Katalog Szkoleń - nowy pakiet e-commerce i moduły CMS katalogowania i rejestracji na szkolenia

Od 2009 roku rozwijamy pakiet katalog szkoleń w ICEberg CMS, który pozwala na stworzenie nowoczesnego serwisu z dużą ofertą szkoleń. Dzięki takim modułom jak wyszukiwarka, filtry, listy, a także tagowaniu, prezentacji podobnych  wielu innym serwisy firm szkoleniowych oparte o ICEberg CMS wyróżniają się od konkurencji. W roku 2022 wdrożyliśmy serwis TQMsoft z dedykowanymi modułami szkoleniowymi, a w roku 2023 wypuściliśmy ICEberg CMS 5, który daje firmom szkoleniowym nowe możliwości. Dowiedz się więcej z tego artykułu. Czytaj dalej 

2023-10-05 14:00
4 minuty czytania

Treść

Artykuł opublikowany pierwotnie w 2009 roku, zaktualizowany w 2023. 

Dzięki wdrożeniu systemu CMS dla System Szkolenia Kraków stworzyliśmy na bazie ICEportal 3 CMS zupełnie nowy produkt. Portal - katalog szkoleń.

Portal taki posiadać może na przykład następujące elementy: katalog szkoleń, katalog wykładowców, katalog obiektów szkoleniowych. Przygotowaliśmy także wiele innych udogodnień jak wydruk szkolenia do pliku PDF, szkolenia promowane, planowanie cen szkoleń w zależności od ilości osób i daty zamówienia itp.

Pierwsze wdrożenie: www.systemszkolenia.pl (2009)

Serwis został zaprojektowany i wdrożony w roku 2009 i została zrealizowana w oparciu o system ICEberg 3 CMS.

Najnowsze wdrożenie to: https://tqmsoft.com (2022, ICEberg 4 CMS, który był wdrażany w latach 2014-2022)

Od 2023 roku dostępny jest system ICEberg CMS 5, nowa generacja naszego produktu, który wyróżnia się wydajnością, szybkością, częstotliwością aktualizacji i dużymi możliwościami. 

W celu poznania możliwości systemu i jego modułów zapraszamy na indywidualną konsultację z ekspertem.

Napisz do nas

Katalog szkoleń zintegrowany z systemem CRM / ERP

Zakres synchronizacji danych.

  • Użytkownicy i przypisane do nich firmy są synchronizowane pomiędzy systemem ERP / CRM a serwisem internetowym - synchronizacja jest dwustronna.
  • Osoby rejestrowane w serwisie internetowym są dodawane do CRM/ERP,
  • Zamówienia są dodawane do CRM/ERP, do CMSa (serwisu internetowego) importowane są kontakty z CRM/ERP
  • Jednostronna synchronizacja katalogu szkoleń i projektów. Jest tworzony w systemie CRM. Szkolenia są pobierane z CRM do serwisu internetowego.

Rodzaje kont w systemie:

  • administrator (właściciel serwisu),
  • Trener (dostęp do konsultacji / danych uczestników, dodawanie materiałów szkoleniowych),
  • obsługa szkoleń (dostęp do rejestracji, statusów płatności).

Płatności

Płatności online

Płatności odbywają się przez system (płatności online, wraz z automatycznym powiadamianiem obu stron o statusach płatności).

Przelew na konto

Alternatywna forma płatności to przelew (dane do przelewu są wysyłane mailem w mailu automatycznym z systemu jeśli uczestnik wybrał płatność przelewem)

proforma generowana przez system

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka umożliwia wyszukiwanie zarówno po słowie kluczowym, jak i po parametrach szkolenia

Inne funkcje

  • Zarządzanie menu,
  • Artykuły,
  • zapytania o szkolenia
  • formularze,
  • osoby kontaktowe,
  • tagowanie szkoleń .
  • Katalog szkoleń
  • tagowanie szkoleń,
  • parametry, po których można filtrować,
  • listy typu MCP,
  • szkolenia wg tagu,
  • szkolenia wg lokalizacji,
  • szkolenia wg kategorii,
  • schowek,
  • Katalog miejsc szkoleniowych.
  • Katalog trenerów.

 

Więcej możliwości

Dodatkowe elementy serwisu z katalogiem szkoleń

Dostęp do materiałów szkoleniowych online

  • Pokazywanie i odtwarzanie przez użytkownika prezentacji ze szkoleń w postaci przesuwanych intereaktywnych prezentacji online. Jak slideshare - możliwość przeglądania materiałów szkoleniowych online, ale bez możliwości pobrania PDFa.

Panel konsultacyjny. Konsultacje online

  • uczestnicy szkoleń mogą prowadzić konsultacje 1:1 z prowadzącym przez określony czas od dnia szkolenia.
  • wątek 1:1,
  • wiadomości w tym wątku.
  • W wątku można też załączać pliki.
  • Powiadomienia o aktywności w wątku. Uczestnicy konwersacji otrzymują powiadomienia mailowe o nowej wiadomości. Trener otrzymuje przypomnienia, jeśli nie odpowiedział(-a). Powiadomienia mogą być zarówno mailowe, jak i smsowe - np. że jest wątek, na który nie odpowiedział, że jest nowa odpowiedź w wątku (dla obu stron).
  • Zadawanie pytań - do konkretnego szkolenia, w którym brał udział uczestnik. Funkcja dostępna dla uczestnika przez określony czas od udziału w szkoleniu. 
  • Konsultacje dostępne są przez określony czas od daty szkolenia. + możliwość wykupienia dodatkowej usługi online - przedłużenia wsparcia.

Katalog szkoleń

Szkolenia skatalogowane po wielu parametrach

  • tematyka,
  • otwarte/zamknięte.
  • branża
  • kategoria

Szkolenia powiązane mogą być  z katalogiem miejsc (opcjonalnie) i (opcjonalnie) katalogiem trenerów.

Dzięki temu łatwość nawigacji - parametry są jednocześnie linkami do listy innych szkoleń z tego parametru.

Pod danym szkoleniem prezentacja innych szkoleń wg 2-3 parametrów - wyfiltrowanych z bazy.

Np. inne szkolenia z tej kategorii, najbliższe szkolenia z tym trenerem, szkolenia uzupełniające - powiązane.

Kalendarz szkoleń

Prezentacja szkoleń wg dat na kalendarzu, możliwość nawigacji po kalendarzu, możliwość prezentacji list chronologicznie i achronologicznie.

Zapytania o szkolenia spływające do przypisanych osób.

Harmonogram szkoleń

Subskrypcja - wszystkich szkoleń, newslettera ogólnego, newslettera wg tematu (np. promocje), szkoleń z danej tematyki.

Sprzedaż/zamawianie on-line szkoleń z możliwością płatności internetowych i zamówień B2B.

Możliwość opłacenia szkolenia poprzez płatność online (dowolnego wybranego operatora).

Strona główna

Kreator strony głównej, w którym redaktorzy mogą tworzyć nowe sekcje, zarządzać slajderem, wybierać szkolenia do automatycznej promocji na stronie głównej,

Podstrony

Podstrony typu:

  • tekstowe,
  • artykuły,
  • landing page
  • szkolenia z katalogu szkoleń.

Każda podstrona (content) zoptymalizowana dla SEO - w tym przyjazne adresy szkoleń, optymalizacja szybkości, bardzo dobra responsywność - czyli czynniki, które pomagają naszym klientom po wdrożeniu ICEberg CMS zwiększać ruch z naturalnych wyników wyszukiwania z wyszukiwarki Google.

Konto uczestnika szkoleń 

Konta uczestników szkoleń zawierają takie elementy jak możliwość przeglądania odbytych szkoleń, pliki z materiałami szkoleniowymi). Jest to funkcjonalny profil użytkownika dostępny po zalogowaniu.

Działa podobnie jak w sklepach internetowych oraz platformach SaaS e-learningowych - nie tylko historia transakcji, ale też przede wszystkim lista szkoleń aplikacja umożliwia katalogowanie /szkoleń według dowolnych parametrów - miejsca, daty, tematu przewodniego, ale również prowadzącego szkolenie, czy też branży firmy której dotyczy.

Osoby zainteresowane konkretnym tematem będą mogły z łatwością odnaleźć inne w podobnej tematyce.

Na podstronie każdego ze szkoleń prezentowane są (i możliwe do edycji przez CMS) elementy, jak jego typ, datę i miejsce.

Podstrona może również zawierać agendę (możliwą do wydrukowania lub pobrania w formacie PDF), informacje o prelegentach, prowadzących oraz dane do osoby kontaktowej

Kalendarz graficzny

Ten moduł jest generowany automatycznie i pokazuje aktualny miesiąc oraz datę (niebieskie pole) wraz z zaznaczonymi dniami, w których odbywają się jakieś opublikowane wydarzenia (pola szare).

Po najechaniu lub kliknięciu w pole z wydarzeniami pojawia się lista wydarzeń odbywających się tego dnia. 

Napisz do nas

Wybierz plik


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe