Quizy w marketingu: marketing wirusowy, content marketing, czy lead generation?

Quizy w marketingu: marketing wirusowy, content marketing, czy lead generation?

Szukasz sposobów na zwiększenie interakcji ze strony użytkowników lub przekierowanie ich z social media do swojej strony internetowej? Zastanawiasz się, jak nie przepaść w natłoku reklam, jak przykuć uwagę i co więcej, zaangażować potencjalnych klientów? Sprawdź, jakie możliwości dadzą Ci quizy!

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
Foto: Devanath
Devanath

Jak często napotykasz się na quizy w portalach społecznościowych? Jeśli jesteś zapalonym użytkownikiem Facebooka, to prawdopodobnie co najmniej raz dziennie. Social media są mieszanką różnorodnych form treści, których celem jest przyciąganie uwagi i angażowanie użytkowników. Jedną z najskuteczniejszych metod na efektywny marketing wirusowy są właśnie quizy. Ten typ treści prowadzi do reakcji łańcuchowej, która może błyskawicznie się rozprzestrzeniać, angażując ogromną ilość osób. Oryginalnie przeprowadzone kampanie wirusowe mają szansę przynieść równie dobre rezultaty, co wysokobudżetowe kampanie. Prosty, ale ciekawie skonstruowany quiz może być bardziej skuteczny od wysokobudżetowych akcji i aplikacji.

Pokażę Ci kilka dobrych praktyk, które warto wziąć pod uwagę tworząc internetowy quiz. Stosując się do poniższych porad, będziesz w stanie nie tylko zwrócić uwagę publiczności, ale również nakłonić w nienatarczywy sposób do wykonania pożądanej czynności.

Quizy i testy w marketingu B2C - dlaczego warto?

Pierwszą zaletą quizów i testów online jest możliwość dostosowania ich do konkretnego produktu, marki czy preferencji grupy docelowej. Są doskonałym narzędziem, które pozwala na dotarcie do szerokiej publiczności, na zwiększenie ich aktywności oraz na zbieranie szczegółowych informacji o użytkownikach. Informacje te możesz wykorzystać, aby lepiej spersonalizować kolejne kampanie marketingowe.  Quizy umożliwiają potencjalnym klientom kontakt z danym produktem w sposób nienachalny, wzmacniając dzięki temu świadomość marki. Ponadto można je wykorzystać przy organizowaniu konkursów internetowych, angażując sporą grupę osób, czy jako element kampanii promocyjnej.

Case study: Znajdź swoje oprawki - quiz Zenni

Salon optyczny Zenni umieścił na swojej stronie internetowej quiz, który miał pomóc klientom w doborze oprawek, odpowiadającym ich unikatowemu stylowi. Quiz nie tylko ułatwił klientom dokonanie właściwego zakupu, ale przede wszystkim dostarczył wartościowego ruchu na stronie. Wzięło w nim udział ponad 140 tys. osób, lista subskrybentów zwiększyła się o 7000 osób. Ponadto, od czasu opublikowania quizu na swojej stronie internetowej firma odnotowała wzrost przychodów o 124 tys.$. Jak więc widać, korzyści jakie dają quizy mogą być naprawdę imponujące.

źródło: http://wpcurve.com/viral-content-quiz/

Zanim przystąpisz do układania quizu, musisz dokładnie sprecyzować główny cel, jaki ma zostać osiągnięty po jego publikacji. Jakich wartości ma dostarczać zarówno Tobie, jak i wypełniającym, czego oczekujesz od uczestników po jego wypełnieniu?

Cele stosowania quizów

źródło: Marketing101, opracowanie własne

Jak stworzyć skuteczny quiz?

Planowanie quizu, tak jak każde działanie marketingowe, wymaga dokładnie opracowanej strategii. Jeśli chcesz zadbać przede wszystkim o długotrwałą komunikację oraz wzrost świadomości marki, quiz powinien być „wielokrotnego użytku” - nie znudzić się po jednorazowym rozwiązaniu, wręcz przeciwnie, zachęcać do rywalizowania z innymi osobami. Zastanawiasz się, od czego zacząć tworzenie quizu,  jakich elementów używać? Poniżej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Tytuł quizu

Quiz rozpoczyna się już od tytułu. To pierwsza rzecz, która przyciąga uwagę. 80% użytkowników podejmuje decyzję czy rozwiązać dany quiz właśnie na podstawie tytułu. Dlatego to niezwykle istotny element, zwłaszcza w przypadku udostępnienia quizu w social media. Jeśli chcesz, aby Twój quiz wyróżniał się spośród setek publikowanych tam postów, musisz zadbać o jego wyraźną ekspozycję: intrygujący tytuł oraz wyrazistą grafikę.

