Animacje wideo i serwis produktowy - internetowa kampania IBM Flash dla Arrow

Ważnym celem produktowej strony internetowej jest przedstawienie oferty firmy oraz wzbudzenie zainteresowania wśród potencjalnych klientów. Jak zatem nie przepaść w tym natłoku informacji? W jaki sposób należy przedstawić produkt i swoją markę, aby wyróżnić się na tle innych? Zobacz jakie na to znaleźliśmy rozwiązanie w przypadku serwisu produktowego IBM Flash.
2016-11-25 12:10
1 minuta czytania

CMS - silnik strony i aktualizacja

Bazą serwisu jest nasz autorski system zarządzania treścią - ICEberg CMS, umożliwiający jego łatwą edycję i aktualizację zamieszczanych treści. Coraz więcej użytkowników przegląda strony internetowe z urządzeń mobilnych, dlatego też zadbaliśmy o to, aby serwis był w pełni responsywny – dopasowywał się  zarówno do monitorów laptopów, smartfonów czy tabletów.  

Generowanie leadów sprzedażowych - moduł downloadera

Umożliwia szybkie wgrywanie poprzez panel administracyjny plików na serwer, pozwalając na dodanie do każdego artykułu dowolną liczbę załączników. Użytkownik strony, w zamian za pozostawienie danych kontaktowych ma możliwość pobrania wartościowych materiałów (m.in: ebooków, artykułów eksperckich, raportów z przeprowadzonych badań) . Zastosowanie modułu downloadera skutecznie przyczynia się do zbierania leadów sprzedażowych i/lub marketingowych.   

Animacja wideo z prezentacją problemu i rozwiązania

Nowa strona została również wzbogacona zaprojektowanymi i zrealizowanymi przez nas animacjami video. Filmiki spotkały się z dużym zainteresowaniem, ponieważ w oryginalny sposób przybliżyły ideę rozwiązań Flash System i zobrazowały korzyści wynikające z zastosowania tych konkretnych produktów.

Za projekt graficzny strony oraz animacji video odpowiedzialna była Justyna Woszczyna - dyrektor kreatywna Krakweb.


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe