Strona firmowa Proster

Pierwszą sekcją, od której firma daje się poznać na swojej stronie www jest slajder. Slajder na stronie firmowej Proster jest pokaźnych rozmiarów. Zajmuje niemal cały pierwszy ekran. Hasło na slajderze ma zwracać uwagę, a przycisk "Dowiedz się więcej" ma zachęcić do zagłębienia się i poznania szczegółów. 

Oprócz slajdera dostrzec możesz górne menu oraz "lupę" w prawym dolnym rogu ekranu, której kliknięcie wywołuje pokazanie wyszukiwarki. Jest ona na stałe przyklejona w tym miejscu ekranu startowego, dzięki czemu użytkownik może ekspresowo z niej skorzystać. 

Ciężko o szybszą metodę docierania do podstron na stronie www niż wyszukiwarka. Wyszukiwarka w ICEberg CMS pomaga za pomocą podpowiadania wyników - podobnie jak robi to Google. Podpowiedzi dobierane są na podstawie tytułów podstron istniejących w serwisie. 

Druga sekcja serwisu prezentuje usługi, w których firma się specjalizuje.

Proster ma w swojej ofercie naprawdę ich sporo, więc wyzwaniem było zaprezentowanie ich wszystkich czytelnie.

Wybraliśmy kolor, który jest synonimem przejrzystości na stronach www, czyli biały. Perfekcyjnie kontrastuje z czarnymi opisami jak i konturami ikon. Informacje przedstawione są przez połączenie ikon z nagłówkami oraz opisami. W efekcie Proster zrozumiale prezentuje na stronie kompleksowość działań, które świadczy klientom.

Cztery boksy u góry tej sekcji prezentują, główne atrybuty jakimi firma się wyróżnia na rynku. Najważniejszym komunikatem jakim przedsiębiorstwo chce przekazać jest to, że działa globalnie. Do tego celu stworzyliśmy widoczną, przyjemną dla oka mapę. Mapa jest interaktywna - animacja sprawia, że co kilka sekund zmienia się podświetlony kontynent wraz z informacją, kiedy firma pierwszy raz podjęła działania na danym kontynencie.  

Aby dobrze poznać firmę, którą rozważasz jako partnera biznesowego sprawdzasz  dla jakich klientów pracowała oraz w jakich branżach. Każda firma usługowa (ale też firmy produktowe) potrzebuje dla zwiększenia skuteczności komunikatu użyć tzw. społecznego dowodu sukcesu - oprzeć się na największych, najbardziej znanych markach, które jej zaufały. To jeden z najskuteczniejszych argumentów zwiększających zaufanie do marki.

Sekcja, w której można pokazać co się aktualnie w firmie dzieje. Dobrze jest też stale informować użytkowników o nowościach w branży, dzięki czemu możemy wyrobić sobie miano eksperta. Możliwe jest publikowanie aktualności na stronie lub zaciąganie na stronę informacji z innych źródeł - np. kanałów social media. 

Ostatni widok strony składa się z 3 części. Są to kolejno:

  • formularz kontaktowy - duże, widoczne pola zapewniają intuicyjność jego używania. Po lewej stronie umieściliśmy zdjęcie siedziby firmy, oraz dane kontaktowe w formie tekstowej
  • mapa - miłym drobiazgiem na tej mapie jest logo firmy,
  • stopka - z dodatkową nawigacjąi informacjami uzupełniającymi

Ważną podstroną serwisu Proster jest katalog zrealizowanych  projektów. To ta podstrona pozwoli klientowi jeszcze lepiej wyobrazić sobie projekty zrealizowane przez Proster i uwierzyć, że warto zacząć  z firmą Proster rozmowy. 

Znajduje się na niej mapa, która prezentuje wszystkie zrealizowane projekty firmy. Podzielona jest ona na sekcje "Świat" i "Polska".

Klikając w ikonki ( użyliśmy w tym celu pomniejszonego symbolu - sygnetu Proster), klient przejdzie do opisu wybranej realizacji.

 Dzięki widokowi z oddalenia na mapę całego świata Proster może jeszcze bardziej zaimponować klientom.

Podstrona z usługami zawiera prezentację graficzno - tekstową - za pomocą kafelków z ikonami. 

Dzięki atrakcyjnym animacjom zwracamy uwagę i uprzyjamniamy klientowi wizytę wzmacniając pozytywne odczucia związane z marką. Po najechaniu na kafelki obserwujemy animacje zachęcające do przejścia dalej.

Jest to typowa strona sprzedażowa, mająca zachęcić do kontaktu.

Prezentuje parametry usługi w towarzystwie rzucającego się w oczy formularza.

Jeżeli będziesz tworzył taki typ strony pamiętaj o spójności komunikatu - powtórzeniu hasła, które zaprowadziło użytkownika do strony z ofertą. Na stronie Proster elementami takimi są ikona ramienia robota oraz nagłówek "Automatyka i robotyka".

Sekcja, w które użytkownik może krok po kroku prześledzić historię firmy - umożliwia mu to interaktywna animowana linia czasu. Użytkownik może nawigować po niej klikając na poszczególne daty oraz przesuwając strzałkami.

W dziale Kariera firma Proster zarządza swoją własną rekrutacją - może publikować oferty pracy oraz zbierać kandydatury dzięki formularzom rekrutacyjnym. Oferty oraz formularze to moduły premium w ICEberg CMS.

Nasz CMS posiada rozbudowany moduł formularza, poprzez który stworzysz każdy formularz, dostosowany do każdego celu. 

Powyższy formularz kontaktowy stworzony został w celu przesyłania aplikacji o pracę. Różni się od standardowego formularza dodatkową możliwością załączenia pliku oraz sprawdzaniem i zbieraniem zgód na przetwarzanie danych osobowych. 

Na stronie korporacyjnej www.proster.net.pl znajdziesz podstronę osiągnięcia, która w atrakcyjny sposób przedstawia najważniejsze nagrody, które firma wygrała.


Portfolio
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe