Firma Arrow ECS Polska jest naszym partnerem od kilku lat. Współpracowaliśmy na wielu płaszczyznach. Od przygotowania i stworzenia aplikacji dedykowanych , przez kampanie marketingowe, po wdrażanie stron internetowych - landing page i mikroserwisów. Mikroserwis Arrow Szkolenia to odpowiedź na potrzebę szybkiego zaistnienia z ofertą szkoleniową w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. ICEberg CMS w przeciwieństwie do wielu rozwiązań służących do zarządzania ofertą szkoleń pozwala na przedstawienie listy szkoleń i poszczególnych szkoleń w sposób idealny dla Google, a w efekcie szybkie zaindeksowanie strony oraz wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Portfolio: Mikroserwis www - katalog szkoleń dla Arrow
Mikro serwis www katalog szkoleń dla Arrow
![{[description]}](https://www.krakweb.pl/uploads/modules/articles/thumbs/775_400_crop_q80_c53eada2c6a6ba3.jpg)
Mikroserwis Arrow Szkolenia jest przeznaczony do prezentacji szkoleń oferowanych przez Arrow. Mimo niewielkiej ilości treści, które prezentowane są na stronie w ciągu kilkunastu dni bez żadnych dodatkowych działań promocyjnych udało zaistnieć w wynikach naturalnych wyszukiwarki Google.
Użyliśmy do tworzenia tego serwisu gotowych, podstawowych modułów naszego autorskiego systemu ICEberg CMS:
- podstrony tekstowe - do prezentacji oferty użyliśmy najprostszego modułu ICEberg CMS - zawartości tekstowej
- newsletter - pozwalający na zebranie kontaktów marketingowych od osób zainteresowanych działaniami firmy, połączony z wdrożoną przez Krakweb w Arrow aplikacją marketingową.
- mapa Google - służąca do pokazania lokalizacji siedziby firmy, czy miejsca, w którym odbędzie się szkolenie
dzięki czemu projekt przebiegł szybko, a koszty były niewielkie. Wdrożenie zajęło 20 godzin roboczych.
Jeśli jesteś zainteresowany tym, jak dokładnie wygląda opisywany mikroserwis firmy Arrow wejdź w link poniżej. Odniesie Cię on do omawianej strony.
Katalog szkoleń - mikro serwis www
Mikroserwis jest czymś pomiędzy landing pagem, a serwisem internetowym. Mikroserwis dotyczy jednego, wąskiego tematu i ma na celu konwersje, natomiast w odróżnieniu od strony landing page posiada podstrony. Zobacz jak poradziliśmy sobie z wdrożeniem dla firmy Arrow.
Top strony

W górnej części mikroserwisu poświęconemu szkoleniom firmy Arrow, znajduje się baner z krótkim tekstem przedstawiającym firmę.
Katalog szkoleń

Zaraz pod topem strony umieściliśmy katalog szkoleń. Pokazują się tutaj wszystkie szkolenia, które firma Arrow ma w swojej ofercie. Po najechaniu kursorem, na jedno ze szkoleń, zostaje ono wyróżnione, w celu zachęcenia do zapoznania się z większą ilością szczegółów.
Stopka serwisu

Na dole strony głównej znajduje się stopka (sporych rozmiarów, jak na tak niewielką stronę), w której znajdują się dane firmy, oraz podlinkowane adresy URL stron głównych - firmowej oraz serwisu z katalogiem wydarzeń. Zabieg umieszczenia w stopce danych firmy ma na celu budowę wiarygodności Arrow jako partnera oraz wzbudzenie poczucia bezpieczeństwa w użytkowniku. W prawej kolumnie stopki natomiast, umieściliśmy możliwość zapisu do newslettera, oraz ikony-odnośniki do social mediów - LinkedIn i kanału YT firmy, oraz zachętę do pozostawienia maila - subskrypcji newslettera.
Podstrona ofertowa - szkolenia


Na podstronie ofertowej wyświetlają się też logo autoryzowanych producentów. Jest to kolejny sposób nawigacji po serwisie oraz dodatkowa próba wzbudzenia zaufania odbiorcy.
Więcej o mikro serwisach dowiesz się z naszej prezentacji.
Zapraszamy też do zadawania pytań i przesyłania swoich pomysłów na mikro serwisy. Szybko i sprawnie zweryfkujemy je i przedstawimy wycenę. Formularz kontaktowy Możesz też przesłać od razu zapytanie poprzez Formularz zapytania ofertowego.