Najczęściej stosowane tytuły quizów

„Właściwy” tytuł - Jaka jest różnica pomiędzy tytułem „Ile wiesz o social media?” a „Ile właściwie wiesz o social media?” Z pozoru niewielka, prawda? Jednak dodanie słowa „właściwie” czy „rzeczywiście” może natychmiastowo zmienić sens pytania z luźnego i niezobowiązującego do skutecznego wezwania do działania. A jak wiadomo, większość z nas nie lubi wycofywać się z postawionych wyzwań. Zastanów się nad zastosowaniem tego szablonu, jeśli chcesz sprowokować odbiorców do sprawdzenia wiedzy na konkretny temat.

„Jaką postacią …. jesteś?”-  Jest to jeden z najbardziej popularnych szablonów, na które można się natknąć. Ponieważ ludzie lubią dowiadywać się, jaka postać z Gwiezdnych Wojen jest do nich najbardziej podobna lub którą hollywoodzką gwiazdę przypominają, bardzo chętnie rozwiązują tego rodzaju quizy, dzieląc się z innymi otrzymanymi wynikami. Tego typu tytuły są zwykle bardzo angażujące i dlatego też często stosowane. Niewątpliwą zaletą tego szablonu jest możliwość dostosowania go do dowolnego tematu.

quiz tytul

źródło: www.samequizy.pl/jakim-kolorem-jestes-5/

“Z którym celebrytą stworzył(a)byś udany związek”? - Żyjemy obecnie w świecie, który jest zakochany w gwiazdach i celebrytach. Chętnie o nich czytamy i jeszcze chętniej się z nimi utożsamiamy, często widząc w nich odbicie nas samych.  Według przeprowadzonych badań, quizy ze słowem „celebryta” w tytule, mają wyższą liczbę wyświetleń niż te bez.

tytul z gwiazdami

źródło:www.socialmediaexplorer.com/social-media-marketing/how-to-make-the-perfect-social-media-quiz/

Powyższy wykres przedstawia zestawienie 1400 quizów, opublikowanych na różnych stronach. Według przeprowadzonych badań tytuły ze słowem “celebryta” miały prawie dziesięciokrotnie większą liczbę wyświetleń. Nie ma gwarancji, że użycie w tytule słowa “celebryta” zapewni Ci 5000 wyświetleń, ale w wielu przypadkach może okazać się pomocne.

Reklama:
Profesjonalnie zajmiemy się twoją kampanią

Typ quizu

Po wymyśleniu tytułu nadszedł czas na dopasowanie go do typu quizu. Ponownie musisz zastanowić się nad grupą docelową oraz nad tym, jakich korzyści oczekujesz po swoim quizie. Można stworzyć quiz dotyczący znajomości danej marki, osoby lub skupiający się wokół konkretnego zagadnienia np. geografii Polski.

Przykładowe rodzaje quizów

Quiz osobowości – ludzie z natury lubią słuchać o sobie i dowiadywać się pozytywnych rzeczy na swój temat. To główny powód dużej popularności tego typu testów. Przyciągają sporą grupę użytkowników i są najczęściej udostępniane. Dużą ich zaletą jest możliwość łatwego dopasowania do konkretnego produktu czy zagadnienia.

konkurs sprawdzajacy osobowosc

Przykład quizu sprawdzający rodzaj osobowości. źródło: www.quotev.com/quiz/4006979

Quizy osobowości są często wykorzystywane w celach marketingowych. Pomagają w dopasowaniu konkretnego produktu do danej osoby, biorąc pod uwagę jej indywidualne cechy i potrzeby. Ułatwiają w ten sposób klientowi dokonanie właściwego wyboru, bez konieczności przeglądania całego asortymentu i porównywania produktów. To dobra okazja, aby uzyskać dane kontaktowe od potencjalnego klienta. Jest duża szansa, że osoba, która rozwiązała test, będzie realnie zainteresowana Twoim produktem i będzie bardziej skłonna zostawić chociażby maila.

