e-commerce na świecie: Twitter, Disney, Walmart i Volvo

Dynamiczny rozwój e-commerce pozwala obserwować jak reagują duże marki na świecie. Z artykułu dowiesz się jakie zmiany szykuje Twitter, aby można było kupować przez niego produkty. Na czym będzie polegała współpraca Walmarta i TikToka oraz czy samochód będzie można kupić tylko online?
2021-03-24 00:00
2 minuty czytania

Twitter wchodzi w e-commerce - testuje ułatwienia kupowania produktów 

Twitter jest na etapie testowania nowego sposobu wyświetlania tweetów. Ma on na celu umożliwienie kupienia wyświetlanych produktów przez użytkowników. Nowe tweety będą mogły zawierać bezpośredni opis promowanego produktu razem z nazwą, firmą oraz ceną. Eksperyment odkrył Matt Navarra i podzielił się zrzutami ekranu na Twitterze. Test widoczny był na urządzeniu z systemem Android. Można się więc spodziewać, że śladem innych gigantów jak Instagram od Facebooka Twitter zacznie oferować płatną reklamę w postaci oznaczania produktów we wpisach. 

Cyfrowa transformacja Disney’a w kierunku e-commerce i zamykanie sklepów tradycyjnych

Spośród 300 sklepów detalicznych Disney planuje zamknąć aż 20% z nich. Nowe nawyki konsumentów uwarunkowane w dużym stopniu sytuacją pandemiczną będą utrzymywać się prawdopodobnie także po pandemii. To mobilizuje Disneya do dużego kroku w kierunku cyfrowej transformacji. Większość zakupów przeniesie się do internetu, gdzie już teraz robi zakupy większość konsumentów, unikając wychodzenia z domu. 

Walmart i TikTok współpracują.

„Spring Shop-Along: Beauty Edition” to nowa nazwa wydarzenia z zakupami na żywo organizowana przez Walmart, który zapowiedział, że z tego powodu powróci na TikToka. Będzie to już kolejne tego typu ciekawe wydarzenie, które z pewnością przyciągnie wielu widzów na TikToka. Jest to obecnie jedna z najpopularniejszych platform social media, co zamierza wykorzystać Walmart do organizacji wydarzenia. 

Volvo kupisz tylko online. Automotive e-commerce.

E-commerce w branży automotive to do tej pory przede wszystkim katalogi produktów bez możliwości zakupu samochodów online. Od 2030 roku wszystkie wyprodukowane pojazdy marki Volvo mają być wyposażone w napęd elektryczny, jak zapewnia firma. Istnieje możliwość, że zakup tego typu aut będzie możliwy jedynie internetowo. Salony stacjonarne jednak nie znikną, będą służyć jako punkt obsługi oraz wsparcia dla klientów. Obecnie większość znanych firm planuje skupić się wyłącznie na elektrycznych samochodach. 


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe