
Treść prezentacji:
Trendy e-commerce UX i funkcjonalność inspiracje dla nowego sklepu lub rozbudowy istniejącego - analiza największych polskich e-sklepów UX i funkcjonalność e-commerce Widoki ● Strona główna ● Lista produktów ● Karta produktu ● Koszyk ● Mikroserwisy ● Landing page Strona główna * slajder menu boczne wyszukiwarka boksy graficzne - kluczowe kategorie * Proste układy Flat design Duże zdjęcia Dopracowane grafiki (slajdy / banery) * dużo światła banery kategorii na tle zdjęć z sesji (nie katalogowych) logotypy producentów w odcieniach szarości Lista produktów * prezentacja liczby produktów w kategorii filtry więcej parametrów niż tylko nazwa, cena → producent, indeks, nr kat, kategoria (?) dostępność, czas dostawy Na każdej liście “dodaj do koszyka” Strona kategorii - nazwa kategorii (h1) * o pcje listy Parametry - np. stan magazynowy * banery graficzne (topy) kategorii filtrowanie listy po parametrach produktu z tej kategorii * filtry “przyklejające się” Dodatkowe oznaczenia - promowanych / nowości / najpopularniejszych na listach - nazwa kategorii (h1) opisy kategorii opcje sortowania i stronicowania * strony kategorii jako landing page / mikroserwisy - nietypowy, ładny układ zdjęcia z sesji - zestawy (sety) lub wizualizacje Karta produktu * duże zdjęcia, pionowe, różne rzuty Inne kolory = inne produkty parametry usługi * promocja newslettera breadcrumbs multimedia - filmy o produkcie * poprzedni / następny z tej kategorii dodawanie do koszyka wielu sztuk * schowek - nazwa kategorii (h1) - * telefony zawsze na górze * Sposób dostawy i opcje płatności Koszyk * eksponowanie kosztów przesyłki i warunków darmowej wysyłki * mnogość opcji dostawy oraz płatności pomoc (wsparcie klienta) - mailowe i telefoniczne w godzinach … - ... * ścieżka zakupu (kroki) coraz bardziej rozbudowane koszyki przeliczanie na żywo Lista producentów (marek) marki - szare logo + białe na zdjęciach Opisy każdej marki unikalne * Mikroserwisy * ścieżka zakupu (kroki) * dodatkowe listy - np. najpopularniejszych - statyczne lub do wygenerowania z CMSa wg filtra * Nietypowe układy stron - producenta lub kategorii. Top graficzny Logo, nazwa, opis Lista produktów Landing page Strona kategorii - nazwa kategorii (h1) * Możliwość generowania landing page z listą produktów wg klucza Tagi / kategorie - jedna z możliwości nawigacji Inspiracje * Banery, zdjęcia z sesji, a na nich podpięte produkty Nawigacja Nawigacja: menu główne - nazwa kategorii (h1) * w menu nie tylko podkategorie ale też logotypy menu typu “ebay” / “allegro” - nieregularne, rozbudowane z banerem graficznym Strona kategorii - nazwa kategorii (h1) * menu z widgetem produktu - z możliwością dodania go do koszyka Strona kategorii - nazwa kategorii (h1) * liczba produktów w menu Popupy Strona kategorii - nazwa kategorii (h1) 20-50zł rabatu za maila lub rabat Maciej Chmielowski ✉ mc @krakweb.pl ☎ (+48) 530-555-521 ☏ (12) 429-30-13 Agencja Interaktywna Krakweb www.krakweb.pl www.marketing.krakweb.pl ul. Rzemieślnicza 20/124B Kraków Zapraszamy do współpracy








