CMS vs Content Marketing
CMS vs Content Marketing
Elementem ICEberg CMS jest moduł artykuły. Jest to dedykowany, rozbudowany moduł treściowy, idealny do prowadzenia działań w ramach content marketingu.
Jego możliwości to m.in.:
- Załączanie plików do pobrania do artykułów i zbieranie leadów (lead generation czyli gromadzenie danych osób pobierających w celach marketingowych).
- Inny tytuł na stronę główną (perswazyjny), a inny na podstronę (tytuł SEO) - to zwiększa klikalność ze strony głównej i widoczność w Google.
- Pełna optymalizacja dla wyszukiwarek.
- Możliwość daleko idącej integracji z social media (np. automatyzacja udostępniania fragmentów - cytatów z treści) - ułatwienie udostępniania treści
- Pełne wsparcie dla RWD czyli dostosowanie do komórek i tabletów.
- Maksymalizacja subskrypcji poprzez dodatki CRO&leadgeneration - popupy, ale też np. blokowanie dostępu do artykułu nie-subskrybentom, możliwość zadawania pytań autorom
tagowanie i zbieranie artykułów wg tematu - dodatkowy, ciekawy sposób nawigacji - strony autorów + ich profil oraz połączenie z social mediami autora - "subskrybuj autora" pod artykułem
- atrakcyjny wizualnie wygląd zarówno listy jak i pojedynczego artykułu
- powiązania z podobnymi artykułami, ułatwienia nawigacji - poprzedni / następny itp.
- Wiele jego funkcjonalności zostało zaczerpniętych z liderów rynku - nowoczesnych polskich np. Onet) i zagranicznych portali (TNW, ) - i możliwościami bije np. Wordpressa w tym zakresie.
Niektóre z nich widoczne są w naszym serwisie: www.marketing101.pl
Autor:
Przeczytaj również
Dyskusja
Skomentuj