Mikroserwisy, strony www produktowe w branży IT

Chcesz zaprezentować produkt bądź grupę produktów z Twojej oferty na swojej stronie internetowej, a nie masz na to pomysłu? Zastanawiasz się jak wyróżnić ofertę specjalną? Są na to sposoby np. przygotowanie dedykowanej strony produktowej lub mikroserwisu. Po zdobycie informacji o powyższych kategoriach stron internetowych zapraszam do zapoznania się z treścią tego artykułu.
2017-04-21 12:48
1 minuta czytania

Czym jest mikroserwis?

Mikroserwis to strona internetowa skupiająca się na jednej konkretnej części oferty (produkt, grupa produktów, promocje, wybrane usługi itp.). Może być on podstroną strony głównej, ale może także posiadać odrębny URL.

Jak zbudowany jest mikroserwis?

Wygląd tego rodzaju strony zależy od strategii firmy, bądź rodzaju oferty. Może być zbudowana na podobieństwo:

  • landing page
  • longscroll
  • strona z podstronami

Od podobnych czynników zależy także design mikroserwisu. Doświadczenie pokazuje, że może być on graficznie pasujący do strony głównej, ale także nie ma przeciwwskazań, by był zupełnie niezależnym graficznie bytem.

Cele mikroserwisu.

Mikroserwisy tworzy się po to, by osiągnąć zamierzony cel, czyli by doszło do konwersji. Najczęściej konwersją jest dokonanie przez odwiedzającego stronę użytkownika, natomiast mogą być nimi także np. pobranie PDF, wypełnienie formularza, zapisanie się na webinar.

Byś lepiej przyswoił wszystkie informacje i dowiedział się jeszcze czegoś, nie będę Cię męczył tekstem. Zobacz specjalnie przygotowaną przez nas prezentację na temat mikroserwisów, na przykładzie branży IT, z która współpracujemy.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe