Wykorzystanie sztucznej inteligencji, API i automatyzacji do generowania i publikacji postów w mediach społecznościowych z systemu CMS

Używanie sztucznej inteligencji i automatyzacji zadań do generowania postów w mediach społecznościowych na podstawie opublikowanych postów i artykułów na blogu to skuteczny sposób na usprawnienie i ulepszenie działań marketingowych w mediach społecznościowych. To podejście wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji do tworzenia angażujących i odpowiednich treści, które rezonują z docelową grupą odbiorców. Oto kilka kluczowych aspektów, które należy wziąć pod uwagę

 

Pexels / Tara Winstead

2024-01-29 14:53
2 minuty czytania

Podsumowanie treści (streszczenie)

Algorytmy AI mogą analizować posty na blogach i artykuły na stronie firmowej (ale też podstrony innego typu - np. ofertowe), aby wyodrębnić kluczowe informacje i wygenerować zwięzłe podsumowanie. Automatyzacja podsumowania z użyciem AI pomaga wyodrębnić główne punkty i idee, ułatwiając tworzenie atrakcyjnych postów w mediach społecznościowych, które oddają istotę oryginalnej treści.

Wygenerowane przez AI podsumowanie może być użyte jako treść posta w social media lub jego część, lub jako inspiracja do jego szybkiego napisania. W każdej z tych opcji wygenerowanie podsumowania treści przez AI na podstawie opublikowanego artykułu przyspiesza pracę marketera i ułatwia prowadzenie działań marketingowych. 

Zintegrowanie takiej funkcji z systemem CMS oszczędza czas  i ułatwia codzienną pracę. 

Ekstrakcja słów kluczowych

Narzędzia AI mogą identyfikować i wyodrębniać odpowiednie słowa kluczowe z materiału źródłowego. Włączenie tych słów kluczowych do postów w mediach społecznościowych może poprawić widoczność i optymalizację, zapewniając, że Twoje treści dotrą do szerszego grona odbiorców.

Ekstrakcja słów kluczowych pomaga również w działaniach związanych z SEO, czyli zwiększeniem widoczności  wyszukiwarce Google. 

Automatyczne wyciąganie słów kluczowych z artykułów w nowoczesnym systemie CMS pozwala automatyzować działania SEO i wspierać działania w Social mediach. 

Natural language generation (NLG)

NLG to kluczowy element sztucznej inteligencji, który umożliwia tworzenie tekstu przypominającej tekst napisany przez człowieka. Wykorzystując algorytmy NLG, możesz generować posty w mediach społecznościowych, które brzmią naturalnie i są dopasowane do głosu Twojej marki. Zapewnia to spójność całej Twojej obecności w Internecie.

 

Dostosowanie do różnych platform

Platformy mediów społecznościowych mają unikalne formaty i limity znaków. Sztuczna inteligencja może dostosować wygenerowaną treść do ograniczeń każdej platformy, niezależnie od tego, czy jest to Twitter, Facebook, Instagram czy inna. To dostosowanie zapewnia optymalizację Twoich postów pod kątem maksymalnego zaangażowania na każdej platformie.

W nowoczesnym systemie CMS zaszyte są polecenia (prompty) do sztucznej inteligencji, które zawierają parametry dostosowane do parametrów każdej z platform. W efekcie otrzymasz w sposób zautomatyzowany osobne posty dla Facebooka, Twittera i Instagrama.  

Planowanie i publikowanie postów w social mediach przez CMS

Nowoczesny system CMS zintegrowany z API serwisów społecznościowych, posiada funkcje  zarządzania publikacją w mediach społecznościowych i wykorzystuje do tego algorytmy oparte na sztucznej inteligencji. Pomaga to zautomatyzować planowanie i publikowanie treści. Zapewnia to spójną i regularną obecność w mediach społecznościowych bez konieczności ciągłej ręcznej interwencji.

 

Analiza trendów

Algorytmy AI mogą monitorować aktualne trendy i włączać je do proponowanych treści postów do publikacji w mediach społecznościowych. Dzięki temu Twoja marka będzie na czasie, a treści będą zgodne z dyskusjami toczącymi się w Twojej branży lub niszy.



Integrując sztuczną inteligencję ze strategią w zakresie publikacji w Social Media, możesz zaoszczędzić czas, zwiększyć wydajność oraz utrzymać spójną i angażującą obecność w Internecie. Niezbędne jest jednak monitorowanie i nadzorowanie treści generowanych przez sztuczną inteligencję, aby mieć pewność, że są one zgodne z wartościami i przekazem Twojej marki.

 


Blog Artykuły
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe