Strona internetowa inwestycji deweloperskiej - Osiedle Modlnica-Zacisze

Kupując dom czy mieszkanie klient chce być przekonany do tego przez Ciebie, że dobrze robi (że mieszkanie, które kupuje będzie jego wymarzonym). Skąd to wiem?

Kupno nieruchomości to nie zakup butów, czy płaszczu przez internet - to najczęściej najważniejsza transakcja w życiu człowieka. Dlatego nikt nie kupuje mieszkania przez internet. Jest to transakcja, której nie da się przeprowadzić bez zaangażowania sprzedawców, którzy sfinalizują sprzedaż. Strona www inwestycji nie sprzedaje bezpośrednio mieszkań, lecz pośrednio. Wspomaga proces sprzedaży generując zapytania/leady, które trafiają do zespołu sprzedażowego. Dopiero patrząc z tej perspektywy możesz myśleć o dobrej stronie www inwestycji.

Wchodząc na stronę użytkownik zobaczy atrakcyjną wizualizację, nazwę osiedla, logo inwestora - są to bardzo istotne elementy i je jako pierwsze powinno się zaprezentować. Taki widok dobrze sprawdza się w tej branży, bo pełni jednocześnie funkcję informacyjną oraz promocyjną - atrakcyjna wizualizacja reklamuje Twoją inwestycję.

Nawigacja i interakcja

Do nawigacji na tej stronie służy górne menu, a elementem wyróżniający top strony jest duży zielony przycisk po prawej stronie. Po naciśnięciu internauta zobaczy widok z tyłu domu, który jest pokazany na następnym slajdzie.

Interakcja nastąpiła. Widok osiedla pokazany jest teraz z drugiej strony, a ponadto wizualizacja ta przedstawiona jest w bardziej "malowniczy" sposób, co dodaje stronie www ciekawszego charakteru oraz wpływa pozytywnie na wrażenia z poruszania się po niej.

W każdym nowym projekcie, który realizujemy zawsze staramy się dać coś ekstra. Przez słowo "ekstra" rozumiem innowację, która wcześniej nie występowała w naszych serwisach internetowych. Może to być nowy układ serwisu, nowe animacje, nowa funkcjonalność itp. Takie działanie zapewnia nam ciągły rozwój poprzez tworzenie nowoczesnych stron internetowych, co jest bardzo satysfakcjonujące oraz dla Ciebie serwis internetowy, który wyróżnia się i pomaga na konkurencyjnym rynku internetowym. 

Tworząc witrynę wykorzystujemy metody, które ciekawie przekazują informacje - efekt ten możemy uzyskać np. za pomocą interaktywności. Sekcja ta pokazuje ofertę dewelopera - wyróżniki, informacje o osiedlu w animowany / interesujący sposób. Jest to slajder, w którym tekst po lewej stronie zmienia się wraz z zieloną figurą. Odbywa się to na dwa sposoby - samoistnie (automatycznie się przewijają po pewnym czasie), bądź poprzez kliknięcie w różne figury.

Na zrzucie zaprezentowany jeden z następnych możliwych widoków na slajderze - minimalistyczny rysynek spójny z tekstem po lewej stronie.

Dwa oddzielone od siebie zdjęcia na szerokość strony to postać galerii na tej stronie - zaletą tej formy jest duża widoczność fotografii - użytkownik nie musi powiększać, aby dobrze je oglądnąć. Jednak, gdy użytkownik najedzie na zdjęcie to podświetli się ono na zielono. Jest to sygnał, że może z tym zdjęciem wejść w interakcję - wizualizacja się powiększy na cały ekran po naciśnięciu.

Moduł "Galeria" w ICEberg CMS jest bardzo funkcjonalny. Za jego pomocą możesz stworzyć każdy typ galerii i dowolnie ją edytować, jak również dodać każdą liczbę zdjęć w krótkim czasie.

Po naciśnięciu na zdjęcię wyświetla się piękna wizualizacja na cały ekran. Jest to o tyle ciekawy sposób wyświetlania zdjęcia, ponieważ pokazuje się na wierzchu, natomiast tło jest przyciemnione.

W tej sekcji klient sprawdzi, jak prezentuje się rozkład pomieszczeń typowego mieszkania. Zielony przycisk przełącza pomiędzy parterem a pierwszym piętrem zrzutu domu. Poniżej znajdują się podstawowe informacje, które użytkownik najbardziej chce zobaczyć, przy pierwszym kontakcie z nową inwestycją.

