Strona internetowa dla Instytutu Rehabilitacji

Stworzenie strony www dla branży medycznej nie jest łatwym zadaniem! 

Trudność tego projektu polega na tym, że serwis medyczny musi pokazywać profesjonalizm, a przede wszystkim budzić zaufanie. W tym wpisie zobaczysz o jakich elementach musisz pamiętać, aby klienci zaufali Twoim usługom i się na nie zdecydowali. Zostaną one zaprezentowane na podstawie naszej ostatniej realizacji z branży medycznej. Przedstawiamy nasz projekt - stronę www dla Instytutu Rehabilitacji im. Św. Hildegardy.

Pierwszym widokiem na stronie instytutu rehabilitacji jest slajder - nie jest to żadną niespodzianką. Pewnie zauważyłeś, że w większości witryn, które przeglądasz jest on wykorzystywany.

Tak częste używanie slajdera wiąże się z dwoma największymi korzyściami jakie oferuje stronie www:

  1. umieszczenie wielu informacji na ograniczonym i najważniejszym obszarze na stronie, jakim jest top,
  2. dowolność w budowaniu - można na nim pokazać naprawdę wiele elementów i ułożenie ich ograniczać może jedynie wyobraźnia.

Elementy, które zwracają uwagę:

  • zdjęcie - jest ono miłe w odbiorze i przekazuje bardzo ważny komunikat - "zapewniamy profesjonalną obsługę",
  • tekst/tytuł - duży, widoczny. Skierowany do wybranej grupy "pobyty rehabilitacyjne po operacji biodra" - wybranie węższej grupy znacznie zwiększa konwersję. Wiedząc kto odwiedza Twoją stronę będziesz mógł stworzyć precyzycjny przekaz. W marketingu - "Komunikat kierowany do wszystkich jest kierowany do nikogo",
  • przycisk - zachęca do kliknięcia i sprawdzenia oferty. 

Zjeżdżając niżej klient zobaczy ofertę instytutu - została ona przedstawiona w formie kilku boksów w różnych odcieniach tego samego koloru. Na każdym z nich klient zobaczy infografikę tożsamą z treścią zaprezentowaną w ofercie.

Przedstawianie usług w formie boksów w ikonami przykuwa uwagę użytkownika i jest funkcjonalne - pomaga w poruszaniu się po stronie i znajdowaniu interesujących informacji szybciej.

Zadbaliśmy, także o interakcyjność tej sekcji. Najeżdżając na poszczególne prostokąty delikatnie się one powiększą. W serwisie nie może zabraknąć animacji, dzięki nim nadasz stronie nowoczesnego charakteru.

Obowiązkowa sekcja w serwisach z branży medycznej. Cały czas musimy starać się przekonać użytkownika o wybraniu naszej firmy. 

W "Dlaczego my" przedstawia się największe korzyści, które masz do zaprezentowania potencjalnym klientom. Jeżeli się nie wyróźnisz na tle konkurencji, to masz nikłe szanse na odniesienie sukcesu na tym rynku.

Jak się wyróźnić?

Powinieneś popatrzeć z perspektywy klienta i zastanowić się, co dla niego w Twojej ofercie będzie miało szczególną, unikatową wartość. Może to być miła obsługa, niska cena, dodatkowe usługi...

Na stronie instytutu postawiliśmy na minimalizm. Zdjęcie, tytuł i krótki opis - wszystko jest przejrzyste i czytelne. Akurat w tej sekcji przedstawienie wyróżników konkurencyjnych można przedstawiać na nieograniczoną ilość sposobów. Dobrze działają też schematy, filmy, które pokazują jak działa Twoja firma. Ważne, aby klient zrozumiał Twój przekaz. 

Czy na Twojej stronie powinny się znaleźć promocje?

Zdecydowanie.

Tworząc promocję należy pamiętać o kilku ważnych elementach. Po pierwsze: powinny być skierowane do grupy odbiorców ("Pobyty dla seniora"), po drugie kierować użytkownika do wykonania akcji ("Sprawdź") - na przykład za pomocą przycisku. To jaką grupę odbiorców wybierzesz i w jaki sposób spróbujesz ich skłonić do wykonania akcji zależy od Ciebie ;) Ważne, aby ten przekaz być widoczny i zachęcał do kliknięcia. 

Content marketing - narzędzie do generowania ruchu na stronie internetowej. W jaki sposób działa?

Większość użytkowników przed wybraniem usługi najpierw chce się więcej dowiedzieć o swoim problemie. Wpisują hasła do wyszukiwarki i wchodzą do wpisów blogowych odpowiadających zapytaniu w Googlu. To jest szansa dla Twojej firmy.

Twórz treści związane z tematyką działalność, a będziesz sprowadzał nowych internautów na swoją stronę. Wyrobisz sobie miano eksperta, jeżeli wpis będzie odpowiadał na zapytanie klienta to prawdopodobieństwo, że przejdzie do części sprzedażowej na Twojej stronie znacznie wzrasta. 

Zależy nam, aby nasi klienci wykorzystywali najskuteczniejsze narzędzia marketingowe. Takim narzędziem jest content marketing. Do każdego serwisu, który tworzymy dołączamy za darmo moduł blogowy. Jest on łatwy w obsłudze i pozwala szybko publikować nowe treści na stronie. 

Bardzo ważna część strony. Jak wspomniano wcześniej - nasza strona musi budzić zaufanie. Badania pokazują, że użytkownicy traktują opinie innych internautów prawie tak samo jak opinie osób, które znają. Z tego względu recenzje innych pacjentów są cennym elementem na naszej stronie i musimy je uwzględnić. Na stronie instytutu zaprezentowano je w formie cytatu. Ale ICEberg pozwala również dodawać okienka z opiniami z dużych, zaufanych serwisów takich jak Facebook czy Google.  

Celem Twojego serwisu jest zachęcenie użytkownika do użycia formularza na Twojej stronie.

Jak powinien wyglądać formularz?

Formularz powinien mieć przede wszystkim duże widoczne pola i być w odpowiednim miejscu w serwisie. Formularz musi też być dobrze zabezpieczony przez spamem. My najczęściej wybieramy zabezpieczenie reCAPTCHA. Nie może zabraknąć też pola ze zgodą marketingową.

Nasz silnik posiada bardzo rozbudowany moduł do tworzenia formularzy kontaktowych. Można w nim stworzyć każdy formularz składający się z dowolnej ilości pól. Dostępne są również formularze wielokrokowe.

System zbiera dane kontaktowe użytkowników z formularzy z całego serwisu i wraz z zapisanymi zgodami przechowuje je w jednym miejscu. Tym sposobem będziesz posiadał wszystkie dane użytkowników w jednym miejscu, co istotnie ułatwi kontaktowanie się z nimi. 

Stopka, którą stworzyliśmy pełni kilka funkcji:

  • stanowi dodatkową nawigację za pomocą, której użytkownik będzie się szybciej przemieszczał po serwisie,
  • jest nawigacją, dzięki której klient znajdzie Twoją placówkę. Naciskając "Pokaż mapę" zostanie przekierowany na podstronę z adresem oraz trasą dojazdu,
  • jest kolejną formą kontaktu. Klient, który nie lubi uzupełniać formularzy - w stopce znajdzie numer kontaktowy do Instytutu,
  • ostatnim elementem jest zapis do newslettera, który pozwala na budowanie bazy subskrybentów.

Tworząc dla Ciebie stronę zadbamy też o szablony e-maili, aby było one spójne ze stylem i kolorystyką Twojej strony internetowej. 

Chcę zadać pytanie!


Portfolio
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe