Imię, nazwisko
E-mail
*
Telefon
*
Jak się dowiedziałeś(aś) o Krakweb.pl?
Zakres współpracy
Wiemy, co chcemy, zadaniem agencji jest wykonanie projektu według naszej wizji
Wiemy co chcemy osiągnąć i znamy podstawowe założenia projektu. Oczekujemy wsparcia i doradztwa
Wiemy, co chcemy osiągnąć, ale nie wiemy jak. Oczekujemy wykonania projektu logo umożliwiającego realizację zakładanych celów w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną.
Jak nazywa się firma/projekt/produkt, którego identyfikacja ma zostać zaprojektowana?
Prosimy o podanie pełnej nazwy oraz ewentualnych nazw skrótowych, które pojawiać się będą wraz ze znakiem.
Prosimy o podanie pełnej nazwy oraz ewentualnych nazw skrótowych, które pojawiać się będą wraz ze znakiem.
Gdzie znajduje się siedziba firmy/projektu/producenta produktu?
Czy firma/projekt/produkt jest tworem nowym, czy ma już swoją historię? Od ilu lat jesteście Państwo na rynku?
Czy mają Państwo jakieś materiały graficzne, które były dotąd używane przez markę?
Prosimy o wymienienie (np. stare logo), opinie o nich oraz przesłanie tych materiałów.
Prosimy o wymienienie (np. stare logo), opinie o nich oraz przesłanie tych materiałów.
Czy zatrudniają Państwo pracowników? Ile to osób?
Można podać orientacyjną liczbę.
Można podać orientacyjną liczbę.
Jakie produkty lub usługi oferuje Państwa firma/projekt? Czym jest produkt?
Prosimy o przedstawienie krótkiej charakterystyki, opisu.
Prosimy o przedstawienie krótkiej charakterystyki, opisu.
Czy produkt/projekt/usługa to część rodziny marek czy element samodzielny?
Prosimy o podanie rodziny marek oraz na etapie wstępnych prac przesłanie związanych z nią materiałów identyfikacyjnych, do których pasować ma nowe logo.
Prosimy o podanie rodziny marek oraz na etapie wstępnych prac przesłanie związanych z nią materiałów identyfikacyjnych, do których pasować ma nowe logo.
Jaki jest obszar działania marki?
Prosimy podać obszar geograficzny lub kontynent, państwa itp.
Prosimy podać obszar geograficzny lub kontynent, państwa itp.
Jaka jest grupa docelowa (target) Prosimy opisać charakterystyczne cechy osób potencjalnie zainteresowanych marką
Wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, stopień znajomości zagadnień prezentowanych przez markę, styl życia.
Wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, stopień znajomości zagadnień prezentowanych przez markę, styl życia.
Jakie są potrzeby potencjalnych odbiorców?
Na czym zależy Państwa grupie docelowej?
Na czym zależy Państwa grupie docelowej?
Jakie atuty stanowiące o przewadze konkurencyjnej posiada firma/projekt/produkt?
Co wyróżnia markę i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę projektując jej wizerunek.
Co wyróżnia markę i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę projektując jej wizerunek.
Jaka jest główna myśl/przesłanie/hasło?
Czy mają Państwo kilka słów (tagline), które będą miały towarzyszyć logo?
Czy mają Państwo kilka słów (tagline), które będą miały towarzyszyć logo?
Jakie słowa powinny być kojarzone z Państwa marką poprzez logo?
Np.: kreatywny, profesjonalny, tradycyjny czy wesoły, rozrywkowy, poważny…
Np.: kreatywny, profesjonalny, tradycyjny czy wesoły, rozrywkowy, poważny…
Nazwy marek konkurencyjnych
Jeżeli to możliwe prosimy o podanie adresów ich stron www.
Jeżeli to możliwe prosimy o podanie adresów ich stron www.
Wersje językowe.
Czy identyfikacja ma być używana w innych językach? Prosimy o podanie nazw w każdej z tych wersji językowych.
Czy identyfikacja ma być używana w innych językach? Prosimy o podanie nazw w każdej z tych wersji językowych.
Wysokość budżetu
Dodatkowe uwagi
Dodatkowe informacje dotyczące kreacji logo
Czy wiedzą Państwo jakiego rodzaju logo najlepiej przemówi do Państwa odbiorców/klientów?
Znak graficzny (np. jabłko Apple)
Znak graficzny z podpisem
Znak abstrakcyjny i symboliczny (np. łyżwa/swoossh Nike)
Logotyp (napis np. Coca Cola)
Inicjał/monogram/skrót (np. HBO)
Emblemat (np. herb, tarcza)
Postać
Prosimy również o podanie przykładowych marek, których identyfikacja wydaje się Państwu spełniać podobne kryteria.
Sugestie i uwagi odnośnie kolorystyki Czy mają Państwo wybrane kolory podstawowe?
W przypadku już wybranych kolorów prosimy o podanie ich składowych RGB oraz CMYK
W przypadku już wybranych kolorów prosimy o podanie ich składowych RGB oraz CMYK
Czy mają Państwo jakieś elementy, które mogłyby stanowić część lub znak logo, ponieważ są kojarzone z marką?
Np. jakieś zwierze, przedmiot, symbol
Czy mają Państwo preferencje co do czcionki (kroju tekstu)?
Szeryfowa (np. Times New Roman)
Bezszeryfowa (np. Arial, Helvetica)
Pismo odręczne, kaligrafia
Czcionka ozdobna, dekoracyjna
Komiksowa
Prosimy o podanie nazwy czcionki lub wybranie typu lub typów, które do Państwa przemawiają.
Czy preferują Państwo w nazwie litery duże - wersaliki, same małe litery czy może standardowe pismo mieszane?
“PRZYKŁAD” vs “przykład” vs “Przykład”
“PRZYKŁAD” vs “przykład” vs “Przykład”
Czy znak identyfikujący markę będzie używany samodzielnie czy tylko z nazwą w formie tekstowej?
Na jakich materiałach przewidują Państwo umieszczać logo?
Np. gazety, książki, koszulki, billboardy, logo będzie wyszywane na ubraniach, grawerowane itd.
Np. gazety, książki, koszulki, billboardy, logo będzie wyszywane na ubraniach, grawerowane itd.
Czy są jakieś elementy, których w żadnym wypadku nie chcą Państwo używać w swojej identyfikacji?
Prosimy o podanie przykładów np. obiektów, kolorów, stylu itp.
Prosimy o podanie przykładów np. obiektów, kolorów, stylu itp.
Dodatkowe informacje dla grafika
Oczekiwania wobec terminów
Złożenie oferty przez Krakweb.pl
*
Prezentacja oferty
Podpisanie umowy
Przedstawienie wstępnych propozycji
Przekazanie materiałów końcowych
Ile agencji bierze udział w przetargu?
Mile widziane ujawnienie tych firm
Prosimy o sprecyzowanie kryteriów wyboru oferty
Czy przewidziany jest zwrot kosztów przygotowania oferty przetargowej
Jeżeli tak, to do jakiej kwoty?