Agencje interaktywne - kreatywność w sieci

Pierwotnie miały być wirtualnymi odpowiednikami agencji reklamowych, jednak potrzeby rynku zweryfikowały te założenia. Dziś koncentrują się przede wszystkim na tworzeniu wizerunku firmy w sieci oraz przyczyniają się do budowania najprężniej rozwijającej się dziedziny reklamy - reklamy internetowej.
2009-12-19 13:00
2 minuty czytania

Wyróżniaj się jakością

 Z każdym dniem internet oferuje coraz więcej możliwości. To tutaj trafiają ludzie przytłoczeni reklamą w realnej rzeczywistości. Poszukują odmiany – rzetelnej informacji przekazanej w prosty, przejrzysty sposób. Tutaj swojego miejsca szukają przedsiębiorcy, odpowiadając na potrzeby potencjalnych konsumentów usług reklamowanych w internecie. Ci ostatni za pośrednictwem strony internetowej chcą zapoznać się z ofertą firmy z kręgu zainteresowań. Odpowiedzią na ich potrzeby jest tworzenie stron internetowych pełniących funkcję informacyjną i poznawczą. W przypadku stron internetowych nastawionych na informowanie klienta ważne jest intuicyjne rozmieszczenie informacji przyporządkowanych konkretnym kategoriom. Nie można również zapominać o wizualnych walorach portalu, które muszą zainteresować nowych użytkowników oraz satysfakcjonować stałych klientów. Estetyka wykonania ma podkreślać indywidualny charakter zleceniodawcy oraz uprzyjemniać użytkownikom korzystanie z serwisu. Głównym celem działalności Agencji Interaktywnej Krakweb.pl jest wyróżnianie klientów w sieci. Wyróżnianie jakością.

Dalszą część artykułu przeczytasz poniżej - pod formularzem.

Umów się na darmową konsultację

Tworzenie wizerunku firmy w internecie

 Przed każdą agencją interaktywną stoi wyzwanie – być rozpoznawalnym, to znaczy: oferować usługi na wysokim poziomie, koncentrować się na jakości, wyróżniać się inwencją. Zakres działalności agencji w sieci opiera się m.in. na tworzeniu stron internetowych, grafik, materiałów reklamowych oraz pozycjonowaniu stron w wyszukiwarkach. W tworzeniu wizerunku firmy w internecie ważny jest każdy szczegół – precyzyjnie opracowana grafika, pomysłowe logo lub najwyższej jakości fotografia cyfrowa. Kompleksowe wykonanie usług związanych z budową wizerunku zapewnia jednakową jakość poszczególnych elementów i spójny odbiór marki. Obecnie na rynku funkcjonuje kilka tysięcy małych i średnich agencji interaktywnych. By wyróżniać się na ich tle trzeba nieustannie zwiększać jakość wykonywanych usług, poszerzać ofertę i trenować kreatywność.

Odpowiedź na potrzeby klienta

 Atutem agencji interaktywnej jest elastyczność. Mniejsze firmy mają większą motywację w jak najlepszym zaspokajaniu potrzeb klienta. Standardem stosowanym w niemal każdej agencji jest możliwość wspólnej pracy nad projektem strony – projektanci uwzględniają wymagania klienta, są otwarci na propozycje, a zmian mogą dokonywać na każdym etapie realizowania zamówienia. Działalność profesjonalnej agencji powinno wyróżniać tworzenie stron przyjaznych dla użytkownika i administratora. W naszej firmie jest to możliwe dzięki zastosowaniu łatwego w obsłudze Systemu Zarządzania Treścią - Iceberg CMS. Opracowany przez nas projekt umożliwia administratorowi samodzielne dodawanie galerii, aktualności, internetową rekrutację i wiele innych.

Zwiększanie zysku

 Bez wysiłku trudno być dostrzegalnym w gąszczu firm, które prowadzą swoją działalność w sieci. Reklama nie zawsze działa, a zakup linków sponsorowanych niekoniecznie przynosi oczekiwane rezultaty. Skuteczną metodą na trafienie do klienta jest pozycjonowanie stron. Dzięki umiejętnemu pozycjonowaniu, firma trafia na pierwsze strony w najpopularniejszych przeglądarkach internetowych, co zwiększa ilość klientów korzystających z jej usług, a to z kolei przekłada się na zysk dla firmy. Zamawiając usługę pozycjonowania pozwalasz swojej stronie internetowej prowadzić aktywne życie w sieci.

 

Wybierz plik
 

Zapisz się na nasz newsletter


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe