Brief logo i identyfikacja graficzna

Brief logo i identyfikacja graficzna

Informacje podstawowe

Informacje o marce

Prosimy o podanie pełnej nazwy oraz ewentualnych nazw skrótowych, które pojawiać się będą wraz ze znakiem.
Prosimy o wymienienie (np. stare logo), opinie o nich oraz przesłanie tych materiałów.
Można podać orientacyjną liczbę.
Prosimy o przedstawienie krótkiej charakterystyki, opisu.
Prosimy o podanie rodziny marek oraz na etapie wstępnych prac przesłanie związanych z nią materiałów identyfikacyjnych, do których pasować ma nowe logo.
Prosimy podać obszar geograficzny lub kontynent, państwa itp.
Wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, stopień znajomości zagadnień prezentowanych przez markę, styl życia.
Na czym zależy Państwa grupie docelowej?
Co wyróżnia markę i na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę projektując jej wizerunek.
Czy mają Państwo kilka słów (tagline), które będą miały towarzyszyć logo?
Np.: kreatywny, profesjonalny, tradycyjny czy wesoły, rozrywkowy, poważny…
Jeżeli to możliwe prosimy o podanie adresów ich stron www.
Czy identyfikacja ma być używana w innych językach? Prosimy o podanie nazw w każdej z tych wersji językowych.

Szczegóły zamówienia

Dodatkowe informacje dotyczące kreacji logo

W przypadku już wybranych kolorów prosimy o podanie ich składowych RGB oraz CMYK
Np. jakieś zwierze, przedmiot, symbol
“PRZYKŁAD” vs “przykład” vs “Przykład”
Np. gazety, książki, koszulki, billboardy, logo będzie wyszywane na ubraniach, grawerowane itd.
Prosimy o podanie przykładów np. obiektów, kolorów, stylu itp.

Oczekiwania wobec terminów

Etyka biznesowa

Mile widziane ujawnienie tych firm
Jeżeli tak, to do jakiej kwoty?

Formularze Briefy Brief logo i identyfikacja graficzna
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe