Krakweb

Brief - kampania marketingowa

Kampania marketingowa

Informacje podstawowe

Rozwiń

Informacje na temat produktu/marki/usługi

Rozwiń

Dlaczego chcemy komunikować?






Komunikacja e-marketingowa

Rozwiń

Lista aktualnych serwisów internetowych, Jaką pozycję posiada dany serwis, co komunikuje, jaką spełnia rolę. Który z nich jest najważniejszy itp. Ponadto opis wszelkich działań e-marketingowych i kamp

Co jest najważniejsze w komunikacji interaktywnej w internecie, co chcemy osiągnąć, jaką rolę w całej komunikacji marki będzie spełniała komunikacja interaktywna

Prosimy o podanie mediów, które można by wykorzystać w celu wzmocnienia komunikacji interaktywnej.

Proszę napisać o czym nie można zapomnieć. Czy są jakieś ograniczenia w komunikowaniu się (religia, seks itp.), Wymagania techniczne dot. serwisu, stosowanie wybranych form reklamowych itp.

Co powinno znaleźć się w ofercie, np. analiza strategiczna, koncepcja kreatywna, architektura informacji, harmonogram, kosztorys

Jakie są oczekiwania wynik i jak zostaną zmierzone? Ewentualnie prosimy zaproponować model rozliczania oparty o wyniki

Np. coroporate identity, media plan, prezentacja

Oczekiwania wobec terminów

Rozwiń

Uruchomienie serwisu/kampanii, rozpoczęcie działań ePR, komunikacji w mediach

Etyka biznesowa

Rozwiń

Mile widziane ujawnienie tych firm

Np. koncepcja komunikacji 50%, strategia 20%, cena 10%, lub w innej formie

Jeżeli tak, to do jakiej kwoty?

Zamknij

Nie znalazłeś tego, czego potrzebujesz? Zadzwonimy do Ciebie za darmo, jak wrócimy do biura!

KrakwebTwój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

Odebranych telefonów dzisiaj: 1

We will call you