Jest to widok, który jest idealnym przykładem na połączenie oryginalności i użyteczności. Za unikatowość rozumiem przycisk przełączający pomiędzy piętrami, a także pomysł na umieszczenie rzutu typowego mieszkania. A praktyczność tej sekcji, wyrażona jest w oszczędności. Oszczędności kilku kliknięć, których użytkownik nie musi wykonywać, aby zobaczyć rozkład pomieszczeń.

Specjalny moduł ICEberg CMS dla deweloperów. Umożliwia przedstawienie wszystkich informacji klientowi, takich jak: status, cenę, powierzchnię itp. w intuicyjny i atrakcyjny dla oka sposób. Również dostępna dla niego jest karta obiektu w postaci pliku pdf. 

Od długiego czasu przedstawiamy plan osiedla za pomocą różnych narzędzi mających za zadanie wizualnie zaprezentować osiedle i umożliwić podgląd wybranego mieszkania. Jest to świetny pomysł na to, aby wspomóc wyobraźnie klienta.

Czarno-biała karta obiektu prezentuje rozkład pokoi na obu piętrach oraz plan osiedla (w górnej części karty mieszkania) i umiejscowienie w nim wybranego mieszkania. Pdf z kartą obiektu do pobrania jest standardowym elementem każdej strony inwestycji.

Karty mieszkań, które tworzymy są zgodne z kolorystyką strony oraz zawierają logo inwestora. Dbamy, także o szablony maili, które tworzymy dla deweloperów. Klienci wypełniając zapytanie o mieszkanie dostają wiadomość w atrakcyjnym szablonie zgodnym ze stylem strony. Rezultatem, tych wszystkich działań jest stworzenie koherentnej identyfikacji wizualnej, budującej pozytywny wizerunek obecnego przedsięwzięcia jak i przyszłych.

Bardzo istotny fragment na stronie www inwestycji. Lokalizacja osiedla jest jednym z ważniejszych czynników dla klienta przy wyborze przyszłego lokum, dlatego dobrze jest pokazać ją od jak najlepszej strony. Mapa w serwisach, które realizujemy jest bardzo funkcjonalna i przejrzysta. Argumentami za tym przemawiającymi są ikony, które wskazują ważne miejsca oraz nałożone zielone koła wskazujące bliższe i dalsze otoczenie umiejscawiając osiedle w infrastrukturze Krakowa. 

Sekcja blogowa służąca do prezentacji (najczęściej postępów z budowy) - nieodzowna część każdej dobrej strony www inwestycji. Uważam, że śmiało możemy uznać go za obowiązkowy. Dzięki niemu klient może dowiedzieć się o postępach prac na budowie oraz co ważniejsze pokażesz mu, że na Twoim osiedlu "coś się dzieje", a jest to niezmiernie istotne i dla Ciebie i dla niego.

Moduł "Artykuły" w naszym silniku pozwala na szybkie wrzucanie nowych wpisów do aktualności - możesz w nich przedstawić progres prac za pomocą zdjęć lub filmu.

Jak zbudować zaufanie?

Pomaga w tym część strony nazwana nieoryginalnie "o nas" - w niej przedstawisz się, opowiesz w kilku zdaniach o polityce firmy oraz o tym, co Was wyróżnia. Takie działanie bardzo dobrze wpływa na Twój wizerunek, co się przełoży na chętniej składane zapytania o mieszkania. 

Formularze, które tworzymy charakteryzują się tym, że są przejrzyste i odpowiednio zabezpieczone (recaptcha).

Zawierają najmniejszą możliwą liczbę pól obowiązkowych, żeby zmaksymalizować konwersję - np. w tym formularzu możesz zauważyć, że e-mail nie jest obowiązkowym polem. Uznaliśmy, że dla dewelopera polem bardziej ważnym jest podanie nr telefonu.

Na samym dole znajduję się stopka - co jest oczywiste. Jednak nie jest oczywiste jakie funkcje powinna ona pełnić. Na stronie dewelopera najlepiej jest na niej umieścić dodatkową nawigację (użytkownik nie musi znowu przewijać) oraz dane kontakowe (np. nr telefon).

Chętnie usłyszymy o Twoim projekcie!


Portfolio
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe