Agencje interaktywne - kreatywność w sieci

Pierwotnie miały być wirtualnymi odpowiednikami agencji reklamowych, jednak potrzeby rynku zweryfikowały te założenia. Dziś koncentrują się przede wszystkim na tworzeniu wizerunku firmy w sieci oraz przyczyniają się do budowania najprężniej rozwijającej się dziedziny reklamy - reklamy internetowej.
2009-12-19 13:00
2 minuty czytania

Wyróżniaj się jakością

 Z każdym dniem internet oferuje coraz więcej możliwości. To tutaj trafiają ludzie przytłoczeni reklamą w realnej rzeczywistości. Poszukują odmiany – rzetelnej informacji przekazanej w prosty, przejrzysty sposób. Tutaj swojego miejsca szukają przedsiębiorcy, odpowiadając na potrzeby potencjalnych konsumentów usług reklamowanych w internecie. Ci ostatni za pośrednictwem strony internetowej chcą zapoznać się z ofertą firmy z kręgu zainteresowań. Odpowiedzią na ich potrzeby jest tworzenie stron internetowych pełniących funkcję informacyjną i poznawczą. W przypadku stron internetowych nastawionych na informowanie klienta ważne jest intuicyjne rozmieszczenie informacji przyporządkowanych konkretnym kategoriom. Nie można również zapominać o wizualnych walorach portalu, które muszą zainteresować nowych użytkowników oraz satysfakcjonować stałych klientów. Estetyka wykonania ma podkreślać indywidualny charakter zleceniodawcy oraz uprzyjemniać użytkownikom korzystanie z serwisu. Głównym celem działalności Agencji Interaktywnej Krakweb.pl jest wyróżnianie klientów w sieci. Wyróżnianie jakością.

Tworzenie wizerunku firmy w internecie

 Przed każdą agencją interaktywną stoi wyzwanie – być rozpoznawalnym, to znaczy: oferować usługi na wysokim poziomie, koncentrować się na jakości, wyróżniać się inwencją. Zakres działalności agencji w sieci opiera się m.in. na tworzeniu stron internetowych, grafik, materiałów reklamowych oraz pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach. W tworzeniu wizerunku firmy w internecie ważny jest każdy szczegół – precyzyjnie opracowana grafika, pomysłowe logo lub najwyższej jakości fotografia cyfrowa. Kompleksowe wykonanie usług związanych z budową wizerunku zapewnia jednakową jakość poszczególnych elementów i spójny odbiór marki. Obecnie na rynku funkcjonuje kilka tysięcy małych i średnich agencji interaktywnych. By wyróżniać się na ich tle trzeba nieustannie zwiększać jakość wykonywanych usług, poszerzać ofertę i trenować kreatywność.

Odpowiedź na potrzeby klienta

 Atutem agencji interaktywnej jest elastyczność. Mniejsze firmy mają większą motywację w jak najlepszym zaspokajaniu potrzeb klienta. Standardem stosowanym w niemal każdej agencji jest możliwość wspólnej pracy nad projektem strony – projektanci uwzględniają wymagania klienta, są otwarci na propozycje, a zmian mogą dokonywać na każdym etapie realizowania zamówienia. Działalność profesjonalnej agencji powinno wyróżniać tworzenie stron przyjaznych dla użytkownika i administratora. W naszej firmie jest to możliwe dzięki zastosowaniu łatwego w obsłudze Systemu Zarządzania Treścią - Iceberg CMS. Opracowany przez nas projekt umożliwia administratorowi samodzielne dodawanie galerii, aktualności, internetową rekrutację i wiele innych.

Zwiększanie zysku

 Bez wysiłku trudno być dostrzegalnym w gąszczu firm, które prowadzą swoją działalność w sieci. Reklama nie zawsze działa, a zakup linków sponsorowanych niekoniecznie przynosi oczekiwane rezultaty. Skuteczną metodą na trafienie do klienta jest pozycjonowanie stron. Dzięki umiejętnemu pozycjonowaniu, firma trafia na pierwsze strony w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, co zwiększa ilość klientów korzystających z jej usług, a to z kolei przekłada się na zysk dla firmy. Zamawiając usługę pozycjonowania pozwalasz swojej stronie internetowej prowadzić aktywne życie w sieci.

 


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe