300 mln użytkowników z całego świata, w tym 1.7 mln profili z Polski, 22 wersje językowe i załoga licząca 5400 pracowników. O czym mowa? O LinkedIn.com, czyli "the social network for professionals".
Nie wiesz, jak prowadzić fanpage firmy? Błądzisz po omacku, piszesz, co ślina na język przyniesie…? Chcesz wiedzieć, co konkretnie publikować na Facebookowym fanpage’u firmy, by kampania przynosiła pozytywne efekty? Oto metoda dla Ciebie!
Poniżej możesz zmienić ustawienia plików cookies (ciasteczek). Korzystanie przez nas z plików cookie analitycznych oraz marketingowych wymaga Twojej zgody. Więcej informacji o poszczególnych kategoriach plików cookie, które stosujemy w serwisie, znajdziesz poniżej. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. lub tylko niezbędne pliki cookie - wtedy kliknij „Zapisz ustawienia i zamknij”.
Cookies podstawowe
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania m.in. opcji prywatności.