Serwis korporacyjny firmy Luqam

Jednym z najistotniejszych elementów strategii wizerunkowej jest ciekawe, nieszablonowe zaprezentowanie zalet firmy, w tym również jej historii. W jaki zatem sposób poinformować potencjalnych klientów i kontrahentów o historycznym bagażu, który wpłynąć może na wizerunek oraz wiarygodność firmy?
2016-08-18 09:00
1 minuta czytania

Oś czasu - sposób prezentacji historii firmy

Serwis działa w oparciu o nasz autorski system ICEberg CMS, który umożliwia tworzenie stron internetowych o dowolnym układzie, wyglądzie i funkcjonalnościach. W przypadku strony Luqam szczególną uwagę należy zwrócić na sposób prezentacji historii firmy - w formie osi czasu. Daje ona możliwość przedstawienia w interesujący sposób najważniejszych wydarzeń z historii działalności firmy. Zastosowanie  osi czasu wzbogaconej zdjęciami czy prostymi grafikami nie tylko wpływa na atrakcyjności strony, ale także sprawia, że użytkownik  lepiej zapamiętuje istotne fakty z życia firmy, budujące wiarygodny wizerunek firmy.

Za projekt graficzny strony odpowiedzialna była Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb

Poniżej przedstawione zostały zrzuty strony: http://www.luqam.com/ wraz z podstronami. 

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe