
Treść preznetacji
Marketing dla developera Dom, mieszkanie, biuro - choć każde z tych miejsc spełnia inne funkcje, w każdym z nich chcemy czuć się dobrze . Poszukujemy miejsca, które będzie nie tylko funkcjonalne, ale także będzie wzbudzało nasze pozytywne emocje. Działania marketingowe dla developera powinny zatem skupiać się na tym wzbudzaniu pozytywnych odczuć w odbiorcach, dostarczeniu informacji i ciekawym przedstawieniu oferty. Inbound marketing To koncepcja działań marketingowych oparta na połączeniu content marketingu , działań w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO . Jej celem jest naturalne budowanie zainteresowania wśród klientów, którzy nie będą atakowani nachalną reklamą, ale zostanie wzbudzona ich ciekawość . Więcej informacji o idei inbound marketingu: http://www.marketing101. pl/inbound-marketing-przyszlosci Content marketing Działania mogą opierać się na blogu firmowym, tworzeniu treści na stronie, lub tworzeniu prezentacji, filmów i grafik. Ich temat dopasowany powinien być do odbiorcy : B2B poszukiwać będzie informacji o nowych inwestycjach i rozwoju firmy, klient B2C chętniej przeczyta o tym jak znaleźć odpowiednie mieszkanie czy potem je urządzić. Treści mogą także dotykać potencjalnych problemów i rozterek z jakimi borykają się klienci. Optymalizacja SEO Odpowiednia optymalizacja to klucz do sukcesu - dzięki niej klienci poszukujący konkretnych treści trafiają na stronę. Media społecznościowe Media społecznościowe dają potencjał bezpośredniego wejścia w interakcję i budowania społeczności wokół miejsca - osiedla, budynku. Pozwalają na zbliżenie się do konsumenta, poznanie go lepiej i kreowanie pozytywnego wizerunku. W branży developerskiej wykorzystać można nie tylko te najpopularniejsze media społecznościowe. Użyte w prezentacji grafiki: Pixabay.com Kanały social media ● Facebook ● Google Maps ● Linkedin oraz Slideshare ● Instagram ● Pinterest ● Forsquare oraz Swarm Facebook Działania służące promocji developera, jak i samych poszczególnych inwestycji. Posty opierałyby się przede wszystkim na treściach i grafikach własnych, ale też na udostępnianiu wartościowych informacji. Google Maps Utworzenie profilu firmy pozwala osobom zainteresowanym w łatwy sposób do niej dotrzeć, a także wystawić jej ocenę. Działanie to jest jednorazowe, wymaga jedynie obsługi w przypadku ewentualnych komentarzy. Linkedin oraz SlideShare Możliwości kanałów: ● Kreowanie wizerunku profesjonalisty, komunikacja B2B . ● Slideshare w połączeniu z Linkedin może także służyć do dzielenia się wiedzą ekspercką, prezentacji case studies . Instagram To kanał, który umożliwia naturalne połączenie z profilem na Facebooku. Dzięki utworzeniu odpowiedniego hasztaga, użytkownicy będą także mieli możliwość robienia zdjęć w danym miejscu i oznaczania ich odpowiednim hasztagiem. Buduje to świadomość marki i naturalnie gromadzi społeczność wokół miejsca. Pinterest To kolejny kanał oparty na przekazie wizualnym - daje możliwość publikowania inspiracji, zdjęć, grafik. To kanał przede wszystkim służący komunikacji B2C , który ma potencjał wizerunkowy dla marki. Zrzut profilu Krakweb na Pinterest: https://pl.pinterest.com/krakweb/ Forsquare oraz Swarm Dwie współdziałające ze sobą aplikacje. Umożliwiające stworzenie strony miejsca, udzielanie przez użytkowników rad odnoszących się do danej lokalizacji, możliwość meldunku poprzez aplikację Swarm oraz grywalizacji - za meldunki otrzymuje się odpowiednie odznaczenia. Daje to możliwość urządzenia gry czy zabawy z wykorzystaniem innych mediów społecznościowych. Zrzut ze strony aplikacji Swarm: https://www. swarmapp.com/ KILKA SŁÓW O NAS... 10 lat doświadczenia: ★ Projektowanie stron www ★ Marketing ★ Aplikacje Autorski system CMS: ★ Edycja wszystkich treści w serwisie ★ Pełna optymalizacja SEO ★ Wysoka wydajność PRACUJEMY M.IN. DLA: ZESPÓŁ (projektowy) MACIEJ CEO, UX/marketing __________________________ 10 lat w marketingu, 5 lat w UX (B2B &B2C) JUSTYNA Creative director, web designer __________________________ 10 lat w projektowaniu i wdrażaniu serwisów www, corporate identity, UI MARTA Marketing __________________________ Strategia, content marketing, social media. Wszechstronne portfolio graficzne https://goo.gl/s9W8Hl GRAFIKA - NASZE UMIEJĘTNOŚCI ★ Webdesign - projekty stron www ★ Kreacje stron konkursowych ★ Identyfikacja wizualna ★ Grafika do social mediów ★ Mailingi i szablony portalowe ★ Elementy kampanii marketingowych ★ Animacje i elementy video ★ Skład tekstu, książek, publikacji ★ Projekty do druku Zobacz portfolio grafika kreatywnego https://goo.gl/s9W8Hl Portfolio marketingowe https://goo.gl/0ffgm8 Maciej Chmielowski ✉ mc@krakweb.pl ☎ (+48) 530-555-521 ☏ (12) 429-30-13 Agencja Interaktywna Krakweb.pl www.krakweb.pl www.marketing.krakweb.pl ul. Rzemieślnicza 20/124B Kraków Zapraszam do współpracy Zaplanujmy razem Twoją kampanię














