Jednym z najistotniejszych elementów strategii wizerunkowej jest ciekawe, nieszablonowe zaprezentowanie zalet firmy, w tym również jej historii. W jaki zatem sposób poinformować potencjalnych klientów i kontrahentów o historycznym bagażu, który wpłynąć może na wizerunek oraz wiarygodność firmy?
Serwis korporacyjny firmy Luqam
Serwis korporacyjny firmy Luqam

Luqam to firma konsultingowa oferująca usługi związane z doskonaleniem procesów wewnątrz organizacji. Efektem naszej współpracy było stworzenie responsywnego serwisu internetowego, prezentującego ofertę szkoleniową oraz umożliwiający łatwy zapis na wybrane wydarzenie. Kompleksowa realizacja obejmowała projekt graficzny, instalację specjalistycznych modułów (m.in newsletter, formularz zgłoszeniowy, widgety social media) oraz wdrożenie treści. Przyczyniając się w efekcie nie tylko do uzyskania wyższego wskaźnika konwersji, ale także do zwiększenia świadomości marki wśród potencjalnych klientów.
Oś czasu - sposób prezentacji historii firmy
Serwis działa w oparciu o nasz autorski system ICEberg CMS, który umożliwia tworzenie stron internetowych o dowolnym układzie, wyglądzie i funkcjonalnościach. W przypadku strony Luqam szczególną uwagę należy zwrócić na sposób prezentacji historii firmy - w formie osi czasu. Daje ona możliwość przedstawienia w interesujący sposób najważniejszych wydarzeń z historii działalności firmy. Zastosowanie osi czasu wzbogaconej zdjęciami czy prostymi grafikami nie tylko wpływa na atrakcyjności strony, ale także sprawia, że użytkownik lepiej zapamiętuje istotne fakty z życia firmy, budujące wiarygodny wizerunek firmy.
Za projekt graficzny strony odpowiedzialna była Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb
Poniżej przedstawione zostały zrzuty strony: http://www.luqam.com/ wraz z podstronami.
Serwis korporacyjny firmy Luqam
Serwis korporacyjny firmy www.luqam.com
Sprawdzone rozwiązanie - slider

Historia firmy pokazana na linii czasu

Przejrzysty układ strony

Misja i wartości pokazane na infografice
