prywatność

Artykuły

Zero-Party Data. Gromadzenie danych konsumenckich bezpośrednio od klientów

Zero-Party Data. Gromadzenie danych konsumenckich bezpośrednio od klientów

Czy wiesz, jak możesz komunikować się z klientami bez zbędnych pośredników? W artykule o Zero-Party…
Google Consent Mode v2 – tryb zgody, którego nie możesz pominąć. Jak działa i dlaczego warto go wdrożyć?

Google Consent Mode v2 – tryb zgody, którego nie możesz pominąć. Jak działa i dlaczego warto go wdrożyć?

Do marca 2024 roku właściciele stron internetowych muszą wdrożyć na swoich witrynach tzw. Google Co…

Blog Artykuły prywatność
Ustawienia dostępności
Wysokość linii
Odległość między literami
Wyłącz animacje
Przewodnik czytania
Czytnik
Wyłącz obrazki
Skup się na zawartości
Większy kursor
Skróty klawiszowe