Marketing internetowy dewelopera mieszkań

2015

Treść preznetacji

Marketing dla developera Dom, mieszkanie, biuro - choć każde z tych miejsc spełnia inne funkcje, w każdym z nich chcemy czuć się dobrze . Poszukujemy miejsca, które będzie nie tylko funkcjonalne, ale także będzie wzbudzało nasze pozytywne emocje. Działania marketingowe dla developera powinny zatem skupiać się na tym wzbudzaniu pozytywnych odczuć w odbiorcach, dostarczeniu informacji i ciekawym przedstawieniu oferty. Inbound marketing To koncepcja działań marketingowych oparta na połączeniu content marketingu , działań w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO . Jej celem jest naturalne budowanie zainteresowania wśród klientów, którzy nie będą atakowani nachalną reklamą, ale zostanie wzbudzona ich ciekawość . Więcej informacji o idei inbound marketingu: http://www.marketing101. pl/inbound-marketing-przyszlosci Content marketing Działania mogą opierać się na blogu firmowym, tworzeniu treści na stronie, lub tworzeniu prezentacji, filmów i grafik. Ich temat dopasowany powinien być do odbiorcy : B2B poszukiwać będzie informacji o nowych inwestycjach i rozwoju firmy, klient B2C chętniej przeczyta o tym jak znaleźć odpowiednie mieszkanie czy potem je urządzić. Treści mogą także dotykać potencjalnych problemów i rozterek z jakimi borykają się klienci. Optymalizacja SEO Odpowiednia optymalizacja to klucz do sukcesu - dzięki niej klienci poszukujący konkretnych treści trafiają na stronę. Media społecznościowe Media społecznościowe dają potencjał bezpośredniego wejścia w interakcję i budowania społeczności wokół miejsca - osiedla, budynku. Pozwalają na zbliżenie się do konsumenta, poznanie go lepiej i kreowanie pozytywnego wizerunku. W branży developerskiej wykorzystać można nie tylko te najpopularniejsze media społecznościowe. Użyte w prezentacji grafiki: Pixabay.com Kanały social media ● Facebook ● Google Maps ● Linkedin oraz Slideshare ● Instagram ● Pinterest ● Forsquare oraz Swarm Facebook Działania służące promocji developera, jak i samych poszczególnych inwestycji. Posty opierałyby się przede wszystkim na treściach i grafikach własnych, ale też na udostępnianiu wartościowych informacji. Google Maps Utworzenie profilu firmy pozwala osobom zainteresowanym w łatwy sposób do niej dotrzeć, a także wystawić jej ocenę. Działanie to jest jednorazowe, wymaga jedynie obsługi w przypadku ewentualnych komentarzy. Linkedin oraz SlideShare Możliwości kanałów: ● Kreowanie wizerunku profesjonalisty, komunikacja B2B . ● Slideshare w połączeniu z​  Linkedin może także służyć do dzielenia się wiedzą ekspercką, prezentacji case studies . Instagram To kanał, który umożliwia naturalne połączenie z profilem na Facebooku. Dzięki utworzeniu odpowiedniego hasztaga, użytkownicy będą także mieli możliwość robienia zdjęć w danym miejscu i oznaczania ich odpowiednim hasztagiem. Buduje to świadomość marki i naturalnie gromadzi społeczność wokół miejsca. Pinterest To kolejny kanał oparty na przekazie wizualnym - daje możliwość publikowania inspiracji, zdjęć, grafik. To kanał przede wszystkim służący komunikacji B2C , który ma potencjał wizerunkowy dla marki. Zrzut profilu Krakweb na Pinterest: https://pl.pinterest.com/krakweb/ Forsquare oraz Swarm Dwie współdziałające ze sobą aplikacje. Umożliwiające stworzenie strony miejsca, udzielanie przez użytkowników rad odnoszących się do danej lokalizacji, możliwość meldunku poprzez aplikację Swarm oraz grywalizacji - za meldunki otrzymuje się odpowiednie odznaczenia. Daje to możliwość urządzenia gry czy zabawy z wykorzystaniem innych mediów społecznościowych. Zrzut ze strony aplikacji Swarm: https://www. swarmapp.com/ KILKA SŁÓW O NAS... 10 lat doświadczenia: ★ Projektowanie stron www ★ Marketing ★ Aplikacje Autorski system CMS: ★ Edycja wszystkich treści w serwisie ★ Pełna optymalizacja SEO ★ Wysoka wydajność PRACUJEMY M.IN. DLA: ZESPÓŁ (projektowy) MACIEJ CEO, UX/marketing __________________________ 10 lat w marketingu, 5 lat w UX (B2B &B2C) JUSTYNA Creative director, web designer __________________________ 10 lat w projektowaniu i wdrażaniu serwisów www, corporate identity, UI MARTA Marketing __________________________ Strategia, content marketing, social media. Wszechstronne portfolio graficzne https://goo.gl/s9W8Hl GRAFIKA - NASZE UMIEJĘTNOŚCI ★ Webdesign - projekty stron www ★ Kreacje stron konkursowych ★ Identyfikacja wizualna ★ Grafika do social mediów ★ Mailingi i szablony portalowe ★ Elementy kampanii marketingowych ★ Animacje i elementy video ★ Skład tekstu, książek, publikacji ★ Projekty do druku Zobacz portfolio grafika kreatywnego https://goo.gl/s9W8Hl Portfolio marketingowe https://goo.gl/0ffgm8 Maciej Chmielowski ✉ mc@krakweb.pl ☎ (+48) 530-555-521 ☏ (12) 429-30-13 Agencja Interaktywna Krakweb.pl www.krakweb.pl www.marketing.krakweb.pl ul. Rzemieślnicza 20/124B Kraków Zapraszam do współpracy Zaplanujmy razem Twoją kampanię

Dom, mieszkanie, biuro - choć każde z tych miejsc spełnia inne funkcje, w każdym z nich chcemy czuć się dobrze . Poszukujemy miejsca, które będzie nie tylko funkcjonalne, ale także będzie wzbudzało nasze pozytywne emocje. Działania marketingowe dla developera powinny zatem skupiać się na tym wzbudzaniu pozytywnych odczuć w odbiorcach, dostarczeniu informacji i ciekawym przedstawieniu oferty.
Inbound marketing To koncepcja działań marketingowych oparta na połączeniu content marketingu , działań w mediach społecznościowych oraz optymalizacji SEO . Jej celem jest naturalne budowanie zainteresowania wśród klientów, którzy nie będą atakowani nachalną reklamą, ale zostanie wzbudzona ich ciekawość . Więcej informacji o idei inbound marketingu: http://www.marketing101. pl/inbound-marketing-przyszlosci
Content marketing Działania mogą opierać się na blogu firmowym, tworzeniu treści na stronie, lub tworzeniu prezentacji, filmów i grafik. Ich temat dopasowany powinien być do odbiorcy : B2B poszukiwać będzie informacji o nowych inwestycjach i rozwoju firmy, klient B2C chętniej przeczyta o tym jak znaleźć odpowiednie mieszkanie czy potem je urządzić. Treści mogą także dotykać potencjalnych problemów i rozterek z jakimi borykają się klienci.
Optymalizacja SEO Odpowiednia optymalizacja to klucz do sukcesu - dzięki niej klienci poszukujący konkretnych treści trafiają na stronę.
Media społecznościowe Media społecznościowe dają potencjał bezpośredniego wejścia w interakcję i budowania społeczności wokół miejsca - osiedla, budynku. Pozwalają na zbliżenie się do konsumenta, poznanie go lepiej i kreowanie pozytywnego wizerunku. W branży developerskiej wykorzystać można nie tylko te najpopularniejsze media społecznościowe. Użyte w prezentacji grafiki: Pixabay.com
Kanały social media ● Facebook ● Google Maps ● Linkedin oraz Slideshare ● Instagram ● Pinterest ● Forsquare oraz Swarm
Facebook Działania służące promocji developera, jak i samych poszczególnych inwestycji. Posty opierałyby się przede wszystkim na treściach i grafikach własnych, ale też na udostępnianiu wartościowych informacji.
Google Maps Utworzenie profilu firmy pozwala osobom zainteresowanym w łatwy sposób do niej dotrzeć, a także wystawić jej ocenę. Działanie to jest jednorazowe, wymaga jedynie obsługi w przypadku ewentualnych komentarzy.
Linkedin oraz SlideShare Możliwości kanałów: ● Kreowanie wizerunku profesjonalisty, komunikacja B2B . ● Slideshare w połączeniu z​  Linkedin może także służyć do dzielenia się wiedzą ekspercką, prezentacji case studies .
Instagram To kanał, który umożliwia naturalne połączenie z profilem na Facebooku. Dzięki utworzeniu odpowiedniego hasztaga, użytkownicy będą także mieli możliwość robienia zdjęć w danym miejscu i oznaczania ich odpowiednim hasztagiem. Buduje to świadomość marki i naturalnie gromadzi społeczność wokół miejsca.
Pinterest To kolejny kanał oparty na przekazie wizualnym - daje możliwość publikowania inspiracji, zdjęć, grafik. To kanał przede wszystkim służący komunikacji B2C , który ma potencjał wizerunkowy dla marki. Zrzut profilu Krakweb na Pinterest: https://pl.pinterest.com/krakweb/
Forsquare oraz Swarm Dwie współdziałające ze sobą aplikacje. Umożliwiające stworzenie strony miejsca, udzielanie przez użytkowników rad odnoszących się do danej lokalizacji, możliwość meldunku poprzez aplikację Swarm oraz grywalizacji - za meldunki otrzymuje się odpowiednie odznaczenia. Daje to możliwość urządzenia gry czy zabawy z wykorzystaniem innych mediów społecznościowych. Zrzut ze strony aplikacji Swarm: https://www. swarmapp.com/
KILKA SŁÓW O NAS... 10 lat doświadczenia: ★ Projektowanie stron www ★ Marketing ★ Aplikacje Autorski system CMS: ★ Edycja wszystkich treści w serwisie ★ Pełna optymalizacja SEO ★ Wysoka wydajność
PRACUJEMY M.IN. DLA:
ZESPÓŁ (projektowy) MACIEJ CEO, UX/marketing __________________________ 10 lat w marketingu, 5 lat w UX (B2B &B2C) JUSTYNA Creative director, web designer __________________________ 10 lat w projektowaniu i wdrażaniu serwisów www, corporate identity, UI MARTA Marketing __________________________ Strategia, content marketing, social media.
Wszechstronne portfolio graficzne https://goo.gl/s9W8Hl
GRAFIKA - NASZE UMIEJĘTNOŚCI ★ Webdesign - projekty stron www ★ Kreacje stron konkursowych ★ Identyfikacja wizualna ★ Grafika do social mediów ★ Mailingi i szablony portalowe ★ Elementy kampanii marketingowych ★ Animacje i elementy video ★ Skład tekstu, książek, publikacji ★ Projekty do druku Zobacz portfolio grafika kreatywnego https://goo.gl/s9W8Hl
Portfolio marketingowe https://goo.gl/0ffgm8
Maciej Chmielowski ✉ maciek@krakweb.pl ☎ (+48) 507-59-58-59 ☏ (12) 429-30-13 Agencja Interaktywna Krakweb.pl www.krakweb.pl www.marketing.krakweb.pl ul. Rzemieślnicza 20/124B Kraków Zapraszam do współpracy Zaplanujmy razem Twoją kampanię

Blog Prezentacje
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe