Brief - kampania marketingowa

Kampania marketingowa

Wypełniono: 0 z 27 pól do uzupełnienia (3 obowiązkowe)

Informacje podstawowe

Rozwiń
4 pola do uzupełnienia, 1 obowiązkowe
@
Dalej

Informacje na temat produktu/marki/usługi

Rozwiń
8 pól do uzupełnienia, 1 obowiązkowe
Dlaczego chcemy komunikować?
Dalej

Komunikacja e-marketingowa

Rozwiń
8 pól do uzupełnienia, 0 obowiązkowych
Lista aktualnych serwisów internetowych, Jaką pozycję posiada dany serwis, co komunikuje, jaką spełnia rolę. Który z nich jest najważniejszy itp. Ponadto opis wszelkich działań e-marketingowych i kamp
Co jest najważniejsze w komunikacji interaktywnej w internecie, co chcemy osiągnąć, jaką rolę w całej komunikacji marki będzie spełniała komunikacja interaktywna
Prosimy o podanie mediów, które można by wykorzystać w celu wzmocnienia komunikacji interaktywnej.
Proszę napisać o czym nie można zapomnieć. Czy są jakieś ograniczenia w komunikowaniu się (religia, seks itp.), Wymagania techniczne dot. serwisu, stosowanie wybranych form reklamowych itp.
Co powinno znaleźć się w ofercie, np. analiza strategiczna, koncepcja kreatywna, architektura informacji, harmonogram, kosztorys
Jakie są oczekiwania wynik i jak zostaną zmierzone? Ewentualnie prosimy zaproponować model rozliczania oparty o wyniki
Załączniki do briefa
Np. coroporate identity, media plan, prezentacja
Dalej

Oczekiwania wobec terminów

Rozwiń
4 pola do uzupełnienia, 1 obowiązkowe
Uruchomienie serwisu/kampanii, rozpoczęcie działań ePR, komunikacji w mediach
Dalej

Etyka biznesowa

Rozwiń
3 pola do uzupełnienia, 0 obowiązkowych
Mile widziane ujawnienie tych firm
Np. koncepcja komunikacji 50%, strategia 20%, cena 10%, lub w innej formie
Jeżeli tak, to do jakiej kwoty?
Dalej
Zamknij

Jesteśmy poza biurem, zostaw telefon a oddzwonimy do Ciebie.

 

Krakweb Twój nr telefonu będzie wykorzystany tylko jednorazowo, jeżeli nie wyrazisz zgody to nie zadzwonimy więcej do Ciebie.

We will call you