prywatność

Artykuły

RODO i Cookies w e-commerce

RODO i Cookies w e-commerce

Zastanawiasz się, jak przestrzegać przepisów RODO i zarządzać cookies w e-commerce, nie narażając s…
Kontekst zamiast cookies: wdrożenie AI napędza targetowanie reklam

Kontekst zamiast cookies: wdrożenie AI napędza targetowanie reklam

Zmagasz się z problemem coraz bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących cookies? Dowiedz się, j…
Personalizacja w Internecie: Rola AI, zbieranie danych i paradoksy personalizacji

Personalizacja w Internecie: Rola AI, zbieranie danych i paradoksy personalizacji

W świecie, gdzie personalizacja (dostosowanie treści, UI, softu do użtkownika) ciągle króluje, wiel…
Zero-Party Data. Gromadzenie danych konsumenckich bezpośrednio od klientów

Zero-Party Data. Gromadzenie danych konsumenckich bezpośrednio od klientów

Czy wiesz, jak możesz komunikować się z klientami bez zbędnych pośredników? W artykule o Zero-Party…
Google Consent Mode v2 – tryb zgody, którego nie możesz pominąć. Jak działa i dlaczego warto go wdrożyć?

Google Consent Mode v2 – tryb zgody, którego nie możesz pominąć. Jak działa i dlaczego warto go wdrożyć?

Do marca 2024 roku właściciele stron internetowych muszą wdrożyć na swoich witrynach tzw. Google Co…
Najpopularniejsze przeglądarki internetowe

Najpopularniejsze przeglądarki internetowe

Najczęściej używaną przeglądarką na świecie jest... Google Chrome. Polska jest daleko w tyle za świ…

Blog Blog prywatność
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe