Kampanie Google Adwords - nowość w ofercie Krakweb

W związku z wprowadzeniem do oferty Krakweb.pl usługi kampanii linków sponsorowanych Google Adwords prezentujemy skróconą ofertę kampanii płatnych za kliknięcie (PPC) oraz przykładowe materiały z zakończonych sukcesem kampanii.
2009-08-26 14:00
2 minuty czytania

Zalety Google Adwords

Największym atutem reklamy w Google Adwords jest pełna kontrola kosztów przez zleceniodawcę. Pozwala to na całkowite zaplanowanie kampanii marketingowej. Firma płaci tylko i wyłącznie w sytuacji gdy klient kliknie w reklamę. Pojedyncze kliknięcia można kupić nawet za mniej niż 10 groszy (średnia cena to około  Dzięki takiemu rozwiązaniu jest to bodaj najtańsza forma reklamy jeśli chodzi o koszt dotarcia do klienta.

Adwords i pozycjonowanie

Reklama w Google Adwords może być idealnym uzupełnieniem pozycjonowania. Kilka istotnych przewag - chwili można zmieniać frazy kluczowe, których może być tysiące a nie kilka - pozwoli kompleksowo zwiększyć zasięg kampanii w wyszukiwarkach. Ponadto efekty widoczne są natychmiast po uruchomieniu usługi.

Dzięki nam zaoszczędzą Państwo pieniądze przeznaczone na nieefektywne budżety kampanii reklamowych i drogie raporty skuteczności.

Zakres kampanii Google Adwords

  • analiza słów kluczowych pod kątem efektywności i oczekiwanych zwrotów z inwestycji.

  • kompleksowa analiza konkurencji

  • aktywacja kampanii

  • codzienne badania oraz korekty słów kluczowych i tekstów reklamowych

  • cotygodniowe raporty informujące o skuteczności kampanii

  • definiowanie własnych słów kluczowych

  • doradztwo i analizę przebiegu kampanii

Badania pokazują, że połączenie linków sponsorowanych i pozycjonowania przynosi wymierne korzyści: Jeżeli dana marka znajduje się na szczycie wyników organicznych i płatnych aż 84% konsumentów zainteresowanych zakupem zdecydowałoby się na jej zakup. Przy samych wynikach organicznych zainteresowanie spada do 70%.

Cennik kampanii Google Adwords

Tworzenie pierwszej kampanii

( 350 zł w tym otrzymują Państwo startową kampanię o wartości 220 zł**)

  • Założenie konta - w tym wprowadzanie danych firmy, konfigurację sposobu płatności i konfigurację dostępów do konta i raportów podstawowych.

  • Opracowanie struktury konta dopasowanej do strony oraz celów marketingowych

  • Opracowanie początkowego zestawu słów kluczowych

  • Opracowanie odpowiednich do struktury tekstów reklamowych w kilku wersjach

  • Wdrożenie, monitoring i pierwsza optymalizacja po 2 tygodniach działania,

  • Raport wyników po dwóch tygodniach działania

Napisz do nas!

Wybierz plik

Zarządzanie kontem

(350 zł/miesiąc dla kampani poniżej 1500 zł i 25% wartości budżetu dla większych kampanii)

  • Cotygodniowa selekcja i weryfikacja słów kluczowych

  • Optymalizacja kosztów kampanii

  • Wprowadzanie nowych tekstów reklamowych i słów kluczowych

  • Analiza zachowań użytkowników na stronie

  • Cotygodniowe raporty wysyłana na wyznaczony e-mail

Podpięcie statystyk Analytics

( 0 zł)

System Analitycis pozwala na szczegółowe monitorowanie zachowania się użytkowników na stronie. Umożliwia też śledzenie miejsc z których użytkownicy trafiają na witrynę.

Oferta obejmuje podpięcie systemu Analitics, ustawienie filtrów wykluczających wewnętrzne IP, zdefiniowanie celów i procesów według wskazań zlecającego oraz podstawową analizę zachowań użytkowników (po wcześniej umówionym okresie zbierania danych).

**dla użytkowników nie korzystających wcześniej z adwords do reklamowania swojej strony.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe