ICEberg CMS w serwisach firmowych i korporacyjnych - podstawy zastosowania

ICEberg CMS w serwisach firmowych i korporacyjnych - podstawy zastosowania

To co wyróżnia system ICEberg CMS we wdrożeniu serwisu korporacyjnego lub firmowego to możliwość edycji i konfiguracji niemal każdej treści w serwisie. Zwykle nasi klienci wykorzystują od 10% do 15% możliwości tego silnika. Jego stopień rozbudowania nie wpływa jednak negatywnie na codzienną edycję i korzystanie z najczęściej używanych funkcji i modułów w prostych serwisach. Cieszy nas jednak gdy we wdrożeniu wykorzystywane jest wiele możliwości systemu. A tak jest w serwisach korporacyjnych.

Poprzedni artykuł
{[description]}

Mottem przyświecającym nam przy rozwoju ICEberg CMS jest: “Możesz!”. Dajemy silnik, dzięki któremu możesz zrobić w serwisie wszystko, czego potrzebujesz.

Edytować możesz m.in.:

  • Stronę główną (treść, liczbę sekcji, obrazki i multimedia, slajder, pola formularza i inne elementy sekcji interaktywnych) w strukturze. 
  • Wszystkie podstrony m.in. landing page, artykuły typu blogowego, galerie - a w ramach ich edycji m.in.: ich tytuły, adresy URL, opisy, wstępy, zdjęcia, znaczniki SEO, parametry wyświetlane przez FB, powiązania pomiędzy elementami. Szybki dostęp do edycji ostatnich treści oraz tworzenia kolejnych jest dostępny dzięki naszej innowacyjnej tablicy po zalogowaniu do CMSa (Dashboard).
  • Formularze kontaktowe. System umożliwia tworzenie wielu różnorodnych własnych formularzy - kontaktowych, zbierających dane klientów, nawet formularzy wieloetapowych (użytkownik w tym module po przejściu jednego etapu może przerwać wypełnianie, a dane są zapisywane i może wrócić do wypełniania w innym terminie). Formularze tworzyć można z niemal dowolnych typów pól - typów dostępnych w systemie jest kilkanaście. Formularze można tworzyć jako podstrony lub jako widgety (formularze o dowolnej pozycji za pomocą modułu MCP), które następnie dzięki krótkiemu kodowi szybko umieszczamy w dowolnym miejscu na stronie - w treści podstrony przez edytor, popupie, stopce czy bocznej kolumnie.
  • Produkty - w tym wszystkie ich parametry, zdjęcia, multimedia, przynależność do producentów, kategorii, czy rodzin produktów. Moduł Katalog produktów wykorzystujemy w sklepach internetowych, katalogach produktów firm produkcyjnych lub dystrybucyjnych
  • Komunikaty - w formularzach, po wykonaniu poszczególnych akcji na stronie przez użytkownika. Są to elementy konfiguracji poszczególnych modułów. System w ramach konfiguracji umożliwia też edycję maili z komunikatami takimi jak przypomnienie hasła, potwierdzenie rejestracji, wysyłki zapytania, czy transakcji. Wszystkie te maile w ramach wdrożenia są stylowane zgodnie z szablonem strony i identyfikacją wizualną.
  • Szablony maili otrzymywanych przez użytkownika - takich jak potwierdzenia wysłania zapytania, zakupu, czy pobrania pliku ze strony.
  • Okienka, widgety, popupy i różnego rodzaju mniejsze elementy serwisu.
  • Parametry serwisu takie jak globalne opcje SEO, ustawienia wersji językowych, widgetów w panelu i wiele innych.
  • Elementy interaktywne takie jak slajdery, czy animacje sekcji.
  • Wydarzenia. Moduł katalogu wydarzeń może wesprzeć Cię w zapraszaniu na szkolenia, spotkania otwarte czy webinary. Często jednak do organizacji webinarów klienci nasi używają tylko modułu formularzy (podstrony) lub formularz o dowolnej pozycji + zawartość tekstowa lub formularz o dowolnej pozycji + landing page. Wszystko zależy od pożądanego kształtu i wyglądu podstrony wydarzenia  - czy ma to być krótka czy długa strona i z jakich sekcji ma być złożona. 

To tylko wybrane elementy i moduły ICEberg CMS. Modułów jest kilkadziesiąt, wszystkie dobrze zintegrowane z CMSem i rozwijane regularnie. Dzięki pełnej kontroli nad nimi i ich rozwojem dajemy możliwość tworzenia pomiędzy nimi powiązań, które w efekcie pozwalają tworzyć serwisy w których użytkownicy angażują się na dłużej i uzyskują wszystkie potrzebne informacje i funkcje w jednym miejscu. Daje to możliwość tworzenia wielofunkcyjnych serwisów i minimalizuje potrzebę korzystania z zewnętrznych aplikacji.

Wszystkie treści do serwisu dostarczone przez klienta w tym treści ze starej strony wprowadzamy w ramach wdrożenia i jest to przez nas zrealizowane dokładnie. Edytować możesz niemal wszystko, ale w praktyce będziesz edytować to co będziesz potrzebować zmieniać.

Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you