konkurs samsung

Quiz umożliwiający dobór telefonu odpowiadającego naszym preferencjom

Źródło:http://www.usatoday.com/story/tech/2014/09/04/iphone-apple-smartphone-quiz/15094245/

Case studies

Z Gallerie - Jaki jest Twój Styl Osobowości

Z Gallerie to firma oferująca szeroki wybór mebli i elementów aranżacji wnętrz. Firma stworzyła quiz “Jaki jest Twój styl Z Gallerie?”, którego celem była pomoc w określeniu stylu oraz znalezieniu odpowiednich mebli i dodatków pasujących do osobowości potencjalnych klientów.

test personalny

źródło: strona internetowa Z Gallerie www.style.zgallerie.com/style-quiz

Quiz składał się z serii pytań, których odpowiedzi generowały specyficzny typ osobowości. Następnie w oparciu o  indywidualne preferencje, użytkownicy otrzymywali spersonalizowane rekomendacje produktów, dostosowane do ich własnych upodobań. Quiz nie tylko stanowił pomoc dla potencjalnych klientów, ale przede wszystkim posłużył jako narzędzie generujące wartościowe leady.

dodatki do domu

źródło: strona internetowa Z Gallerie www.zgallerie.com/t-glamorous-regency.aspx





Pampadour - Co powinieneś dać Twojej Mamie na Dzień Matki?

Blog lifestylowy Pampadour z okazji zbliżającego się Dnia Matki przygotował quiz, mający na celu pomoc w znalezieniu idealnego prezentu dla mamy. Osoby, które rozwiązały quiz i zostawiły swój adres mailowy miały również szansę wygrać bon podarunkowy dla swojej mamy. Quiz spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród użytkowników. 399 osób rozwiązało quiz, z czego 229 zostawiło swoje dane kontaktowe, co stanowi 64% wskaźnik konwersji.

dzien matki

źródło: http://pampadour.com/get-mom-mothers-day/

statystyki

źródło: http://www.wordstream.com/blog/ws/2015/05/27/marketing-quiz

Quiz wiedzy 

Quiz wiedzy – jest to jeden z najczęściej spotykanych typów quizów. W marketingu wykorzystuje się go głównie w celu sprawdzenia, ile ludzie wiedzą na temat danej firmy czy produktu. Testy wiedzy warto wykorzystać w celach konkursowych, na przykład z okazji rocznicy powstania firmy, nagradzając osobę, która wykazała się najlepszą znajomością zagadnień związanych z działalnością firmy.

znajmosc miast

Przykład quizu sprawdzającego znajomość polskich miast

źródło: http://tinyurl.com/zmenodh

Quiz Edukacyjny 

Quiz edukacyjny - Quizy mogą mieć również zastosowanie w działalności prospołecznej, poruszającej ważne kwestie. Jakiś czas temu Czerwony Krzyż przygotował quiz sprawdzający znajomość podstawowych zasad pływania.  Jego celem było zwiększenie świadomości na temat bezpieczeństwa w wodzie, która jak się okazało, pozostawia wiele do życzenia. Quiz spotkał się ze sporym zainteresowaniem i był żywo komentowany w social media.

plywanie

Quiz sprawdzający znajomość zasad bezpiecznego pływania, Źródło: strona internetowa amerykańskiego Czerwonego Krzyża: źródło: http://tinyurl.com/gusg6zh

Organizacja Amnesty International wykorzystała quiz w celu zwiększenia świadomości ludzi na temat organizacji humanitarnych i projektów społecznych. Na podstawie udzielonych w quizie odpowiedzi oraz cech osobowości możesz dowiedzieć się, w jaką aktywność prospołeczną powinieneś się zaangażować.

organizacje humanitarne

Quiz dotyczący istniejących organizacji humanitarnych

Źródło: Strona internetowa Amnesty International: www.amnesty.org.au/features/comments/35267

Pytania w quizie

Gdy masz już wybrany tytuł quizu i jego rodzaj, nadszedł czas, aby przejść do pytań. Zastanawiasz się jak skonstruować pytania, które pozwolą na łatwą i przyjemną komunikację z Twoimi odbiorcami? Istnieje kilka zasad, które musisz wziąć pod uwagę, aby uzyskać jak największe korzyści. Oto kilka z nich:

Bądź częścią quizu – największą zaletą quizu jest możliwość bezpośredniej rozmowy twórcy z rozwiązującym. Zostań jego częścią i mów do odbiorców tak, jakbyś rozmawiał z nimi osobiście.

