Strona www instalatora grzejników - realizacja Krakweb

Strona firmowa spółki z katalogiem i mapą realizacji

Podczas tworzenia stron firmowych duży wpływ na układ strony ma branża, z której pochodzi firma. Wiele powtarzalnych schematów zauważyć można np. na witrynach firm zajmujących się sprzedażą odzieży czy mebli i akcesoriów domowych. Bardziej skomplikowane staje się zaprojektowanie witryny dla branży budowlanej w taki sposób, by była ona atrakcyjna dla odbiorcy, oraz by informacje na niej były wartościowe merytorycznie. Wyzwaniem jest stworzenie serwisu, który pasuje do branży, spełnia oczekiwania klienta, ale jednocześnie jest nowoczesnym serwisem patrząc szerzej niż tylko na tą jedną branżę. Przed takim wyzwaniem stanął po raz kolejny zespół Krakweb. Owocem naszej pracy została strona www dla firmy GrzejnikiSzklane, która została zaprojektowana tak, by minimalizmem cieszyła oko użytkownika, pozwalała na łatwą nawigację, nie ujmując przy tym informacji i wiedzy specjalistycznej.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Foto: pixabay.com
pixabay.com

ICEberg CMS, a strona internetowa spółki GrzejnikiSzklane

 Do zarządzania treścią strony firmowej, wykorzystany został ICEberg CMS - system CMS przeznaczony do wdrożeń stron internetowych dla firm. 

Moduły systemu ICEberg CMS wykorzystane w projekcie

  • menu wielopoziomowe - znajdujące się, w topowej części strony menu, po najechaniu na niektóre tematy rozwija się, prezentując podtematy, odpowiadające danym podstronom
  • boksy MCP - pozwalające na umieszczanie treści w różnych miejscach na stronie, za pomocą zmiennej. Jest to wygodniejsze rozwiązanie niż robienie tego samego za pomocą edytora
  • formularz kontaktowy - moduł, który powinien znajdować się na każdej stronie firmowej. Stworzenie takiego formularza w ICEberg CMS jest intuicyjne
  • stopka - jest uzupełnieniem menu i pomaga w nawigacji 
  • zawartość 3-kolumnowa - pozwala na elastyczne umieszczanie treści za pomocą edytora
  • galeria - to właśnie za pomocą tego modułu, można zaprezentować zdjęcia, grafiki itp.
  • mapa Google - wykorzystanie mapy Google pozwala na precyzyjne przedstawienie lokalizacji siedziby firmy
  • katalog miejsc - moduł, który przedstawia na mapie realizacje spółki
  • mapa realizacji - zbiera wszystkie realizacje i prezentuje je według miasta oraz parafii

GrzejnikiSzklane - strona firmowa

Gdy już zapoznałeś się z opisem wdrożenia, zapraszamy do przeglądnięcia galerii. Zobaczysz tu jedne z ważniejszych elementów strony internetowej firmy Grzejniki Szklane. Dodatkowo zapraszamy do odwiedzenia strony.

Przejdź do realizacji


Strona główna z minimalistyczną nawigacją

Interaktywne boksy przykuwające uwagę

Galeria i kontakt mają zainteresować użytkownika i skłonić go do akcji

Ofertya firmy przedstawiona za pomocą zdjęć i tekstu

Oferta - udowodnij swoje kwalifikacje

Budowanie wiarygodności za pomocą danych

Portfolio firmy w postaci galerii realizacji

Katalog realizacji - zaznacz i przedstaw swoje realizacje

Katalog produktów

Karta produktu

Mapa Google - daj się znaleźć

Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you