dbać o to, aby informacje prezentowane w witrynie były wciąż aktualne.

Strona główna Kliniki Stomatologii Vita-Medical

Strona główna Kliniki Stomatologii Vita Medical

Zespół Krakweb co roku realizuje co najmniej kilka stron dla klientów z branży medycznej. Największe nasze realizacje stanowiły serwisy ogłoszeniowo-rejestracyjne, których silnik był specjalnie zaprojektowaną aplikacją dedykowaną. Jednak zarówno strony, które tworzymy dla tych mniejszych jak i te dla większych klientów to serwisy przemyślane, czerpiące z doświadczenia jakie zdobyliśmy na przełomie ponad 10 lat pracy, które na pewno spełnią oczekiwania pacjentów i klientów.

 

Co jeszcze możemy zrobić?

Napisz do nas!

Wybierz plik

Strona internetowa to nie wszystko. Wśród klientów z branży medycznej są tacy, którzy potrzebują tylko wizytówki, ale są również Ci, którym zależy na dodatkowej reklamie. Dla tych, którzy muszą wyróżnić się na tle konkurencji mamy również dodatkowe usługi - pozycjonowanie, google ads oraz obsługę marketingową. Nie pozostawiamy ich również samym sobie jeżeli chodzi o grafikę czy obsługę strony - jeżeli tylko potrzebna jest nasza pomoc, jesteśmy zawsze gotowi!

Zapraszamy też do przeczytania naszego artykułu na temat marketingu medycznego: 

przeczytaj artykuł "Marketing Medyczny"


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe