optymalizacja konwersji

W czasach rosnącej konkurencji pozyskanie ruchu do serwisu (odwiedzających użytkowników) jest coraz droższe. Co powiesz na to, że jeśli można znacząco zwiększyć sprzedaż w e-sklepie, nie inwestując więcej pieniędzy w generowanie wizyt? Dzisiaj staje się to możliwe. Z pomocą przychodzi tutaj optymalizacja konwersji onsite, w ramach której dotychczasowy ruch w serwisie jest przekuwany w więcej zamówień, a ich wartość jest sukcesywnie zwiększana. CRO to szereg działań, mających na celu zwiększenie efektywności samego serwisu . Optymalizacja konwersji może przynieść wiele korzyści właścicielowi każdego serwisu internetowego. Sekret tkwi we wprowadzeniu odpowiednich zmian na danej stronie, które mogą znacząco zwiększyć jego skuteczność. Optymalizacja konwersji jest ciągłym procesem polegającym na wprowadzaniu małych zmian w witrynie, które mogą podnieść wartość konwersji. To co możemy optymalizować to sama treść, ale także i materiały graficzne, szatę graficzną czy układ elementów na stronie. Optymalizacji mogą podlegać formularze kontaktowe jak i niemal każdy element interfejsu użytkownika (UI). Proces optymalizacji konwersji zaczyna się do dokładnego testowania, kolejnym etapem jest wprowadzenie zmian (eksperymentów) a następnie ich ocena w procesie analitycznym. Przeczytaj artykuły poniżej!
shutterstock.com

Zbierasz leady? Zadbaj o CRO

Celem wielu stron internetowych (w szczególności serwisów firm usługowych) jest generowanie leadów. Chcesz zbudować listę mailingową? Sprzedać produkt? A może skłonić ludzi do pobrania PDF-a czy aplikacji? Jeśli tak, to musisz zadbać o...

Czytaj więcej
shutterstock.com

Generowanie leadów, pojęcie konwersji i podstawy CRO

Celem wielu stron internetowych (w szczególności serwisów firm usługowych) jest generowanie leadów. Chcesz zbudować listę mailingową? Sprzedać produkt? A może skłonić ludzi do pobrania PDF-a czy aplikacji? Jeśli tak, to musisz zadbać o...

Czytaj więcej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you