Krakweb

Brief - kampania marketingowa

Kampania marketingowa

Wypełniono: 0 z 27 pól do uzupełnienia (4 obowiązkowe)

Informacje podstawowe

Rozwiń
4 pola do uzupełnienia, 2 obowiązkowe

Dalej

Informacje na temat produktu/marki/usługi

Rozwiń
8 pól do uzupełnienia, 1 obowiązkowe

Dlaczego chcemy komunikować?






Dalej

Komunikacja e-marketingowa

Rozwiń
8 pól do uzupełnienia, 0 obowiązkowych

Lista aktualnych serwisów internetowych, Jaką pozycję posiada dany serwis, co komunikuje, jaką spełnia rolę. Który z nich jest najważniejszy itp. Ponadto opis wszelkich działań e-marketingowych i kamp

Co jest najważniejsze w komunikacji interaktywnej w internecie, co chcemy osiągnąć, jaką rolę w całej komunikacji marki będzie spełniała komunikacja interaktywna

Prosimy o podanie mediów, które można by wykorzystać w celu wzmocnienia komunikacji interaktywnej.

Proszę napisać o czym nie można zapomnieć. Czy są jakieś ograniczenia w komunikowaniu się (religia, seks itp.), Wymagania techniczne dot. serwisu, stosowanie wybranych form reklamowych itp.

Co powinno znaleźć się w ofercie, np. analiza strategiczna, koncepcja kreatywna, architektura informacji, harmonogram, kosztorys

Jakie są oczekiwania wynik i jak zostaną zmierzone? Ewentualnie prosimy zaproponować model rozliczania oparty o wyniki

Np. coroporate identity, media plan, prezentacja

Dalej

Oczekiwania wobec terminów

Rozwiń
4 pola do uzupełnienia, 1 obowiązkowe

Uruchomienie serwisu/kampanii, rozpoczęcie działań ePR, komunikacji w mediach

Dalej

Etyka biznesowa

Rozwiń
3 pola do uzupełnienia, 0 obowiązkowych

Mile widziane ujawnienie tych firm

Np. koncepcja komunikacji 50%, strategia 20%, cena 10%, lub w innej formie

Jeżeli tak, to do jakiej kwoty?

Dalej

Zamknij

Chcesz, żebyśmy zadzwonili do Ciebie za darmo w 3 minuty?

KrakwebTwój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

We will call you