Używaj obrazków – Pytania, które są bardzo rozbudowane i składają się z samego tekstu są po prostu nudne. Tylko najwytrwalsi rozwiążą quiz tego typu do samego końca. Stosowanie obrazów i grafik sprawia, że quiz nie tylko jest bardziej atrakcyjny wizualnie, ale i lepiej zapamiętujemy czego dotyczył. Wykorzystanie w quizie produktów czy loga danej marki z pewnością zwiększy jej świadomość wśród potencjalnych klientów.

Nie przetrzymuj – użytkownicy przeglądają portale społecznościowe w błyskawicznym tempie, dlatego też rozwiązywanie quizu nie powinno im pochłaniać zbyt dużo czasu. Prawidłowo skonstruowany quiz powinien zawierać 6-10 pytań i być możliwy do rozwiązania w ciągu 2- 3 minut. Oczywiście w niektórych przypadkach dłuższy format quizu również się sprawdza, np. jeśli tworzysz quiz skupiony wokół tematu, który szczególnie pasjonuje ludzi.

Pewna marka opublikowała quiz o Harrym Potterze, który składał się aż z 29 pytań. Wbrew pozorom to wcale nie  zniechęciło użytkowników do rozwiązania testu. Wręcz przeciwnie, quiz spotkał się z olbrzymim zainteresowaniem. Na chwilę obecną rozwiązało go ponad 65 tysięcy osób. Nie ma co się oszukiwać, niewiele tematów jest tak chwytliwych jak Harry Potter, dlatego lepiej pozostań przy max. 10 pytaniach.

źródło: http://wpcurve.com/viral-content-quiz/

Wyniki quizu

Komplementuj – Czy wrzuciłbyś do sieci zdjęcie tosta, którego przypaliłeś robiąc śniadanie? Nie? Ale zdjęcie efektownie prezentującego się ciastka z modnej cukierni pewnie już tak? To samo tyczy się wyników quizu. Mówiąc miłe rzeczy o użytkownikach, automatycznie zyskujesz szansę na zwiększenie liczy udostępnień i tym samym zasięgu quizu. Któż z nas nie podzieliłby się z innymi pozytywnymi informacjami na swój temat?

kompetencje marketingowe

Quiz sprawdzający nasze główne kompetencje w zakresie marketingu

Źródło: www.blog.aweber.com/aweberhour/whats-your-marketing-superpower-quiz-giveaway.htm

Odsyłaj do strony internetowej – pamiętaj o poinformowaniu, gdzie w sieci można znaleźć Twoją firmę -   na stronie internetowej, blogu, czy w kanałach social media. Możesz też na koniec quizu zaprezentować rekomendacje produktów. Staraj się czerpać z quizu możliwie jak najwięcej korzyści.

Nagradzaj –  nie ujawniaj wyników od razu. Zachęć użytkownika do dopisania się do listy mailingowej w zamian za otrzymanie na przykład darmowego e-booka, który będzie można pobrać po zakończeniu quizu. Pamiętaj, aby dać użytkownikom możliwość pominięcia tego kroku i otrzymania wyników bez konieczności podania e-maila.

formularz mailowy

źródło: www.blog.aweber.com/aweberhour/whats-your-marketing-superpower-quiz-giveaway.htm

Co jeszcze?

Zdobywaj wartościowe informacje - Osoba, która poświęciła czas na rozwiązanie quizu, będzie bardziej skłonna pozostawić swoje dane kontaktowe. Adres mailowy to minimum, jakie możesz „wyciągnąć” od użytkownika. Możesz również poprosić o imię, co pozwoli Ci spersonalizować wysyłane maile. Pamiętaj, aby nie wymagać informacji, które nie są Ci niezbędne. Po co Ci czyjś numer telefonu skoro i tak nie masz zamiaru do niego dzwonić?

Nagrody w quizach

Jeśli zastanawiasz się, jak zachęcić nieco opornych użytkowników do wzięcia udziału w quizie, spróbuj zastosować nagrody. Nagroda jest elementem obowiązkowym szczególnie wtedy, gdy quiz został przygotowany na jakąś specjalną okazję np. rocznicę powstania firmy czy nadchodzące święta. Wtedy warto zadbać, aby była ona szczególnie zachęcająca i wartościowa dla użytkowników.  Nagrody należy stosować również wtedy, kiedy nasz quiz nie odróżnia się wystarczająco od setek innych quizów. W tym przypadku jako nagroda może posłużyć darmowy e-book do pobrania lub kupon rabatowy.

Jeżeli natomiast quiz został wyjątkowo pomysłowo stworzony, istnieje duża szansa, że obroni się sam. Użytkownicy i tak będą chcieli z niego korzystać oraz angażować innych, bo po prostu sprawił im frajdę. Zaczną go udostępniać, komentować, zapraszać znajomych, porównywać wyniki z innymi. I tym sposobem zasięg quizu zwiększy się diametralnie. Jeśli jednak masz taką możliwość, używaj nagród jako “przynęty” dla potencjalnych uczestników. Bo jak wiadomo, nic tak nie motywuje do działania jak żądza wygranej.

Case studies

Benchmark

Benchmark to jeden z największych serwisów technologicznych w Polsce. Z okazji nadchodzących Walentynek opublikował na swojej stronie internetowej quiz, który określał typ (technologicznej) osobowości naszej drugiej połówki. Wśród osób biorących udział w zabawie rozlosowano wartościowe nagrody, m.in: laptop i drony. Ponadto każdy z użytkowników otrzymał humorystyczny dyplom oraz propozycje prezentów dla ukochanej osoby. Quiz spotkał się z dużym zainteresowaniem wśród odbiorców (prawie 1800 odsłon).

konkurs walentynkowy

Przykład walentynkowego quizu z nagrodami: www.benchmark.pl/quiz/smartlove.html

Tesco

Tesco w ramach akcji “Miesiąc Zdrowego Odżywiana” przygotowało Mini i Wielki quiz dotyczący zasad zdrowego stylu życia. Każdego dnia na stronie konkursowej pojawiało się jedno proste pytanie. Każdy z uczestników Mini Quizu miał szansę wygrać codziennie jeden z trzech bonów zakupowych. Natomiast w Wielkim Quizie uczestniczy walczyli m.in o tablet, iPhone oraz rower. Quiz zaangażował sporą grupę osób, bo nie tylko dotyczył modnej obecnie tematyki zdrowego odżywiania, ale przede wszystkim oferował atrakcyjne nagrody.

miesiąc zdrowia w tesco

Przykład quizu zorganizowanego w ramach akcji “Miesiąc zdrowego odżywiania w Tesco”: www.zdrowyapetyt.pl/miesiac-zdrowego-odzywiania

Dystrybucja i promocja

Przygotowanie quizu w oparciu o powyższe wskazówki niestety jeszcze nie zagwarantuje Ci sukcesu. Równie istotne są działania zwiększające jego zasięg. Obecnie większość quizów online oprócz podziękowania za udział w zabawie zachęca do udostępnienia quizu i/lub swojego wyniku w social media oraz zaproszenia do gry innych. I słusznie. Ludzie chętniej będą konkurować z osobami, które znają, dlatego też warto dać im możliwość udostępniania gry i angażowania swoich znajomych.

poziomy quizu

żródło: http://www.quizfactor.com/quiz/general-knowledge/5

Zasięg quizu

Quiz możesz promować także poprzez:

  • umieszczenie go na swojej stronie lub blogu,
  • umieszczenie go w kanałach w social media,
  • zaproszenie do zabawy za pośrednictwem newslettera.

Możesz skorzystać także z reklam na Facebooku. Facebook umożliwia wybór odbiorców reklamy w zależności od lokalizacji, danych demograficznych, specyficznych zachowań itp. Jeżeli swój quiz chcesz skierować do konkretnej grupy docelowej, to jest to sposób, który warto wykorzystać.

Przy promowaniu quizu pamiętaj:

  • używaj atrakcyjnych wizualnie i jakościowo grafik,
  • wymyśl nagłówek, który zaintryguje odbiorców,
  • sprawdź, czy quiz wyświetla się prawidłowo.

Siła napędowa quizu 

Na koniec warto wspomnieć o elemencie bez którego nawet najlepiej przemyślany i skonstruowany quiz internetowy nie przyniesie oczekiwanych efektów. Chodzi tu o silnik, w oparciu o który będzie funkcjonował quiz. Z punktu widzenia klienta, bardziej korzystnym okaże się serwer dedykowany, wykorzystywany wyłącznie przez jednego klienta danego dostawcy.

Dlaczego warto wybrać indywidualnie zaprojektowany silnik?

  • większa wydajność, ponieważ wszystkie jego parametry techniczne pozostają do dyspozycji jednego użytkownika, w przypadku współdzielenia silniku istnieje ryzyko, że inni klienci wykorzystają cały zasób energii 
  • gwarancja bezpieczeństwa, ponieważ dostęp do serwera mają wyłącznie administratorzy
  • korzystając z usług profesjonalnej firmy można liczyć na ich wsparcie techniczne
  • swoboda działania, użytkownik silnika dedykowanego może dokonywać instalacji dowolnego systemu operacyjnego czy oprogramowania, bez obowiązku konsultowania tego z pozostałymi osobami
  • mniejsze ryzyko awarii, w serwerze dedykowanym wszelkie parametry techniczne zostają precyzyjne dopasowane do potrzeb konkretnego klienta, co znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia awarii.

@
Brief

Quizy i inne formy interaktywnych treści szybko rosną na popularności i jak można zauważyć coraz więcej znanych marek wykorzystuje je w swoich działaniach promocyjnych. Ludzie są już zmęczeni byciem wyłącznie biernym użytkownikiem Internetu. Chcą być jego częścią. Marketerzy zdają sobie z tego sprawę, dlatego poszukują narzędzi do interaktywnego content marketingu. Temu właśnie służą quizy. Z pozoru niezobowiązująca forma rozrywki dla użytkowników, jednak w praktyce może przynieść obustronne korzyści. To świetny sposób na utrzymanie uwagi użytkownika już od samego początku i zwiększenie jego zaangażowania. Warto zatem zacząć stosować quizy w swoich działaniach marketingowych, gdyż jest to obecnie jeden z najefektywniejszych sposobów na marketing wirusowy. 

Nie masz pomysłu na quiz idealny dla swojej marki? A może potrzebujesz silnika do tworzenia akcji marketingowej opartej o quizy? W Krakweb pomożemy Ci stworzyć quiz spójny z pozostałymi działaniami komunikacyjnymi, nie tylko pod względem merytorycznym, ale również kreacji oraz wykonania. Skontaktuj się z nami przez formularz po prawej lub sprawdź naszą ofertę na www.krakweb.pl.

Źródła:

  1. http://www.matthewwoodward.co.uk/tutorials/social-media-quiz-lead-generation/
  2. http://smartblogs.com/social-media/2015/12/23/how-to-create-your-own-lead-generating-social-marketing-quiz/
  3. https://www.socialmediaexplorer.com/social-media-marketing/how-to-make-the-perfect-social-media-quiz/
  4. https://www.convertwithcontent.com/quizzes-social-media-marketing-strategy/
  5. https://blog.aweber.com/digital-marketing-2/how-to-create-use-and-promote-quizzes-to-grow-your-email-list.htm
  6. http://www.wordstream.com/blog/ws/2015/05/27/marketing-quiz
  7. http://www.quizfactor.com/quiz/general-knowledge/5
  8. www:blog.aweber.com/aweberhour/whats-your-marketing-superpower-quiz-giveaway.htm
  9. https://blog.aweber.com/aweberhour/whats-your-marketing-superpower-quiz-giveaway.htm
  10. www.redcrosschat.org/2014/08/28/quiz-do-you-actually-know-how-to-swim/#sthash.lmaMOzkf.csgDyWdG.dpbs
  11. www.podroze.gazeta.pl/galerie/13,142744,6725,jak-dobrze-znasz-polskie-miasta-quiz-ekstremalny.html?bo=1
  12. www.zgallerie.com/t-glamorous-regency.aspx
  13. www.socialmediaexplorer.com/social-media-marketing/how-to-make-the-perfect-social-media-quiz/
  14. www.samequizy.pl/jakim-kolorem-jestes-5
  15. www.benchmark.pl/quiz/smartlove.html
  16. www.zdrowyapetyt.pl/miesiac-zdrowego-odzywiania
Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Chcesz, żebyśmy zadzwonili do Ciebie za darmo w 3 minuty?

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

03:00Powered by KRAKWEB
and ICEBERG
We will call you