SEO, Content Marketing i kampania Adwords dla ROSO - nowozelandzkiego e-commerce concept store

Dzieli nas czas i odległość. Łączy pasja, zaangażowanie i wspólna chęć zrobienia świetnego projektu. Do grona klientów Krakweb dołączyła marka ROSO - działający w Nowej Zelandii Concept Store.
2016-08-23 13:00
2 minuty czytania

Storytelling w e-commerce - dobre historie łączą

Jak wszyscy lubimy dobre historie - a historia o tym jak powstała marka ROSO do takich właśnie należy. Dwie założycielki to mamy i do mam kierują swoje produkty. Concept store ROSO w swojej ofercie ma zarówno ubranka, jak i zabawki czy elementy wyposażenia dziecięcego pokoju. Na stronie głównej znaleźć także można historię powstania marki.

To właśnie ta historia stała się punktem wyjścia do rozważań na temat tego, jak powinna wyglądać komunikacja marki. Współpracując ROSO, tak jak w przypadku innych klientów staramy się przede wszystkim zrozumieć - poznać idee, potrzeby, grupę docelową. W dalszej współpracy także chcemy postawić na historie - zastosować storytelling.

Fajny produkt i brak sprzedaży - jakże wiele sklepów internetowych cierpi na ten problem na początku działalności. Problemy wynikają zwykle z tego, że właściciele sklepu znają się na produkcie, branży, grupie docelowej, ale nie posiadają wiedzy technologicznej i marketingowej.
Niestety nawet, żeby wyskoczyć wysoko w wyszukiwarce Google i pozyskać odwiedzających w mało konkurencyjnych branżach trzeba wiedzieć jak np. skonstruować treści na stronie i jak długie muszą być opisy produktów.
My w Krakweb łączymy kompetencje technologiczne z marketingowymi i pomagamy klientom z branży e-commerce w zakresie: optymalizacji sklepu dla wyszukiwarki Google - struktury serwisu oraz opisów produktów i treści na stronie, budowania wizerunku oraz storytellingu marki, UX czyli projektowania doświadczeń użytkowników. Nasza agencja jest konsultantem dostarczającym brakujące kompetencje oraz przekazującym je stopniowo na naszych klientów. W ten sposób budżety wydawane są efektywniej bo skupiamy się na trudniejszych zadaniach, a rzeczy operacyjne może zrobić samodzielnie klient.

Maciej Chmielowski, CEO Krakweb

Kampania SEO oraz AdWords

Napisz do nas!

Wybierz plik
 Współpraca z marką rozpoczęła się jednak od zaplanowania kampanii SEO oraz Adwords - oczywiście w języku angielskim. Krokiem pierwszym stała się optymalizacja sklepu - od stworzenia przyjaznej zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikom mapy strony po stworzenie schematu, szablonu opisów produktów, jakie znaleźć się mają na stronie.

Planując kampanię, skupiliśmy się także na działaniach w Google AdWords – odpowiednio stargetowane reklamy pozwolą na uzyskanie większej ilości wejść i zarazem zwiększą świadomość marki.

ROSO to nowy sklep, który dopiero wchodzi na rynek. Budżet jest dość ograniczony, dlatego w pierwszej kolejności postawiłem na kampanie w sieci reklamowej Google skierowane na grupy odbiorców interesujących się ubraniami i zabawkami dla dzieci w Nowej Zelandii. Pozwoli zwiększyć to rozpoznawalność sklepu i zdecydowanie poprawi ruch na stronie. Kolejne kroki to rozszerzenie lokalizacji wyświetlanych reklam o Australię, a następnie stworzenie kilku kampanii skierowanych na sieć wyszukiwania.

Michał Michalik, SEM Analyst

Wspomniane działania to pierwsze kroki w prowadzonej kampanii. W trakcie współpracy zależy nam na utworzeniu i wdrożeniu spójnej strategii komunikacji obejmującej content marketing oraz media społecznościowe. Wspomniane działania wspierane nadal będą przez SEO oraz kampanie AdWords.  

To dopiero początek naszej współpracy - jej efektami obiecujemy podzielić się na blogu. Jeśli masz jakieś pytania - skontaktuj się z nami.

Zespół odpowiedzialny za poszczególne działania w kampanii:

Michał Michalik

AdWords

Optymalizacja SEO

SEM Analyst

Marta Dyba

Content & Social Media Consulting

Strategia

Strategy Planner

Maciej Chmielowski

Zarządzanie projektem

Konsultacja SEO, Strategia

CEO

 


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe