Karta produktu w e-commerce. Jak stworzyć atrakcyjną dla kupującego stronę produktu?

Karta produktu w e-commerce. Jak stworzyć atrakcyjną dla kupującego stronę produktu?

Poznaj nasze rady jak za pomocą ICEberg CMS skonfigurować katalog produktów i stronę produktu, aby była ciekawa i intuicyjna dla odbiorców. Poradnik konfiguracji sklepu dla developerów. Jeśli posiadasz już sklep internetowy oparty o ICEberg CMS w poradniku znajdziesz podpowiedzi jak zmienić konfigurację sklepu.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
{[description]}

Konfiguracja katalogu w sklepie - ustawienia modułu Katalog Produktów - krok 1

Aby rozpocząć pracę nad samym produktem, musisz w Module Katalog Produktów skonfigurować ustawienia.

  • Musisz ustalić co będzie separatorem ceny (np.: kropka, przecinek)

  • Ustaw jaki typ wyświetlania kategorii preferujesz– Lista czy Kafelki

  •  Jeśli używasz ceny netto oznacz, czy ma automatycznie obliczać cenę

  • Ustaw nazwy kategorii "Nazwa Kategorii”, „Nazwa kategorii 1”, „Nazwa kategorii 2” tak, aby najlepiej podzielić produkty. Dodatkowo możesz ustalić nazwy "multikategorii"

  •   Wybierz czy chcesz używać filtrów na kategoriach produktów (zaznaczasz tylko gdy korzystasz z filtrów)

  • Ustaw walutę, w której chcesz sprzedawać produkty

  • Ustaw pola, które będą w specyfikacji Twojego produktu

  • Wybierz podobne produkty, które mają wyświetlać się w tej kategorii

  • Wybierz maksymalną ilość podobnych produktów i ilość wyświetlanych znaków nazw produktu 

  • Dobierz rodzaj zooma zdjęcia produktu. Bazowo dobierany jest standardowy, ale dostępny jest wewnętrzny i soczewka

  • Dla każdego produktu ustaw czas dostawy produktu do klienta 

  • Ustaw od jakiego limitu produkt jest bestsellerem, od jakiej ilości produkt jest w niskiej ilości oraz próg wysokiej ilości produktu

  • Ustaw wielkość zdjęć w różnych widokach na liście produktów

  • Możesz ustawić obrazek, który będzie się wyświetlać gdy nie będzie żadnego zdjęcia na produkcie

Następnie w tym samym module przejdź do zakładki „Pokaż/Ukryj” i zaznacz opcje, które mają się pojawić na stronie

Dane produktu - krok 2

Wypełnij Pole „Producent” - Gdy w systemie nie mamy producenta trzeba go utworzyć. Pamiętaj o dodaniu loga producenta. Gdy go utworzysz możesz go wybrać - jednen producent do jednego produktu. Jeśli masz produkty więcej niż jednego producenta, to tak samo ich dodajesz.

Wybierz kategorię – jeśli nie mamy kategorii to analogicznie do producenta ją stwórz ją. Po utworzeniu przypisz ją do produktu. Dalej widzisz okna „kategoria 1” i „Kategoria 2” ich tworzenie nie jest obowiązkowe.

Wypełnij cenę produktu i utworzone pola „pole1”, „pole2” i „pole3” – wpisz dane (pojawią się one w specyfikacji produktów)

Wybierz ile masz dostępnych sztuk w sklepie tego produktu. Zaznacz opcję ignorowania stanu magazynowego tego produktu lub nie.

Ustaw dostępność produktu w dniach (gdy nie ma produktu w sklepie na miejscu, ale możesz go zamówić i wysłać na dane klienta)

Zaznacz lub nie checkboxa z opcją czy ma pokazywać specyfikacje produktu

Wybierz statusy produktu dostępne na liście 

Po wybraniu wszystkich ustawień niezapomnij kliknąć "ZAPISZ"

Zdjęcia produktów i inne załączniki. Zakładka Pliki- krok 3

 Dodaj zdjęcia, filmy które wyświetlą się na stronie produktu.Zielony wykrzyknik dodaje zdjęcie, jako zdjęcie tytułowe (główne)

Powiązane produkty - krok 4

W zakładce powiązane produkty dodaj produkty, które chcesz, żeby wyświetlały się kupującemu i zachęciły go do zakupu - dodania kolejnych rzeczy do koszyka lub dalszego przeglądania.

ICEberg CMS umożliwia wiązanie produktów ręcznie oraz automatycznie. Automatyczne wiązanie produktów ze sobą można włączyć w ustawieniach modułu katalogu produktów. Mogą być prezentowane podobne produkty m.in. tego samego producenta lub z tej samej kategorii. 

Opis produktu - krok 5

 Opis produktu jest najważniejszym elementem na stronie produktu, ponieważ to na nim skupia się klient. Warto, żeby opis zawierał zdjęcia cechy produktu oraz jakieś wyróżnienia.

  • Opis krótki

  • Opis długi

To główny opis, który zawiera cały opis produktu, który ma zaważyć o tym czy klient kupi nasz produkt, czy nie. Dobrze, żeby był zrozumiały, konkretny, powinien zawierać główne zalety produktu.

Przykłady realizacji naszych sklepów internetowych

Porozmawiaj z nami o Twoim sklepie

Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Chcesz, żebyśmy zadzwonili do Ciebie za darmo w 3 minuty?

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

03:00Powered by KRAKWEB
and ICEBERG
We will call you