Hurtownia dropshipping oparta na Iceberg CMS

Hurtownia dropshipping oparta na Iceberg CMS

wybrane aspekty związane z tworzeniem i zarządzaniem hurtownią internetową funkcjonującą w oparciu o system ICEberg CMS

Poprzedni artykuł
{[description]}

Drop shipping dwustronny

Sklep internetowy, który współpracuje z hurtownią (opartą o ICEberg CMS) może zaciągać produkty z hurtowni i stany magazynowe do siebie. W drugą stronę (tj. od sklepu internetowego do hurtowni) przekazywane są automatycznie złożone zamówienie - trafiają do ICEberg CMS wykorzystywanego przez hurtownię. Umożliwia to współpracę pomiędzy sklepem internetowym a hurtownią polegającą na tym, że hurtownia wysyła produkty w imieniu sklepu internetowego. Sklepy internetowe bardzo cenią sobie taką możliwość, taki model współpracy ze względu na znacząco mniejszą ilość obowiązków wtedy z obsługą zamówień. - pełniejszą automatyzację. 

Wieloserwisowość

ICEberg cms umożliwia stworzenie wielu serwisów internetowych połączonych w jednym panelu CMS, zarządzanych z jednego miejsca. 

  • Można więc do stworzonego już serwisu przenosić inne istniejące sklepy internetowe - hurtownie. 
  • Można też w oparciu o raz wdrożony system tworzyć kolejne serwisy - sklepy/hurtownie. 
  • Serwisy te mogą być dostępne w różnych domenach, mogą mieć też różne interfejsy. 

Może to pozwolić jednym miejscu zbierać transakcje kilku kategorii produktów (jednej firmy) lub kilku sklepów dostępnych pod różnymi markami. 

Wymiana danych. Synchronizacja

Iceberg CMS posiada moduły pozwalające na udostępnianie partnerom handlowym w bezpieczny sposób danych produktu oraz ich synchronizację. Dostępne jest api które pozwala na pobieranie przez sklepy internetowe dostępnych produktów w zakresie nazwy, ceny, zdjęcia, stany magazynowe oraz inne parametry produktów dostępne w katalogu produktów. W drugą stronę  API umożliwia synchronizację zamówień do sklepu internetowego / hurtowni. 

Doświadczenie Krakweb

Mamy wieloletnie doświadczenie zarówno we wdrażaniu platform e-commerce jak i integrowaniu ze sobą różnorodnych systemów (sklepów internetowych z hurtowniami, sklepów internetowych z systemami ERP, systemów CRM z serwisami internetowymi, aplikacjami marketingowymi itp. itd.). 

Od około 2 lat wdrażamy sklepy internetowe w modelu dropshipping. Nasze oprogramowanie ICEberg CMS umożliwia między innymi połączenie jednego sklepu internetowego z kilkoma hurtowniami.

Z perspektywy hurtowni natomiast ICEberg CMS umożliwia stworzenie hurtowni internetowej (platformy e-commerce), która oferuje możliwości będącymi połączeniem systemu e-commerce z API do synchronizacji produktów i przekazywania automatycznego - w pełni zautomatyzowanego przekazywania zamówień.

Hurtownia dropshipping

Nasza aplikacja umożliwia zbudowanie hurtowni internetowej w modelu dropshipping. Interfejs do sklepów internetowych budujemy w oparciu o pliki XML i/lub api. 

Wsparcie. Wiedza. Konsultacje. Materiały

Naszych partnerów i ich partnerów wspieramy technologicznie i wiedzą w zakresie prowadzenia sprzedaży, współpracy i automatyzacji. Możecie zatem państwo liczyć na to , że sklepy współpracujące z hurtownią otrzymają instrukcje tekstowe, filmy instruktażowe i innego rodzaju materiały, które pomogą im podłączyć się do API i realizować dropshipping. W najbliższym czasie. 

System  zapewni integrację z kurierem

wraz z zamówieniem przesyłek u kuriera  w oparciu o API (API DHL). Zgodnie z wytycznymi koszty wysyłki będą stałe i takie same dla każdej przesyłki. Termin wysyłki - dzień następny jeśli towar dostępny. System ICEberg CMS da jednak możliwość zarządzania parametrami w tym zakresie. 

System gwarantuje dalszą elastyczną rozbudowę

Oferujemy wdrożenie autorskiego gotowego systemu CMS (ICEberg CMS) wraz z modułami katalog produktów, API, synchronizator. Stworzymy konektory dla poszczególnych typów aplikacji czyli   konektor dla Wordpress, PrestaShop oraz instrukcję tworzenia kolejnych konektorów. Innymi słowy partner czyli sklep internetowy otrzyma gotowy mechanizm od A do Z który wystarczy zainstalować na własnym sklepie internetowym żeby zacząć sprzedawać. 

Termin realizacji

Żeby zrobić w pełni wartościowy indywidualnie zaprojektowany portal potrzebny termin to w granicach 2-3 miesięcy od momentu podpisania umowy   

Etapy współpracy

Pierwszym etapem współpracy jest briefing czyli rozmowa o państwa potrzebach w zakresie kreacji i wypełnienie formularza - prosimy o odpowiedź na pewno liczbę pytań i w tym  formularzu jedną z podstawowych rzeczy jest to jakie macie państwo materiały do tej pory i - potrzebujemy wszelkie materiały i informacjach które nam pomogą przygotować projekty graficzne - np.  logotyp, księga znaku, key visual , materiały drukowane itp. 

Importer produktów

Mamy gotowe moduły  które służą do tego że mając arkusz zapisany z excela jako plik o formacie CSV (każdy może tak to napisać z każdego pakietu biurowego w tym Office, Google, czy openoffice) 

Gdy tych wydarzeń jest sporo i redaktor dostaje je z wielu źródeł to nasz moduł importera - sprawi że redaktor(ka) zaimportuje  te wydarzenia  kilkoma kliknięciami 

Format wymiany informacji jest gotowy

Przeszkolimy państwa jak go używać Jeżeli osoby dostarczające informacje o wydarzeniach będą przygotowywać odpowiednie arkusze i będą je przesyłać razem w załączniku z tym arkuszem zdjęcia to import zajmie minutę.

Kilkoma kliknięciami importujemy wydarzenia (bez względu na ilość - 20/200/2000 wydarzeń w kilkanaście sekund do minuty) do serwisu, a potem trzeba było je tylko zatwierdzić - opublikować. Oszczędza to wiele godzin pracy co tydzień. 

 

Realizujemy projekt kompleksowo

- cały ten proces włącznie z 

  • analityką i konsultingiem, doradztwem
  • projektowanie funkcjonalne 
  • konfiguracja oprogramowania
  • wdrożenie projektu graficznego
  • migracja
  • produktów czyli z importem z pliku csv/XML/bazy
  • innych treści na serwis
  • innych danych np. danych kont klientów
  • konfiguracja pól 
  • szkolenie
  • uruchomienia 
  • wsparcie

Wsparcie

Standardowo:

  • telefoniczne. możecie państwo zadzwonić - jest  numer telefonu pod który możecie zadzwonić, zapytać, my przetłumaczymy państwu jeszcze raz jak rozwiązać ten problem 
  • system zgłoszeń - mamy  system zarządzania zgłoszeniami - mogą się Państwo  zalogować, zrobić zgłoszenie (różnego typu: błąd / sugestia / pytanie / prośba o pomoc). My do tych zgłoszeń mamy dostęp  - osoby w różnych działach- zarówno web developer jak i programista, szkoleniowiec, grafik itd

jak coś ważne to można wziąć telefon i zadzwonić 

rzadko się zdarza żeby klienci dzwonili  częściej niż raz w miesiącu (po pierwszych 2 tygodniach  - w pierwszych dwóch tygodniach rzeczywiście może być tych pytań sporo). 

Naszym zadaniem jest to żeby tak przygotować szkolenie i materiały żebyście państwo nie musieli dzwonić - systemowo rozwiązać

Teraz pracujemy właśnie nad tym aspektem - prowadzimy prace nad systemem - wbudowujemy w produkt helper - pomocnik który będzie miał ikonki że użytkownik najeżdża, i dostaje podpowiedź co się tutaj robi a jak to nie wystarcza to można kliknąć i otworzyć artykuł i tam jest napisane co to się robi.

Bez abonamentu za system

Płacicie państwo jednorazowo i dostajecie komplet modułów i funkcjonalności które mamy wypracowane. W ramach aktualizacji dostajecie państwo później nowsze wersje tych tych modułów. Jestem przekonany że zostajecie wszystko co jest potrzebne. Nie musimy nic nowego programować. 

ICEberg CMS

Wdrażamy system autorski, który rozwijamy od około 15 lat. Charakteryzuje się pewnymi cechami i modułami. Podstawowa różnica jest taka, że w każdym module  mamy wpływ na niemal każdy jego aspekt i zależymy tylko od siebie. Moduły które instalujemy wszystkie są naszego autorstwa - nie będzie problemu konfliktu między modułami, nie będzie problemu aktualizacji - które  to problemy są powtarzalne w  Wordpress. 

Autor:

Przeczytaj również

Dyskusja

Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you